Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

ja als ik kijk naar de originele foto’s dan is het ook blauw… maar juist omdat het rood wat minder opvalt, lijkt mij dat ook wel mooi…

Ik ben er ook nog niet uit of whitewalls ga bestellen…
      @fons weet jij daar nog een goedkoper adresje voor?

FonS
      Bijdrager

Voor whitewalls? Nee, ik heb er ook alleen nog over gedacht ze te kopen, ik heb er nog niet echt naar gezocht.
        Ik geloof dat er in januari weer een airbrush / oldtimer brommer evenement is in het Autotron, daar ben ik vorig jaar geweest.
        Misschien dat ik daar wat 19″ whitewalls kan vinden voor een leuke prijs.

En nu de “Vespa” stickers nog, voor op de zijkappen…

Jelle
        Topic starter

Ja die moet ik ook nog hebben, anders laat ik die wel bij zo’n stickerbedrijf maken.

Misschien moet ik ook maar eens op die beurs gaan kijken…

Bartjee
          Donateur

Ik zou denk ik blauwe stickers erop doen jelle, lijkt mij het mooiste en aangezien het volgens jou ook origineel zo was is dat wel het leukste he.

SjoerdCiao
            Donateur

Ik denk ook dat de blauwe stickers hem mooi staan:)

Jelle
              Topic starter

oke het zijn dus de blauwe geworden…

Ook zie je mijn nieuwe aanwinst een Vespa GT 200 :D, voor woon/werk verkeer…

Edjuh
                Bijdrager

Die vespa doet me echt niks, hij staat zelfs VOOR het onderwerp!

Jelle
                  Topic starter

MAAR hij rijd wel lekker 😉 en daar gaat het om 😛

FonS
                    Bijdrager

Achja, het kon erger :p Best leuk, een Vespa motoscoot. Als ik voor m’n motorrijbewijs zou gaan, is het puur om een motorscooter te kunnen rijden (wel een oude Vespa scoot natuurlijk).
                      Blauwe stickers staan netjes op je 19 inch :thumb

Docs
                      Donateur

hey jelle, ik kwam net zon stuurtje+koplamp tegen die jij zocht;)

klik

FonS
                        Bijdrager

Koplamp is het goede model maar helaas zonder glaasje, Y stuur moet ‘ie niet hebben. En die zijn hier ook genoeg te vinden, hoef je niet uit Italië te halen.

Jelle
                          Topic starter

@doc ik zoek een modelletje ouder 😉

@fons Zo’n oude scoot is zeker leuker, maar ik wil als ik harder ga dan 100 toch wel iets betere remmen ed., daarom heb ik voor deze gekozen…

TimoO_
                            Donateur

Ik vind die Vespa’s leuke motorscooters! Zou nooit voor een motorscooter gaan denk ik, maar ik zou het niet erg vinden om op zo een gezien te worden. Veel beter als zo’n huuuuge motorscooter waar ze in Italie enzo allemaal mee rondrijden..

En ze rijden inderdaad lekker, trekken goed op en rijden gewoon soepeltjes en rustig (de GTS 300 tenminste). Goede keus vind ik!

Jelle
                              Topic starter

Ik wilde in eerste instantie een MP3, maar die vind ik aan de achterkant veelste lomp…

Waarom ik een motorscooter heb genomen: een motorscooter is goedkoper in verzekering dan een brom/snorscooter en de wegenbelasting kost ook niks…

Bartjee
                                Donateur

Leuk ding Jelle. Blauwe stickers staan de 19’er ook goed:)
                                  Hoe hard loopt zo’n motorscooter nou eigenlijk?

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.