Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

Ja vond ze ook wel netjes…

Aangezien ik hier in NL toch niet harder wil rijden dan 169 km/u vind ik tjiptjuning een beetje overdreven en hij rijd iid met die 150pk ook wel lekker door hoor…

Jelle
      Topic starter

Nou ik heb eindelijk mijn aangepaste simo racing en proma cc (27mm) terug en twee afgedraaide vliegwieltjes, dus ik kan mijn RV weer in elkaar gaan proppen en als het even meezit kan ik daar zondag mee gaan rijden( ik zal wel voorzichtig moeten rijden want de cilinder heeft nu nog maar 200 meter gelopen)

SjoerdCiao
        Donateur

Ruige Auto jelle:thumb,

Nu maar hopen dat je RV Engine wil lopen:D

Jelle
          Topic starter

Nou de RV zit weer onder mijn ciao en loopt! Dus ik rij de Noord-Holland toer met mijn roze ciao 😀

Ik moet alleen nog even mijn simo koppeling erop gooien, zodat ik met weinig toeren kan gaan rijden.

Daan777
            Moderator

PFf.. gewoon inrijden en blazen met die zooi!

Ik kom (net als stephan) met een Evo + 46mm polini, als leider van de toer moet je natuurlijk wel voorop kunnen rijden heh?
              En dat gaat zo niet lukken denk ik;)

Loek
              Bijdrager

Gewoon 1 op 40 castrol RS, is net zo belangrijk als niet te veel toeren maken.

Jelle
                Topic starter

Oja moet ik niet even vergeten te doen…

@Daan, maar het is zo zonde als ik mijn nieuwe toch niet makkelijk te krijgen 43 DEPS aan gort rij…

Daan777
                  Moderator

Nou als je met simokoppeling gaat inrijden kun je ook net zo goed iemand achterop nemen. Ik zou je blokje niet zo zwaar belasten als ik jou was, gewoon poeli 70/80 op ciao, daar kun je lekker mee inrijden.

Jelle
                    Topic starter

Ik heb er nu een 80 poelie op en hij maakt toch wel veel toeren, ik zal eens kijken of ik nog een kleiner snaartje heb liggen dan gooi ik er wel een 70 of 60 poelie op.

VespaAvanti
                      Donateur

Ja want vergeet niet dat Jelle met de Citta gaat he Daan.
                        Anders was het idd een beetje TE van het goede.

Bartjee
                        Donateur

Ik heb mijn citta met kit racing ook gewoon ingereden met vario en 1:11.5 vertanding.. Wel de eerste 100km iets zwaardere rolletjes erin gedaan maar daar bleef het dan ook bij, nergens problemen mee gehad. Als je in het begin iets rustiger doet gaat het echt wel hoor, die dingen kunnen echt wel iets hebben (al blijft het zonde als ie vastloopt natuurlijk:P)

Jelle
                          Topic starter

ik ga met de ciao hoor… Volgende maand kom ik met de citta 😉

Om mijn perso nog een beetje leuk te houden hier nog even wat fotootjes:
                            mijn 2 afgeragde 27mm uitlaatjes:

vliegwiel 1:

vliegwiel 2:

Als je goed kijkt naar vliegwiel 1 dan zie je dat er iets fout zit…:

Beetje jammer

Daan777
                            Moderator

Balanceergaatjes op een rare plek :s
                              Ik zou hem afdraaien tot de magneten, en dan een stalen ring draaien en die eromheen leggen 😉

Jelle
                              Topic starter

Nou dat is me te veel werk, aangezien ik niet zomaar draaibank tot mijn beschikking heb 🙁
                                dus deze gaat lekker het vierkante archief in (vuilnisbak voor de niet ambtenaren) 😉

Aanpassing, hij gaat naar Aalsmeer… 😉

Jelle
                                Topic starter

Oja bij deze wie heeft er een goed vliegwiel te koop? hahhaaha

15 berichten aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.