Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Bijdrager

zoooo staat hem goed hoor;) miss is het iets voor onder de racer? maar ja hoe loopt ie?

Jelle
      Topic starter

nog niet goed want ik moet nog een kleiner sproeiertje of lichtere rolletjes.
        maakt wel een herrie moet ik zeggen…

reiniero
        Bijdrager

nou ja voor wat hoort wat eh mooie uitlaat maakt veel lawaai:P maar ja staat het goed 😉

Jelle
          Topic starter

ja ik heb hem ook met name voor de looks gekocht8)

Mike
            Bijdrager

hee daar is me uitlaatje:P

ziet er goed uit jelle.. enne hij is voor de looks moi maar prestaties zijn ook mega hoor;)

je gaat hem trpuwen tog nog wel het zwijgen opleggen vóór de gumball he?:o want ik dacht dus eigenlijk ff af te zijn van die takke herrie en nou ik het nog minstens 400 kilometer aanhore:P

Mike

barry
              Donateur

Maak je demper even open—–demperbuisje schoonbranden——-nieuwe wol erin & bye bye lawaai.

jelle: heb ik al gedaan

LeMoN
                Bijdrager

super coole ciao 😛 echt lijp 😛 maar ik heb die aflevering van DBG niet gezien met jou auto :O je bent wel een bofkont 😛

Frits
                  Bijdrager

Uitlaat staat hem goed:)

alleen oranje plaatje er ff af8)

Jelle
                    Topic starter

dat oranje plaatje heb ik express op zodat ik ze ook aan de zijkant kunnen zien dat het een snor is 😉
                      en anders had ik toch 2 loze gaatjes in mijn spatbord

Herr Flick
                      Sleutelbeheerder

Simo racing moet niet ongelovelijk veel herrie maken hoor ?
                        Staat wel heel tof onder je brommertje hoor!! 😀

misschien heb je je demperwol er veels te stijf ingedrukt (wat niet moet)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

Jelle
                        Topic starter

nee ik heb netjes de stinger schoongemaakt, zat allemaal glaswol op vast gekoekt daarna staalwol omheen gerold en daar de nieuwe steenwol omheen gevouwen en erin gepropt.

ik maak vanmiddag als ik tijd wel ff een filmpie kunnen jullie het geluid horen.

de papkarre
                          Bijdrager

je moet het toch doen met glaswol geen staal of steenwol

Jelle
                            Topic starter

glaswol schijnt iets beter te zijn als steenwol, maar als het goed is moet het niks uitmaken want steenwol heeft dezelfde karakter eigenschappen als glaswol.
                              en dat staalwol is juist goed om om je stinger heen te doen zodat het beter verspreid wordt.

maar het geluid valt uit eindelijk mee, ik was gewoon het geluid van de leovinci navigator weer ff gewend(en die is mega stil)

hier ff een filmpje…
                              roze ciao

Mike
                              Bijdrager

hmm krijg niet egt indruk van het geluid ofzo.. maarja beetje herrie hoort er nou eenmaal bij:) Hoe vind je hem rijden??

doe voor mij trouwen maar die le coq sportif in een M 😉

Mike

Jelle
                                Topic starter

ik dacht ik zet er ff zwaardere rolletjes in, maar dat werkte niet lekker, dus nu dezelde als ik erin had en daar rijd hij lekker mee.

de glaswol die erin zat was nog helemaal schoon, alleen het gedeelte om de stinger heen was verkoold waardoor hij dus amper dempte, dit zal nu door het staalwol niet meer gebeuren 😉

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.