Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 oktober 2006 om 22:00 #58175
Malossi Brevettato 65 cc [ 43 mm ]
Malossi Powerfilter
Malossi Trekveren setje
Malossi Circuit uitlaat
Malossi Cilinder kop 65 cc [ 43 mm ]11 oktober 2006 om 22:00 #58176barry :
En hier is hij dan.Mijne Honda Amigo.Meer dan 40 jaar oud & heeft nu volgens de vorige eigenaar 20 jaar stilgestaan in een vochtige smerige stal tussen de beesten.
Motor zit los,maar deze gaat tot het laatste schroefje uit elkaar,voor revisie.
Voor de rest is het een complete roestbak.
Bougie is ook in het gat afgebroken.
En het lampje van het voorlicht is doorgebrand.En van het achterlicht ook.
enz………..Dit is echt een project om aan te beginnen.De meeste mensen zetten zoiet buiten voor de oudijzerman,maar bij Barry gaat zoiets resoluut de garage in voor een nieuw leven.
Dus als er iemand een onderdeel liggen heeft,let me know!!!!!
mooi ding barry:)
heb ook zoeen honda alleen dan met de tank om de buis van het frame heen.
een honda novio dus:) maar dat is hetzelfde blokje loopt erg mooi trouwens:)
voor onderdelen mischien http://www.4-strokebikecentre.com
hij heeft meer als er op de site staat.
igg suc6 met je projekt11 oktober 2006 om 22:21 #58177wat zit hier voor motorblokje onder dan ? wel leuk project barry succes
11 oktober 2006 om 22:26 #58178M-Tuning :
wat zit hier voor motorblokje onder dan ? wel leuk project barry succes4-takt 😀 denk ik omdat RDG naar 4-stroke verwijst. Das een toffe 4-takt winkel hier in de buurt! 🙂
11 oktober 2006 om 22:27 #58179oke dan nouja succes dan maar
11 oktober 2006 om 22:28 #58180Mijn laatste aanwinst is dat mijn citta PRECIES 0.12kw heeft hahaa.
Even getest op de rollerbank
“Jongeman heb jij wel volgas”
JAHHHHH natuurlijk
“O wat een keurige snelheid”
Hij mag dus sneller 😀
“Ja hij mag ietsje sneller maar ik zou het zo laten”
Okeee 😀Ding rijd nu 30 digi en heeft 0.12 kw ong je ken gewoon naar je politiebureau in de buurt gaan en daar ff testen mag van hun en je mag het zelf doen soms.
12 oktober 2006 om 00:10 #58181barry :
wow;reusje van ne mino!!!!Dank Barry…..
Het stomme is dat ik op http://www.camino-tuning.be eerst van alle kanten afgezeken werd omdat ik ‘m zo verbouwd heb…..
Tót ik die Minarelli-shite uitvond…..
Nu vinden ze ’t ineens allemaal een tof ding….!:?
@PoliniCiao, die ken ik idd.
Tijdje geleden heeft er ook een foto van dat blokkie gestaan hier…
Je link doet het helaas niet, maar ik heb de site van die dudes ook gevonden:
KLIK EN HUIVERRR!!!De Handmade die er nu op zit is idd. te “klein” voor de MetraKit….
Maar…….Ik heb hier nog een lekkere vette uitlaat liggen van een Aprilia AF-1, die heeft een bocht waar m’n hele……..in zou passen, en ik denk dat ie daar wel vriendjes mee kan worden….
Ik heb een flink grote uitlaatflens liggen, die moet ik dan aan de uitlaat lassen….
Dan kan ie iig. zéker z’n lucht kwijt….Ben aan het overwegen om door De Jager een uitlaatje te laten maken, maar da’s toekomst hoor!
Heb eerst ff andere prioriteiten, d’r komt nl. schijfrem vóór, maar dan wel op m’n nieuwe setje wielen….
Heb er een andere vork ingezet, die van de Berini op m’n site(verende onderpoten, van STAAL! dus kan er een klauw-bevestiging op maken)
Hier ff paar slegtu voto’s, binnenkort maak ik nieuwe!

De verende onderpoot.

Daar moet ik nog ff een bevestigingspuntje voor lassen, no probz.

De stabilisatorbeugel, hier draaide het om…..Ik vind ‘m sowieso vééélll mooier staan als de originele(puch-style)voorvork, en hij veert beter en is stabieler….
KLÁÁRR!:DGelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!12 oktober 2006 om 12:34 #58182iaccaloco
Tijdje geleden heeft er ook een foto van dat blokkie gestaan hier…
Je link doet het helaas niet maar ik heb de site van die dudes ook gevonden:
KLIK EN HUIVERRR!!!De link doet het toch gewoon ook hier op school 😕
12 oktober 2006 om 17:44 #58184een 925 snaar voor 90mm schijven die niet past
en 50 euris boete voor fout parkeren.maja morgen weer een volle wangen krukas bij voor een mooi prijsje
12 oktober 2006 om 17:58 #58185Jo mijn laatste aanwinst 😀
Een gloednieuwe alu 47 deps 🙂 ziet er zeer goed uit!!
Sorry voor de kutfotos vanavond betere….

12 oktober 2006 om 17:59 #58186waarom 😀 ? iedereen kent m zo lang zamer hand wel 😛
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel12 oktober 2006 om 18:08 #58187ik vond mijn aanwinst toch leuker:p
12 oktober 2006 om 18:14 #58188hoppaaaaaaah,gisteren de malossi vertanding & de malossi voorvario ontvangen van JMPB.
Verzending heeft 1 dag geduurd.
nice,nice,nice!!!!!
Hoppaaaaaah,bestel bij JMPB.12 oktober 2006 om 18:40 #58190Als je leuke foto’tjes heb zou ik ze graag willen zien:), of hebben, want het is toch wel een ernstig bruut cilindertje:D
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno12 oktober 2006 om 18:43 #58191Ik zal vanavond ff goeie foto’s schieten , enige probleem is dat de decompresseur nog niet past komt wel goed.
Cilindertje komt bij jayton vandaan Thx
maar hij heeft er dus NIET meer.Ben er blij mee, maar voordat dit allemaal rijd pff dat gaat nog wel een tijd duren.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.