Vespa-Ciao.NL
:: Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

murkus
    Bijdrager

Ties :
      gaat t om dat ding van mp.
      wil graag eens weten of hij nog helemala in orde is, in dat geval heb je ZEEER goede zaken gedaan…
      overigens vind ik t wel beetje zielig voor … aangezien het zijn topic en alles waS?
      link werd voor hem geplaatst, omdat hij iets leuks zocht?
      naja

wat zielig? heb die gast al gemaild voordat hier een link stond dusz nie zo zeiken maar in ieder geval ut is uhm wel jaa en ziet er nog top uit mis alleen 1deel van de carb amar dat komt in orde en er zit wel een volle wangen krukas in jaa kon nie zien wat voor merk en 70cc polini nog helmaal gaaf geen krasje te bekenen maar gnoeg gelult zal morge fotos proberen te maken heb geen digi cam srry:(

FonS
      Bijdrager

leuk aanwinstje; een vespa ciao (bouwjaar twijfelachtig, ong. 1973-1978 ) voor 40 eurootjes…

foto’s en topic over deze brommer : klik HIER & HIER :thumb

wordt weer helemaal opgeknapt, als het op gang komt post ik wel foto’s ervan 😉

Nick_orginelli
        Bijdrager

ik heb mijn voorvork busjes en veren laten vervangen:D
          dit rijd stukken fijner:lol

barry
          Donateur

Ik ben daarstraks DE achterbrug gaan halen bij Vespaflappie.Deze is in 2 delen,wat het werk makkelijker maakt.Deze is 5mm dik.Ik ben 2h00′ om het gat passend te maken voor de binnenrotor.
            Zie fotoke.
            Bedankt voor de sponsering héy flapke.

November Rain
            Bijdrager

barry :
              Ik ben daarstraks DE achterbrug gaan halen bij Vespaflappie.Deze is in 2 delen,wat het werk makkelijker maakt.Deze is 5mm dik.Ik ben 2h00′ om het gat passend te maken voor de binnenrotor.
              Zie fotoke.
              Bedankt voor de sponsering héy flapke.

als je hem over een week bij mij afgooit dan kanik hem denk ik wel op het werk door de baden laten doen… alle roest weg… weet niet of het wat kost… mocht het wat kosten dan kan je hem ook meteen beter ff laten coaten…

hansieb
              Moderator

Kewl lijkt me nog steeds wel grappig hoe je dat ding gaat aankrijgen, thomas zei al met de boormachine 😀

barry
                Donateur

Bedankt voor het aanbod Nov……..;maar ik ga hem zandstralen,grondverf spuiten & dan in bordeaux spuiten,Ongeveer dezelfde kleur als de Super-Bravo.

joey636
                  Bijdrager

ik heb een nieuw carter erbij uitgeveilt en alles krukas geveild nieuwe onsteking alles erop en eraan behalve cilinder en carb. etc.

speedbuxy
                    Bijdrager

wat zielig? heb die gast al gemaild voordat hier een link stond dusz nie zo zeiken maar in ieder geval ut is uhm wel jaa en ziet er nog top uit mis alleen 1deel van de carb amar dat komt in orde en er zit wel een volle wangen krukas in jaa kon nie zien wat voor merk en 70cc polini nog helmaal gaaf geen krasje te bekenen maar gnoeg gelult zal morge fotos proberen te maken heb geen digi cam srry:(

De volle wangen race krukas is van fabrizi(ondanks dat er niks opstaat)
                      Maar ik heb het blokje eens gekocht op marktplaats met een complete fabrizi setup cilinder en uitlaat.
                      En aangezien fabrizi meestal alles in setjes verkoopt cilinder, uitlaat, krukas, is de kans dus groot dat het een fabrizi krukas is.

Ps het blokje was van mij

November Rain
                      Bijdrager

barry :
                        Bedankt voor het aanbod Nov……..;maar ik ga hem zandstralen,grondverf spuiten & dan in bordeaux spuiten,Ongeveer dezelfde kleur als de Super-Bravo.

:S

waarom laat je hem niet poedercoate??? dat blijft tenminste zitte als je er op rijd in de winter ik laat mijn nieuwe achterbrugje ook wit coaten 🙂 eerst 2 keer door de baden geweest op het werk en nou klaar voor te coaten hoef je tenminste niet te schuren 🙂

.-{2F4OV}-.

joey636 :
                          ik heb een nieuw carter erbij uitgeveilt en alles krukas geveild nieuwe onsteking alles erop en eraan behalve cilinder en carb. etc.

Krukas geveild? Gefreesd neem ik aan:D:thumb

barry
                          Donateur

November Rain :

barry :

:S

waarom laat je hem niet poedercoate??? dat blijft tenminste zitte als je er op rijd in de winter ik laat mijn nieuwe achterbrugje ook wit coaten 🙂 eerst 2 keer door de baden geweest op het werk en nou klaar voor te coaten hoef je tenminste niet te schuren 🙂

Efkens serieus,denk je echt dat ik met die Sprocatti in de winter ga rijden?????Ik kan er zo nog niet mee rijden,kan ENKEL gestart worden met een boormachine.Wat voor baden zijn dat????Welke chemicaliën zitten erin???Door dat ik zwembaden bouw kan ik veel aangeraken.

Ties
                            Bijdrager

meet and greet with barrie:D
                              leuke man, en zeker trotse vader!!

barry
                              Donateur

zojuist besteld:
                                -malossi-vario + trekveren malo.pol. +koelkap +sproeiers,bij JMPB
                                -Malo.vertanding voor vario+nog wat bazaar bij Mopshop

Ook Tieske gezien vandaag.Getrainde kerel zo te zien.Beter geen ruzie mee maken.Dikke armen,borstspieren ,enz…….Toffe kerel hoor,gezellig mee gebabbeld.
                                C.U.
                                Barry

mo1uh
                                Bijdrager

Ook malossi vario besteld bij JMPB, als die binnen is gelijk ff electronisch blokje inelkaar zetten..

15 berichten aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.