Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 1,846 tot 1,860 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

Vandaag wat onderdeeltjes gescoord op de brommerbeurs hier in de buurt:

En zomaar ook weer een citta erbij:

speedbuxy
      Bijdrager

Best geslaagd dus op de brommer beurs:thumb

Jelle
        Topic starter

Vooral de benzine dopjes voor de C9 ben ik helemaal content mee

Jelle
          Topic starter

Even een fotootje met de nieuwe benzine dop, nieuw zadeltje en gespoten voorspatbord:

op de onderste foto is te zien dat ik al een groot gedeelte van de grijze primer die erop(frame en vork) gespoten zat heb weggepoetst…

Bas23
            Bijdrager

Netjes Jelle:thumb Mooi de juiste kappen er ook op:D Velgen netjes gaat de goede kant op!
              Loopt hij al?

Wilk1985
              Moderator

Met dit soort plaatjes komen we de winter wel door! En jij ook Jelle :).

Jelle
                Topic starter

Bas nee nog niet geprobeerd…
                  Ga eerst de tank nog even doorspoelen en even carburateurtje schoonmaken en dan hopen dat hij start…
                  Dan nieuwe bandjes erop en de remmen fixen.

Dan kunnen we naar de RDW om er een snorfiets van te maken…

Bas23
                  Bijdrager

Oke ben benieuwd Jelle, bij mijn blauwe waren de rubbers enz uitgedroogd.
                    Ook van de carb. Leuk dat je ook een snor doet!
                    Echt jammer dat je de oranje hebt weg gedaan!
                    Dat was echt een plaatje! Hoop voor je dat hij goed wil lopen,
                    Ts zo 23 augustus:D

Ciao1968
                    Bijdrager

Jelle :
                      Bas nee nog niet geprobeerd…
                      Ga eerst de tank nog even doorspoelen en even carburateurtje schoonmaken en dan hopen dat hij start…
                      Dan nieuwe bandjes erop en de remmen fixen.

Dan kunnen we naar de RDW om er een snorfiets van te maken…

Wow, ziet er mooi uit hoor, velg is ook goed opgeknapt zal een hele klus zijn geweest. Ik zag laatst ergens een foto van een grijze met whitewhalls eronder, stond ‘m niet slecht. Koplamp en benzine dopjes zijn echt top, dat vind je niet zomaar !

SpeedyVespa
                      Donateur

Netjes Jelle=)
                        Je bent samen met Bas23 wel de oldieredder in nederland:thumb

DinoH
                        Donateur

Begint ergens op te lijken Jelle. Grappig dat je zei dat de voorvelg niet meer te redden was, en dat die er volgens de foto’s nog netter is dan de achtervelg. Doe je trouwens dat groene frame niet weg? Anders wil ik het wel hebben.

Jelle
                          Topic starter

Zow,

nieuwe bandjes en een paar nieuwe spaken weer binnen…

Het zijn toch maar geen whitewalls geworden… Maar mooie oldtimer Vredestein bandjes.

In het nieuwe jaar maar eens het blokje onderhanden nemen.

Ik zag in het oldtimer topic een foto van die blauwe c9 uit dat museum, ik dacht kan ik mooi hier even een vergelijking tussen mijn oranje c9 en die maken:

Snap nog steeds niet van mijzelf dat ik dat ding voor €300,- heb verkocht…

DinoH
                            Donateur

Zo ziet het er een stuk beter uit. Zullen vast beter staan. Wat moet ik vergelijken met de blauwe en de oranje c9? De Chrome spaken? Of hoe netjes ze allebei zijn.

Jelle
                              Topic starter

Dat een museum stuk een overgespoten naaf heeft in tegenstelling tot mijn ex ciao, die dus in een nog knappere staat verkeerde dan die blauwe…

Ciao1968
                                Bijdrager

De achternaaf van mijn beide 68-ers lijken gespoten/gegalvaniseerd o.i.d. te zijn, het is geen blank metaal in ieder geval. De kleur ervan is anders dan de achterklok. Ben wel benieuwd hoe dat bij anderen is. Mooie banden Jelle, met echt oldtimer profiel, ziet er heel netjes uit !

15 berichten aan het bekijken - 1,846 tot 1,860 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.