Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

Even niets met vespaatjes te maken, maar wel leuk voor degene die mijn oude huisje kennen:

Jelle
      Topic starter

Zow ben druk bezig een goed brommertje te bouwen voor de GT2010, alleen ben tot de conclusie gekomen dat het blok wat nu onder citta zit af is…
        De lagers gaan er te makkelijk in…
        Mijn RV ligt nu bij Tonni om het eens goed rijdend te krijgen met een 47mm deps (mij lukt het niet), mijn evo engine ligt uit elkaar om er een kickevo van te maken en dan heb ik nog wat halve blokjes liggen.

Dus nu nog even snel opzoek naar een belgisch kickblok om een goed toerblok van te maken.

Ik heb ook even voor de gein een 17 inch wil in mijn citta gezet, maar helaas past dat niet incl spatbord:

OPzicht wel jammer, had wel een citta met 17 inch wieltjes willen hebben 😉

pepko
        Donateur

haha ziet er leuk uit! ben beniuwd hoe dat rijd!

speedbuxy
          Bijdrager

Dat staat idd niet eens raar ja:thumb
            Misshien als je een 16inc wiel neemt en een leuk plat bandjes dat je spatbord dan nog wel past?

MHR
            Bijdrager

Voor zou ik niet proberen, mijn 14″ grillo velg komt al vrij dicht bij mijn blokje.

Als ik voluit rem, raakt mijn wiel m’n uitlaat al.

Jelle
              Topic starter

maar wat als ik er nou si voorvorkpoten in zet..

goedguus
                Bijdrager

Is de hoek van het balhoofd niet gewoon anders? dan zou dat toch geen verschil moeten maken?

kickcarter ontvangen?

Batty
                  Donateur

beunhaas:D

Jelle: tja…

Jelle
                    Topic starter

goedguus :
                      Is de hoek van het balhoofd niet gewoon anders? dan zou dat toch geen verschil moeten maken?

kickcarter ontvangen?

ja mijn dank is groot, ik zou zaterdag er al mee aan de gang gang. Alleen die kennis van mij die dat even zou gaan bewerken liet niets meer van zich horen.

Maar ik heb nog eens goed naar de 2 cartertjes gekeken en wordt toch wel moeilijk om van mijn evo een kick evo te maken..

vespa-racer
                      Bijdrager

kick evo is ook in productie geweest bij polini zijn er helaas niet veel van gemaakt er ware er pas 2 in nederland te koop maar die ware binnen een dag weg.

en als jij hem wilt maken uit een gewone evo dan word het wel lastiger je moet de punte om het slakkehuis mee te bevestige er op lassen

Tonni
                        Moderator

Je blokje vandaag eens wat bestudeerd, wat pakkingen vervangen, de carburateur gereinigd.
                          Eerst met mn 17,5 mm carb. gestart, liep meteen.

Daarna je 19 mm er achter gehangen, liep net zo goed, misschien zelfs iets beter..
                          Één keer een dikke bwoap, daarna was t goed.

Kijken of ik morgen de motivatie heb om de 19mm achter mijn RV te bungelen, en evt. jouw RV onder de oranje te hangen.

Het lijkt allemaal niet slecht op eerste indruk!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jelle
                          Topic starter

Heb je het ook geprobeerd met mijn luchtfilter?

Eigenlijk was ik er al bang voor dat hij het bij jou meteen goed ging doen hahhaaha…

Edjuh
                            Bijdrager

Ik denk dat je ook een tecno moet monteren jelle 😀

erikbloemberg

:lol:lol:lol

Edjuh :
                                Ik denk dat je ook een tecno moet monteren jelle 😀

Jelle
                                Topic starter

Jelle en een Tecno??

Dat is vergelijkbaar met de koningin op een paar nike air max, oftewel dat is geen combinatie …

15 berichten aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.