Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 1 maand geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 februari 2006 om 20:07 #55104
met carnaval zuip je gewoon alles boeit het niet …
net aan de optocht mee gedaan 2e prijs:D:D27 februari 2006 om 20:40 #55105mijn laatste aanwinst is een certificaat :D:D
wat is legaal rijden toch relaxed :p niet de heletijd kijken of er politie komt 🙂27 februari 2006 om 22:38 #55106erwinko :
mijn laatste aanwinst is een certificaat :D:D
wat is legaal rijden toch relaxed :p niet de heletijd kijken of er politie komt 🙂Aw gefelicteerd! Maar ik zou toch blijven kijken:)
27 februari 2006 om 22:45 #55107ja dat doe ik ook wel, alleen niet zoveel als eerst 😛
28 februari 2006 om 02:22 #55108mijn laatste aanwinst: Een door je kop blijvend gaand nummer!:
Tis een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult, dat heel Holland Limburgs lult!
Tis een kwestie van geduld van Rowen Heze,
Hij heeft nog eens gelijk ook, die dag komt ooit eens;)!!!!
28 februari 2006 om 11:19 #55109hahaa,, ja ckers:D zou goed zijn voor ze:P:P btw ik hbe da rotte liedje van kartoesj in me kop..:|
28 februari 2006 om 11:39 #55110Vespaflappie :
mijn laatste aanwinst: Een door je kop blijvend gaand nummer!:Tis een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult, dat heel Holland Limburgs lult!
hehe mooii nummer.. die nieuwe van wc experience die is pas vet 😀
1 maart 2006 om 22:37 #55113Vespaflappie :
mijn laatste aanwinst: Een door je kop blijvend gaand nummer!:Tis een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult, dat heel Holland Limburgs lult!
Over mijn lijk:D
Maar meiskes met een limburgs accent dat vink wel geil=)
Mijn nieuwste aanwinst:
Top racing krukas(heb ik van flappie iets slechts over gehoord maar lijkt me toch een prima ding), op de doos staat: made by jasil! Dat is dus dezelfde kruk als ik ooit van tonni heb gekocht.
Nog wat kleiner spul:
-revisiesetje
-nieuwe 43mm zuiger
-pakkingen enz.Jammer dat ik dit weekend weinig tijd heb, anders zou ik misschien na het weekend met een sneller blokje rijden.
Nog maar even een vraagje er achteraan: Hoe moet ik mn zuiger behandelen kwa inrijden? Ik zal in ieder geval iets meer olie toevoegen maar moet ik ook echt rustig aan doen? Zo ja, voor hoe lang?
gr.
2 maart 2006 om 00:53 #55114
.-{2F4OV}-.@edjuh:
Aangezien de cilinder zelf eigenlijk al ingereden is denk ik dat het wel mee valt hoe lang je m moet inrijden. Kzou zegge rijd een kleine 50 km rustig. Daarmee bedoel ik dan af en toe redelijk open trekken (niet langer dan 15 sec ofsow) en niet onnodig veel toeren laten draaien! En daarna rustig opbouwen…
Gooi je er trwns owk nieuwe zuigerveren op? Dan moet je misschien nog iets rustiger aan doen…
2 maart 2006 om 07:47 #55115Voor een nieuwe zuiger en lagers zorgvuldig 300 km inrijden. 🙂
2 maart 2006 om 12:08 #55116Edjuh :
Over mijn lijk:D
Maar meiskes met een limburgs accent dat vink wel geil=)
Mijn nieuwste aanwinst:
Top racing krukas(heb ik van flappie iets slechts over gehoord maar lijkt me toch een prima ding), op de doos staat: made by jasil! Dat is dus dezelfde kruk als ik ooit van tonni heb gekocht.
haha , de ED…
Top racing is leuke krukas op 70cc, op 80 is het geen stront waard! In totaal bij 4 mensen zijn er al 5 krukassen van TR overgebroken op 80cc!
Op mijn oude blok met 70cc blijftie het wel gewoon goed doen…80CC is blijkbaar iets teveel voorhet arme krukje??
2 maart 2006 om 13:48 #55117Mijn laatste aanwinst is een vesp-ciao onknapper voor 120.
Spaakvelgen enzo orgineel blok 🙂 lak is niet super maarja voor de rest compleet en werkend.
Heb nu een scooter – citta – vespa ciao. De citta ga ik inelkaar zetten en verkopen en de ciao onknappen en een racertje ervan brouwen.
Ik ga denk ik in het weekend mijn speedengine 42 alu onder de ciao pleuren.
2 maart 2006 om 13:59 #55118
Jelle89mijn laatste aanwinst word een 70cc autisa die ik van ties heb gekocht..die was vrijdag op de bus gegaan volgens ties en is er nog steeds nie..tja..
2 maart 2006 om 14:20 #55119.-{2F4OV}-. :
@edjuh:Aangezien de cilinder zelf eigenlijk al ingereden is denk ik dat het wel mee valt hoe lang je m moet inrijden. Kzou zegge rijd een kleine 50 km rustig. Daarmee bedoel ik dan af en toe redelijk open trekken (niet langer dan 15 sec ofsow) en niet onnodig veel toeren laten draaien! En daarna rustig opbouwen…
Gooi je er trwns owk nieuwe zuigerveren op? Dan moet je misschien nog iets rustiger aan doen…
Bij de zuiger zitten nieuwe veren ja, is volgens mij gewoon?
Ik zal voor de zekerheid maar gewoon doen alsof ik de cilinder zelf aan het inrijden ben, dan kan er niet veel mis gaan denk ik.
Flappie ik zal voor de zekerheid de kruk niet op een 80cc gebruiken.
2 maart 2006 om 15:36 #55120hansieb :
Mijn laatste aanwinst is een vesp-ciao onknapper voor 120.Spaakvelgen enzo orgineel blok 🙂 lak is niet super maarja voor de rest compleet en werkend.
Heb nu een scooter – citta – vespa ciao. De citta ga ik inelkaar zetten en verkopen en de ciao onknappen en een racertje ervan brouwen.
Ik ga denk ik in het weekend mijn speedengine 42 alu onder de ciao pleuren.
en ik ga je orginele blokje vanavond even testen ;), hopelijk kom ik in eelde aan op je plof, trug is weer een ander verhaal :p
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.