Vespa-Ciao.NL
:: Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 991 tot 1,005 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ties
    Bijdrager

gezellige babbel geheel wederzijds barr!
      we treffen ons nog wel eens!

November Rain
      Bijdrager

barry :

November Rain :

barry :
        Bedankt voor het aanbod Nov……..;maar ik ga hem zandstralen,grondverf spuiten & dan in bordeaux spuiten,Ongeveer dezelfde kleur als de Super-Bravo.

:S

waarom laat je hem niet poedercoate??? dat blijft tenminste zitte als je er op rijd in de winter ik laat mijn nieuwe achterbrugje ook wit coaten 🙂 eerst 2 keer door de baden geweest op het werk en nou klaar voor te coaten hoef je tenminste niet te schuren 🙂

Efkens serieus,denk je echt dat ik met die Sprocatti in de winter ga rijden?????Ik kan er zo nog niet mee rijden,kan ENKEL gestart worden met een boormachine.Wat voor baden zijn dat????Welke chemicaliën zitten erin???Door dat ik zwembaden bouw kan ik veel aangeraken.

noujah een dikke laag poeier erover is altijd beter als gewone natte lak!!!

ermm ik weet nie welke chemicialien… alkalische ontvetter en dergelijke ook een bad dat roest eraf haalt maar ik zou zo niet weten wat daar in zit… waarschijnlijk iets met fosfaten…

hansieb
        Moderator

barry :
          zojuist besteld:
          -malossi-vario + trekveren malo.pol. +koelkap +sproeiers,bij JMPB
          -Malo.vertanding voor vario+nog wat bazaar bij Mopshop

Ook Tieske gezien vandaag.Getrainde kerel zo te zien.Beter geen ruzie mee maken.Dikke armen,borstspieren ,enz…….Toffe kerel hoor,gezellig mee gebabbeld.
          C.U.
          Barry

Ah kewl 🙂 ben benieuwd hoe dat gaat met die sprocatti

Als ties dat frame hier niet heen brengt krijgt die wel mot met HANSIEB! hehe

Ik zuip em wel onder de tafel :lol:bier

Maar ff serieus ties “Frame” hoe gaan we dat doen?

JL
          Bijdrager

mijn laatse aanwinst: een rijdend blokje, powerbox, en een papiertje waarop staat dat ik zodra ik geld gestort heb bij JMPB mij een Malossi vario zal worden opgestuurt =)

joey636
            Bijdrager

nice maar iedereen heeft wel een vario ik wil er ook 1 maar eerst een speedengine en een goede 70cc

.-{2F4OV}-.

joey636 :
                nice maar iedereen heeft wel een vario ik wil er ook 1 maar eerst een speedengine en een goede 70cc

Nou nou iedereen;) Ik ben de enigste in de omgeving:D

barry
                Donateur

Niet zo leuk :boos maar toch een nieuwe aanwinst.Zojuist mijn pink verpletterd tussen de bankschroef & die oersterke achterbrug.Nagel + topje worden al blauw,en doet nog zeer ook.

ArvidW
                  Donateur

Oehh, dat wordt koelen hè ! Maar liet je die brug op je vinger vallen dan? Heb je extra staal in die achterbrug gelast? Of gebruik je een standaard Si achterbrug?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

barry
                    Donateur

De achterbrug is van 5mm dik staal gemaakt & weegt loodzwaar.Met 1 plaat tussen de bankschroef te zetten,draaide ik mijn pink mee tussen de voetsteun & de hendel van de bankschroef.Pink ziet nu zwart.

wheelieking89
                      Bijdrager

zal ge nu nie denken dat je acterbrug sraks veeel motervermogen ga vragen ??? zon 2 tot 4 pk ??? komaan das wel een zwaar ding hé :O:O:O en als ik eerlijk ben u zal ook nie 123 kg wegen dus dat zal zeker de moter ook te zware last brengen

en nee ik heb niks tegen dikke mensen ,maar het beinvloedt zeker wel het motervermogen er was hier in de stad een gilera dna met manston 2 en als die shit zooi echt een volledig getunde scooter met 23+ pk en er zat iemand op van 110 kg nou nou hij trok evensnel op als nen slak 😉

***EDIT IACCA, LUL NOU EENS NORMAAL NEDERLANDS MAN!***

Vespaflappie
                        Bijdrager

wheelieking89 :
                          zal ge nu nie denken dat je acterbrug sraks veeel motervermogen ga vragen ??? zon 2 tot 4 pk ??? komaan das wel nen zwaar dingske ej :O:O:O en als ik eerlijk ben u zal ook nie 123 50 kg wegen dus dat zal zeker de moter ook te zwaare last brengen

en nej ik heb niks tegen dikke mesnen ,maar het beinvloed zeker wel het motervermogen er was hier in de stad een gilera dna met manston 2 en als die sjit zooi egt nen voledig getunde scooter met 23+ pk en er zat iemand op van 110 kg nouw nouw hij trok evensnel op als nen slak 😉

Denk dat de 7kg op de 50 ook niet zoveel meer uitmaakt, van 5kg lig ik niet wakker…

23PK en dan kutoptrekken met een dikkertje???? Lijkt em ernstig fabeltje, net alsof elke scooter met 2 personen ongelofelijk klote trekt….:?

Vespaflappie
                          Bijdrager

ArvidW :
                            Oehh, dat wordt koelen hè ! Maar liet je die brug op je vinger vallen dan? Heb je extra staal in die achterbrug gelast? Of gebruik je een standaard Si achterbrug?

Brug is compleet uit 5mm plaatstaal onttrokken… Ophangpunten zijn bijna 1cm;) Is wel even iets anders als een Si brugje…!

Bar succes met je pink, beetje kut!! ik vond het gezellig dat je er even was en succes ermee!

wheelieking89
                            Bijdrager

23PK en dan kutoptrekken met een dikkertje???? Lijkt em ernstig fabeltje, net alsof elke scooter met 2 personen ongelofelijk klote trekt….

het is wel zow namelijk als je me niet geloof vraag aan cittatuner hij weet genoeg 😛

Fredzzz
                              Topic starter

ik dacht dat die 23pk motor-vermogen waren… (krukas gemeten)

op een ‘rollerbank’ zal die wel minder zijn neem ik aan (ivm gewicht etc.)

ArvidW
                                Donateur

Op de rollerbank is hij altijd anders want daar meet hij namelijk de snelheid (al staat er kw op het metertje….) Ideoot systeem daar bij de wouten.

Barry:
                                  Nu is je achterbrug zo sterk dat er een tank overheen kan rijden, maar hoe zit het met het frame? Is je Si frame nu niet de zwakste schakel? Hoe ga je de onstevige veringconstructie stevig maken (draaipunten, glijbus enz enz?)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 991 tot 1,005 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.