- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 9 maanden geleden door Jelle89.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 juli 2006 om 07:14 #283800
Jelle89jullie kennen mij denk ik wel eh(a)
nja, eerst toen ik 16 werd ging ik op 4 dec op, en geen certificaat gehaald, dus nog 1x geprobeerd, en toen had ik wel beet:p…
toen stond me brommer al thuis, ut was een Honda Wallaroo, dingetje liep heerlijk, en het optrekken was super(vario)
fototje:1 maandje goed gelopen ofzo, daarna allemaal kogels los in het blok, ik wist niets van het ding af, en wegbrengen was te duur, zou iets van 200 euro gaan kosten, want de voorvork veerde ook al niet meer..
dus ff op marktplaats gekeken, zag ik in het dorpje hiernaast een een vespa’tje staan, was een mix.dag erna gaan kijken en meegenomen voor 300 euro, is misschien best veel, maar loopt perfect en laat me niet in de steek en zag er mooi uit;)..
foto’tje:
en toen een ninja gekocht van barry, en die opgeknapt..en toen op me brommer geprobeerd, en wou hem erop laten zitte..beetje gezeik thuis, dat ie dan te hard zou lopen, maar viel wel mee..
vorige week vond ik dan me cilinder gaar was(a) wou een andere dus, gekeken, stond bij een advertentie dat een jonge een 50 snel van malossi had met en hoge druk kop van polini, jonge gemaild, en wou er 30 euro voor hebben inclusief, direct gekocht, 3 daagjes daarna in huis, opgemeten, was het een 70cc:D
dus nou heb ik een 70cc malossi erop, loopt best hard..en nou staat ie er zo bij:
dat is me brommer verhaaltje dus, heb ook nog een si staan, en die wordt vandaag opgehaald, dus weer wat geld erbij:D
4 juli 2006 om 11:13 #441720wel netjes je brommer 🙂
wat heb je met die walleroo gedaan die zag er zeker goed uit 😀
ik weet daar wel raad mee :p4 juli 2006 om 19:33 #441728Net brommertje:) Gewoon helemaal origineel op cilinder na en uitlaat:)
Dussss. er mag wel wat aan de looks gedaan worden =) Want anders heb je een redelijke oma brommer (nounou, niet echt meer met die Ninja:P)
En ik zie dat je een Brommer hebt dus ook een BROM blok met een grote inlaat. Deze kan je uiteraard altijd nog wat groter maken 🙂
Maar ut zal zeker een leuk brommerste worden:) Ga je de MIX functie touwens gebruiken?
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno4 juli 2006 om 19:49 #441729leuk ding!
alleen arvid,”helemaal orgineel op cilinder en uitlaat na” linkt een beetje maf.. das is in feite verre van standaart lijkt me.. met zo’n setuppie rijd je wel 65-70 op je std inlaat en krukMike4 juli 2006 om 20:05 #441730denk het toch niet, denk echt wel dat je je inlaat moet uitveilen voordat je de 70 haalt
4 juli 2006 om 20:23 #441731Mike :
alleen arvid,”helemaal orgineel op cilinder en uitlaat na” linkt een beetje maf.. das is in feite verre van standaart lijkt me..In die zin besprook ik het uiterlijk……. waar de verf er btw nog wel HEEL goed op lijkt te zitten:)
Maar welke snelheid haal je er mee? Heb je bromklok? Welke pully heb je erop?
Ik neem aan dat je er nog een 10.12 op hebt zitten? Nog plannen voor een 13.13 :lol
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno4 juli 2006 om 22:01 #441732Hij heeft 13/13 malossi filter enz met 95 poulie zoals je in zijn setup lijst ook ziet.
5 juli 2006 om 12:43 #441741
Jelle89nou niet meer:D me wallaroo liep heerlijk en verkocht voor 100 euro, en een snorvespa erbij gekregen, die goed liep, die aan me broer verkocht, voor 100 euro, dus eigelijk 200 voor terug gekregen..
nou met 80 poeli haal ik denk ik net de 65..vind ik wel netjes, en loopt heerlijk:Dedit: en me trappers zijn eraf, nadat ik een deuk in me uitlaat heb doordat IEMAND met zijn lompe poten vol de trapper naar achter schoot tegen me ninja :boos
edit edit:P mix functie zuigt, slangen verstoppen snel, en werkt niet altijd volgens 2 bromboeren..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.