Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KennyVespa
    Bijdrager

Edjuh :
      Athena 43mm, alleen hebben ze bij jmpb een 12 pen zuiger er bij gedaan, met een 10 pen pistonpen er bij:?

ook lekker lullig was het dan een polini 46mm dan is het nog lulliger

PoliniCiao
      Bijdrager

Is maar een manier hoe ik erachter kom hoe snel hij is ๐Ÿ˜‰

leon ciao
        Bijdrager

Mijn laatste aanwist is een elektrisch mix blok met 70dr en cittakop. De cilinder is nieuw, ook zat er al bobine/cdi, koppeling en 12/7 carbrateur op. Voor maar 50 euro !
          poliniciao en ik hebben m’n ciao kop erop gezet en een 12/10 carbrateur, hij liep meteen!

mman
          Bijdrager

PoliniCiao :
            Is maar een manier hoe ik erachter kom hoe snel hij is ๐Ÿ˜‰

rijden!!:D

November Rain
            Bijdrager

Dj Freggel :
              ;)Ik heb ook een nieuwe aanwinst.;)
              Ik heb gister een KOSO digitale Temp/RPM meter op mijn Citta gemaakt, erg handing als je Bijv. wilt weten bij hoeveel toeren je Vario pakt en dat dan af te stellen met verschillende rollen

hoe duur is da nou zun ding erop?

hansieb
              Moderator

60 a 80 euro.

Die van stage 6 schijnen erg goed te zijn.

PoliniCiao :

hansieb :
                Nice de beukpower is wel relax van die 80cc maarja gaat wel wat trager dan je 70cc.

Dat ding zal toch zeker stukke feller lopen dan mn 70, hoe kom je er bij dat hij langzamer is ???

Ik zeg niet dat die verrot is ofzo, maar hij gaat maximaal maar iets van 80 km/h hij is wel dik in de beukpower vraag stfu maar en aa-t maar hij ging niet echt snel ofzo. Met 70dr liep speedengine al 80 en iets meer.

Die 80cc is gewoon geen super snelle cilinder in combinatie met 13mm carb hij heeft gewoon echt die evo 19mm carb nodig dan wil die wel hard.

R.oel !

November Rain :
                  jaah hij kan (volges polini) wel meer toeren generen meen 9400 ofzo en die 43mm iets van 9000 en de 42 8900 ofzo ๐Ÿ™‚

oke sorry voor de offtopic ma goed, mijn 43mm maakte toen k met de ciao op zo’n testbank ging 9200 toeren ๐Ÿ˜› dus kan best kloppe wat je zegt haha

Edjuh
                  Bijdrager

KennyVespa :

Ik neem aan dat jmpb me wel tegemoet zal komen, ik wacht hun reactie nog af.

timschilders
                    Bijdrager

Edjuh :

KennyVespa :

Ik neem aan dat jmpb me wel tegemoet zal komen, ik wacht hun reactie nog af.

jmpb is een goede shop, al vaak spul besteld, die zullen vast wel gratis je een andere piston pen opsturen ofeen andere zuiger.

maarja , wel lullig, moet je weer half weekje wachten tot hij kompleet is

murkus
                      Bijdrager

half weekje ik denk dat het eraan ligt heosnel ze terug mailen anders wel binnen 2dagen hoor ze zijn daar egt VET snel heb nog nooit problemen ermee gehad:P:)

November Rain
                        Bijdrager

R.oel ! :

November Rain :
                          jaah hij kan (volges polini) wel meer toeren generen meen 9400 ofzo en die 43mm iets van 9000 en de 42 8900 ofzo ๐Ÿ™‚

oke sorry voor de offtopic ma goed, mijn 43mm maakte toen k met de ciao op zo’n testbank ging 9200 toeren ๐Ÿ˜› dus kan best kloppe wat je zegt haha

jaah volges mij maakte mijn 42 met speed en ninja ook wel iets meer (A)

Jelle89

exact 9300 he roel, heb het blaadje hier naast me ligge, dat breng ik je morge wel ff langs..;)..

iaccaloco
                            Bijdrager

Vandaag een Peugeot Foxie gekocht…..

Voor een maatje van me heb ik een soort van brommobiel/invalideautootje geregeld, maar zonder blok…..

Daar zag ik dus wel een “half” Fox- en/of scooterblok op zitten(ding heeft ook variateur)

Het gaat dus een Foxblok worden, die kocht ik vanmiddag…..

De rest wat ik overheb staat allahmaal op Marktplaats, dus mocht je interesse hebben moet je ma ff kijke!

(we hebben dat ding zรณ snel uitelkaargetrokken dat ik van schrik vergeten ben foto’s te skieten terwijl ie nog inelkaarzat……;))

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wรฉl dick!

hc_mike
                              Bijdrager

Laatste aanwinst:

Een Aluminium 42mm Xtreme 4 Race Cilinder met W-Poort. Over de prestaties laat ik wat weten zodra ie eronder ligt en ingereden is. Het lijkt me een goed snel cilindertje, was ook wel prijzig โ‚ฌ 107,95. Was wel met kop.

VespaCiaoPaul
                                Bijdrager

Xtreme 4 Race? ken ik niet…foto?:D

15 berichten aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.