Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

@flickie: uiteraard….

Wouz-LwB
      Donateur

Nice kerel 😀

bekenden met draai/frees apparatuur ?:D

Jelle
        Topic starter

nee joh ik heb het allemaal met een dremel gemaakt 😉

Piet30
          Donateur

wow :thumb

VespaAvanti
            Donateur

Mooi werk Jelle:thumb
              Nu hoop ik alleen wel dat je blok er redelijk makkelijk onder wilt met die dikke/grote ”tussenadapter”.
              Als die er afgeschroeft moet worden voor je je blok kan monteren wordt het nog een heel gepiel toch, aangezien je lager ook in de adapter zit?
              Maar is en blijft heul mooi gemaakt ouwe, respect;)

Jelle
              Topic starter

ik ga er vanuit dat met wat gepriegel en en gewrik het wel tussen moet passen en anders verbreed ik mijn frame een beetje tpv die adaptor…

VespaAvanti
                Donateur

Dan wordt het je frame aanpassen vrees ik, ik kreeg mijn orginele kickevo er al niet eens tussen zonder bewerking, is en blijft een blok wat orgineel voor Bravo is geproduceerd…
                  Maargoed, waar een wil is is een weg dus het komt zeker wel goed:thumb

Jelle
                  Topic starter

We zullen zien…

Ik heb nu eerst een speedengine met een polini 42 evo op mijn ciao gegooid voor volgend weekend en het rijdt zowaar… Mijn citta had ik ook al opgebouwd maar die ging maximaal 74,4 km/u en klonk ook niet helemaal fris meer dus daar durf ik het niet al die km’s mee aan.

Oja en ik heb vandaag zo’n zwart cittaatje met witte kappen en grijze velgen opgehaald, gewoon voor de leuk…

Javad
                    Donateur

Heel erg vet Jelle, als dit goed werkt ga ik ook een RV of Evo kopen.
                      Bedankt!

<3 Thunderstone
                      Check mijn perso!

Jelle
                      Topic starter

Zow ik heb mijn rode citta even terug gebracht naar een standaard snor cittaatje:

En de onderdelen van mijn rode cittaatje op degene zonder kenteken gezet:

En ik wilde mijn nieuwe multivar op mijn ciao zetten en wat denk je is de geleidebus te lang, waardoor mijn v-snaar slipt en ik de boel niet kan aanlopen.
                        Ik heb JMPB al gemaild, ik ben benieuwd wat ze antwoorden op dit probleem….

hansieb
                        Moderator

Jelle, ligt de gradenplaat gewoon niet op de geleidebus?

Normaal moet je de geleidebus nog wel eens wat bijveilen zodat de gradenplaat wat naar beneden komt. Of is het veel erger?

Jelle
                          Topic starter

nee de gradenplaat zit goed, maar de bus is gewoon 1 a 1,5 mm. te lang

Batty
                            Donateur

ik heb het zelfde probleem ik krijg hem gewoon niet aangelopen, het zit inderdaad in de bus .

Javad
                              Donateur

Ik heb net een nieuw Malossi variohuis gekocht en ik wou mijn Polini geleidebus en gradenplaat gebruiken.
                                De gradenplaat moest ik een beetje bewerken anders paste hij niet en ws is de geleidebus ook te lang want mijn snaar hangt opeens heel slap.

En hoe zit het met je eigenbouw kick Evo, werkt dat goed?

<3 Thunderstone
                                Check mijn perso!

Mike
                                Bijdrager

malossi is gewoon bende:D die polini vario’s zijn echt 100x beter afgewerkt

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.