Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Die 28 word niks geloof mij nou maar jelle:D
      En gezien de sleutel momenten bij jou vast ook niet meer iedere dag opspelen(tijd & zin)zou ik er niet eens tijd in steken om hem af te stellen:D
      28mm is ook sowieso te groot voor het membraan zelf, want de doorlaat is max 25mm daarom loopt het orginele simo spuitstuk ook taps toe van 28mm naar 25mm.
      Die 28 heeft simo er gewoon onder gehangen om het nog impostanter te laten overkomen.
      Maar ik zou er gewoon 21mm of 24mm dellie ophangen dat loopt beter en slurpt al meer dan je lief is:D
      Prettige vakantie alsvast:bier

hansieb
      Moderator

@jelle

Ontopic:
        Als het niet loopt ken die er altijd nog een 24mm onder hangen ja 😉

Offtopic:
        Ga je in nam ook schieten aan de grens :D! ?

Is trouwens bij de Cu Ci tunnels in nam.

Jelle
        Topic starter

Ik ga wel naar cu chi, maar eigenljk ga ik daar heen om dieren te helpen… Misschien kan ik wel een middagje gaan schieten 😉

Bartjee
          Donateur

Om dieren te helpen? Wat ga je precies doen dan 5 weken lang?

En ik denk ook niet dat je die 28mm afgesteld krijgt, die carb is al bijna groter dan dat hele blokje:lol

Jelle
            Topic starter

ik ga 3 weken op rondreis en daarna helpen in een wildlife park.

Wat betreft die 28mm, we zullen zien…

Edjuh
              Bijdrager

Bij 9:10, die liep prima met 28mm. Vroeger kreeg je standaard een 26 of 28mm. Niet omdat dat het beste was, maar deze waren goedkoper voor simonini(vraag me niet waarom).

Jelle
                Topic starter

Waarom hebben wij nou nooit een ciaocross competitie in het leven geroepen…

Lijkt mij fantastisch en het geeft een doel om een ciao oid. flink op te voeren….

Edjuh
                  Bijdrager

Er is een 50cc race…

De italianen doen bijna niet aan toertjes dus halen ze hier hun vermaak uit.

Tom ciao

@ Jelle:
                      Omdat je dit niet meer georganiseerd krijgt hier in Nederland. De overheid probeert alle brommers (lees 2 takt) al van de weg te krijgen, en dan willen wij die dingen hier gaan opvoeren en ermee gaan crossen? Tja..

Je ziet dat er ook al veel motorcross banen in duigen vallen, puur en alleen om het milieu. (Ja en de zeurende buren).

Jelle
                      Topic starter

Wel jammer…

Maar zou het echt niet mogelijk zijn om bijv. 6 cross races te organiseren verdeeld over verschillende cross banen in het land?

En dan de finale wedstrijd tijdens de zwarte cross ofzo?

Jelle
                        Topic starter

nou, de roze ciao is verkocht 🙁

maar heb wel meteen weer wat anders er voor terug gekocht:

aangezien ik al jaren een citta Route 66 wilde hebben…
                          deze citta heeft maar 1850 km op de teller en is van een oudere mannetje geweest :D:D:D

Wel jammer is dat de orspronkelijke stickers er niet meer op zitten…

dus nu wil ik een stickerset bestllen maar welke zouden jullie doen?

1.
                          2.
                          3.
                          4.

of zal ik alleen gilera stickers op de tank plakken?

Tonni
                          Moderator

Ik zou zeker gaan zoeken naar een route 66 stickerset! Die hoort hier op toch?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Leovince
                            Bijdrager

Ja, dit is duidelijk een Route66 citta uit de 90’s. Het liefst dan ook elke brommerboer af gaan met oud citta spul en vragen om die route 66 stickers?

EDIT:
                              En als je die niet kunt vinden, zou ik voor het laatste setje gaan;)

erikbloemberg

@jelle dit is een crazy citta uit 94 a 95 een rout 66 citta is zwart met groene stickers en de text route 66 staat in het midden van het frame . ik heb nog wel een foldertje waar ze op staan greetz

mikerosauer
                                Bijdrager

of zelf laten maken bij een drukkerij aan de hand van voorbeelden.

15 berichten aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.