Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ThieskeCiao
    Bijdrager

wheelieking89 :
      whiee NIUEWE boxxen + woofer (A)

ik heb een leuk setje aangeschaft

ik weet het deze woofer is voor in auto’s maar daar knallen ze niet egt in op 4 OHM

mijn versterker is 8ohm en 100 watt dussss

hij KNALt egt HUGE op een huis versterker dus met 32 MM bekabeling :|:|:|

en dan nog deze 2 sgatjes

setje ongv

en aangestuurd door mengpaneeltje

8 kanaals
      crossover
      bass& trebble voor mic vervorming
      allerlei snuffjes

en daaronder zie je de sound instalatie met een 7 inch woofer van pioneer voor in me honda SFX met 2x pioneer compo set (A) WHOOHOOO

en jha ik weet het kijkshop sjit maar skytec beveel ik wel aan want het is gewoon betrouw baar en kom uit de zelfde fabriek als BEHRINGER

en wel 2x zow goedkoop en evenveel rms sjitzooi

Geef dan je geld uit aan een goed systeem en beter speelgoed dan deze boxe…. ut kwaliteit vergelijkbaar met een hoger kwaliteits speakers is zeker wel te horen….

cittatuner
      Bijdrager

een paar pen 10 borgveertjes en een vervroegingspie voor de citta:)en…….een hele dikke polini 70cc watergekoelde cilinder voor me speedfight(nu nog luchtgekoeld) egt alles zit erbij ;boekjes slangenklem voor de koelslang zelf carbon plaatjes voor t membraam geen cheap shit dus:D

weg-gevaar
        Bijdrager

Geef dan je geld uit aan een goed systeem en beter speelgoed dan deze boxe…. ut kwaliteit vergelijkbaar met een hoger kwaliteits speakers is zeker wel te horen….

waarom zou die… het is alleen maar voor zn slaapkamer niet om op feeste te gaan staan ofzo(neem ik aan dan)

ArvidW
          Donateur

Wie weet wil hij niet zoveel geld uitgeven?, want dat moet allemaal in zijn brommer:)

Wat voor een systeem heb jij dan staan?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

barry
            Donateur

eindelijk is mijn vario-malossi vertanding + een ganse set gewichten binnen.

Baz
              Bijdrager

Laatst een Italjet pack 2 gekocht voor 80 euro
                <----------------zown ding Maar leuke was er zit gewoon een ciao blokje onder maar deze had ook nog is vario en kickstart :D Enne voor 80cc DEPS en malossi voorvario voor 50 euro.

Jelle89

80 deps helemaal compleet? dat zal wel chill zijn dan..

mman
                  Bijdrager

brommer frame binnen

thnx AA-T

en spuitbussen (primer en 3x hoogglans zwart)

Edjuh
                    Bijdrager

Eh Baz heb je die in Amsterdam gehaald? Ik had 75 geboden maar dat vond hij te weinig.

Kan je hem kentekenen denk je?

Deps en die vario zijn wel belachelijk goedkoop voor 50!! netjes.

erwinko
                      Bijdrager

haha, zon red alert boombox heb ik ook staan, beukt best ja =)

FonS
                        Bijdrager

mooie aanwinst: een vespa SI voor 0 (nul :p ) euro =)

dit was de adv op marktplaats >LINK<

staat dat ie in onderdelen is, maar hij stond nog helemaal in elkaar :lol dagje aan gewerkt, hij loopt nu goed, en ik heb de remmen gefixt.

cilinderkop zat er los op, decompressie kabel moeten vernieuwen, linker remhendel gerepareert, koppakking erin, van de 12/7 carb een 13/13 gemaakt (niet veel nut tov 12/10, maar beter dan 12/7)

en nou gaat ie tegen de 50 km/h

morgen ff foto maken :thumb

Kay
                          Bijdrager

Een voorspatbord en een dremel.Eindelijk eens spoelpoortjes trekken.

wheelieking89
                            Bijdrager

iedereen heeft gelijk

geld in brommer + ik heb een slaapkamer van 5 VIERKANTE meter

mij versterker staat op volume 20 van de 100

en mij mengpaneeltje staat op het 4e streepje van de 10 streepjes

mijn huisversterker is 1000 watt

reken maar uit als ik me mengpaneeel doordraait naar 8 streepjes voel je de lucht langs je voeten en je broek trilt van je kont :rules

en ik draai dan 9 van de 10 x FEAR FM !!!!!!!!! dat OWNd Gewoon

en nej alles staat standaard ingesteld niet aan de bass of treble lopen draaien – instellen alles gewoon op het midden bij mij voel je dan zon klikje voor het klikje minder bass of treble en na het klikje meer bass of treble

en skytec komt zooals ik eerer heb vermeld uit de BEHRINGER fabriek en dat is professioneel spul :rules

Baz
                              Bijdrager

Edjuh :
                                Eh Baz heb je die in Amsterdam gehaald? Ik had 75 geboden maar dat vond hij te weinig.

Kan je hem kentekenen denk je?

Deps en die vario zijn wel belachelijk goedkoop voor 50!! netjes.

Ja ik zag die in Amsterdam ook ,maar deze komt hier uit soest niet via internet. Die in Adam was maar 100 euro maar mocht niet van me ouders :S heb ik die in soest lkkr stiekem opgehaald 😛

@DEPS is compleet met zuiger en hele zooitje mist alleen 1 zuigerveer.

FonS
                                Bijdrager

FonS :
                                  mooie aanwinst: een vespa SI voor 0 (nul :p ) euro =)

dit was de adv op marktplaats >LINK<

staat dat ie in onderdelen is, maar hij stond nog helemaal in elkaar :lol dagje aan gewerkt, hij loopt nu goed, en ik heb de remmen gefixt.

cilinderkop zat er los op, decompressie kabel moeten vernieuwen, linker remhendel gerepareert, koppakking erin, van de 12/7 carb een 13/13 gemaakt (niet veel nut tov 12/10, maar beter dan 12/7)

en nou gaat ie tegen de 50 km/h

morgen ff foto maken :thumb

15 berichten aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.