Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tnerual
    Bijdrager

haa chaly.. semi automatisch, 2 bak jammer genoeg.. nog erger dan de Monkey /dax blokjes.. een Monkey heeft zelfde blok als Dax , ook 3 versnellingen.. MAar ik meen toch dat een Chaly er maar 2 heeft..

Toch zijn er veel van deze getunede exemplaren te vinden zowat in de regio waar je je nu bevindt.. Althans, toch in het Oosten! Filippijnen, en nog andere landen..

Leuk zo een reisverslag!

mikerosauer
      Bijdrager

vriend van me heeft een monkey leuk speelgoed hoor 🙂

tnerual
        Bijdrager

ja weet ik, heb er zelf ook een gehad, een volledige ori, en had de uitlaat leeggehaald langs achter.. had het geluid van een uitlaat waar je wel zeker 200 voor zou betalen.. was echt leuk!

Maar ik ben 2meter groot, heb hem daarom dan ook moeten verkopen 😀

Jelle
          Topic starter

geluid van die dingen is sowieso heerlijk….

Vooral als er duizenden langs je knallen hahaha

Wat wel jammer is dat ik nog geen een Vespa Brommers ben tegen gekomen.
            Alleen maar honda en nieuwere honda look a like dingen.

Jelle
            Topic starter

Zoo ik ben weer terug in het land van de stugge en sjagerijnige mensen 😉

Morgen hoop ik een beetje tijd vrij te kunnen maken om mijn nieuwe citta om te toveren naar mijn nieuwe simo 3 taps toer snorfietsje…
              Zodat ik hiermee de nieuwjaarstoer kan gaan rijden…

speedbuxy
              Bijdrager

Welcome home jelle:thumb
                Zal wel een klap in je gezicht geweest zijn deze tempratuurs verandering:D

Maar je hebt tenmiste wel al meteen de spirit om bezig te gaan:thumb
                Ik kom ook 3tapsen dus worden vast weer leuke racejes:duivel

Jelle
                Topic starter

Nou vandaag bezig geweest met de citta, maar nadat ik het gat in de si achterbrug had gemaakt(voor de inlaat) was de sterkte flink uit het sub frame, dus heb ik deze daarna weer een beetje moet verstevigen…

Ook zet ik voor en achter noppenbandjes erop voor als er met de nieuwjaarstoer sneeuw ligt 😉

Ik hoop dat ik morgenavond even tijd heb om de rest af te maken…

VespaAvanti
                  Donateur

Ben benieuwd Jelle!
                    Vooral naar een filmpje met dat blok er onder:duivel

Jelle
                    Topic starter

Altijd leuk een origineel plaatje van mijn toercittaatje:

Ik hoop dat ik morgen eindelijk eens mijn bestelling van jmpb binnen krijg(week geleden besteld en betaald), dan kan ik oa. verder met mijn simo citta…

pepko
                      Donateur

volgens mij rijd TNT in de loop van de week pas weer normaal, dus als je mazzel hebt iid morgen al. maar het kan zijn dat hetnog even duurt 😉

Jelle
                        Topic starter

Mijn andere pakketjes van easyparts zijn anders wel op woensdag en vrijdag aangekomen (ook tnt), daar gaat het blijkbaar wel goed…

Mike
                          Bijdrager

Pakket diensten hebben ook niets te lijden gehad onder de post crisis? Dat moet wat anders zijn geweest

Volgens de krant is dat een aparte tak van tnt en sterker nog de pakket diensten hebben het drukker als ooit tevoren.
                            vergeet niet dat internet aankopen onwijs gestegen zijn! Hoor de detaillisten maar eens klagen;)

En Jelle is je citta optijd klaar voor de tour?:P, of word het een wat makkelijkere setup?

Mike

-RobinvS-
                            Bijdrager

Klopt, maar ik denk dat de sneeuw ook voor veel hinder zorgt.

Je pakketje zou hier maar in zitten:thumb

Het zit TNT ook niet mee

Jelle
                              Topic starter

ik zat trouwens vrijdag in een een onwijze file, we zijn om 15.00 uur hier vandaan gereden naar Mol(België)en we kwamen daar pas om 1:00 uur aan!

Gewoon fokking 10 uur voor zo’n klein stukkie…

@mike: ik probeer mijn simo citta goed te krijgen, anders kan ik altijd nog mijn speedengine met KR onder mn nieuwe citta gooien…

Jelle
                                Topic starter

Nou de spullen zijn binnengekomen hoor… hoop dat ik vanavond een beetje tijd kan vrij maken om lekker in de kou te sleutelen.

15 berichten aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.