Vespa-Ciao.NL
:: Jeffrey H. citta Zwart/Roze

Home Forums Perso’s Projecten Jeffrey H. citta Zwart/Roze

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jeffrey H.
    Topic starter

Hallo allemaal ,

Ik ben jeffrey , 23 jaar en ik kom uit woerden.

Ik kijk al een jaartje of 2 rond op het forum , maar heb me nooit geregistreerd ofzo , maar na de midden Nederland tour dacht ik nu ga ik me registreren op het v c.nl en maak een perso aan . sommigen van jullie herkennen me citta wel van het midden Nederland tour denk ik;.

Nu iets over m’n hobby’s , ik was 15 en begon met een peugeot rapido snor scooter op te knappen haha mooi ding was het en het ging nog hard ook iets van 90 km/h met 70 cc en 21 mm carburateur en een polini uitlaat .

En toen wou ik met helm rijden , ik kocht een benelli 491 lc ging iets van 70km/h met een snelle uitlaat maar dat ging te langzaam dus er ging snel iets snels onder , mallossi mhr 50cc – polini vario -21 mm dellorto carburateur- andere membraam klepjes- en een gianelli uitlaat en dat ging 115km GPS met auto wheely power .

Maar toen kon ik m’n peugeot rapido ruilen tegen een citta en daar hoefde ik niet over na te denken natuurlijk haha . meteen me citta helemaal opgeknapt en gepoedercoat kleuren zwart wit wel mooi maar dat was niet voor lang en daar heb ik een hele tijd mee gereden , en na een tijd kreeg ik weer kriebels om me citta mooi te maken dus nu ziet hij er zo uit . en ps peugeot en benelli heb ik niet meer hoor !

Ik heb nu alleen nog maar m’n citta en een hele mooie auto … een seat leon cupra 2.8 v6 4×4.

groeten jeffrey

Edjuh
      Bijdrager

Dikke citta.

Ik zou alleen kortere veren nemen en een (verstevigde) citta brug : -)

Martino
        Moderator

Deze citta viel me juist al op tijdens het bekijken van de midden NL toer filmpjes.

Helemaal omdat ik Max er niet op zag rijden. 😉

Jullie Citta’s komen wel veel met elkaar overeen.

Leuke carters rijd je mee trouwens.

Javad
          Donateur

Leuke Citta en setup.
            Loopt hij mooi, en ook goed stationair?

Heb je een originele kickSpeedengine of heb je een std. kickcartertje op een SE gezet?

<3 Thunderstone
            Check mijn perso!

VespaAvanti
            Donateur

Hoe jij je kickstart hebt, super nice!8)

speedbuxy
              Bijdrager

Mooi dat je ook een perso hebt aangemaakt z,on citta als die van jou mag zeker gezien worden:thumb

Zeebodem.
                Bijdrager

Zo is het maar net:thumb
                  top dat je een perso hebt aangemaakt,en je aangemeld hebt bij de Vespa Clan:D

Je Citta is zeker een hele nette,met een mooie setup..!!

Waarom?

Heel even dacht ik zondag ochtend nog dubbel te zien maar gelukkig was dit niet het geval:D Vind je citta erg mooi en ook de platte bandjes staan erg gaaf al kost dit zoals je al aangaf wel wat top speed.

Mooi dat je een perso hebt aangemaakt:thumb

El Citta
                    Donateur

Inderdaad leuk dat je een perso hebt aangemaakt Jeffrey:thumb. Mooi om te zien dat er meer citta’s in Woerden rond rijden dan ik al dacht 😉

Jeffrey H.
                      Topic starter

allemaal super bedankt voor jullie leuke reacties:thumb .

Javad :
                        Leuke Citta en setup.
                        Loopt hij mooi, en ook goed stationair?

Heb je een originele kickSpeedengine of heb je een std. kickcartertje op een SE gezet?

ik heb een normale speedengine met een std kickcartertje , hij loopt super en stationair loopt hij ook goed als hij koud is 😉 maar als me blok warm is loopt hij minder mooi stationair vind ik!

gr

kevin030
                        Bijdrager

Hey, leuk dat je ook een perso aan hebt gemaakt.
                          Zoals ik bij de tour ook al zei, zeer nette Citta. En het liep ook nog lekker:)

Mooi idee van die kickstart trouwens:)

Jeffrey H.
                          Topic starter

@kevin030 , bedankt voor je reactie :thumb .
                            en nogmaals hartstikke bedankt voor die poelie 70 bij die tour anders had ik toch een probleem haha :D!!

ritze
                            Bijdrager

damn man, dat pijpje is hendig leuk :thumb

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                              Link naar Mijn collectie / Projecten.

OrangeCiao
                              Donateur

zeer mooie sitta maar ik heb em live al gezien bij de toer:thumb

mikerosauer
                                Bijdrager

mooie citta 🙂 toch leuk om te zien dat er steeds meer clubleden de citta een warm hart toe dragen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.