Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 augustus 2006 om 19:10 #57297
Ties :
gaat t om dat ding van mp.
wil graag eens weten of hij nog helemala in orde is, in dat geval heb je ZEEER goede zaken gedaan…
overigens vind ik t wel beetje zielig voor … aangezien het zijn topic en alles waS?
link werd voor hem geplaatst, omdat hij iets leuks zocht?
najawat zielig? heb die gast al gemaild voordat hier een link stond dusz nie zo zeiken maar in ieder geval ut is uhm wel jaa en ziet er nog top uit mis alleen 1deel van de carb amar dat komt in orde en er zit wel een volle wangen krukas in jaa kon nie zien wat voor merk en 70cc polini nog helmaal gaaf geen krasje te bekenen maar gnoeg gelult zal morge fotos proberen te maken heb geen digi cam srry:(
18 augustus 2006 om 21:20 #5732419 augustus 2006 om 06:11 #57326ik heb mijn voorvork busjes en veren laten vervangen:D
dit rijd stukken fijner:lol19 augustus 2006 om 13:15 #57328Ik ben daarstraks DE achterbrug gaan halen bij Vespaflappie.Deze is in 2 delen,wat het werk makkelijker maakt.Deze is 5mm dik.Ik ben 2h00′ om het gat passend te maken voor de binnenrotor.
Zie fotoke.
Bedankt voor de sponsering héy flapke.
19 augustus 2006 om 13:17 #57329barry :
Ik ben daarstraks DE achterbrug gaan halen bij Vespaflappie.Deze is in 2 delen,wat het werk makkelijker maakt.Deze is 5mm dik.Ik ben 2h00′ om het gat passend te maken voor de binnenrotor.
Zie fotoke.
Bedankt voor de sponsering héy flapke.
als je hem over een week bij mij afgooit dan kanik hem denk ik wel op het werk door de baden laten doen… alle roest weg… weet niet of het wat kost… mocht het wat kosten dan kan je hem ook meteen beter ff laten coaten…
19 augustus 2006 om 13:20 #57330Kewl lijkt me nog steeds wel grappig hoe je dat ding gaat aankrijgen, thomas zei al met de boormachine 😀
19 augustus 2006 om 13:21 #57331Bedankt voor het aanbod Nov……..;maar ik ga hem zandstralen,grondverf spuiten & dan in bordeaux spuiten,Ongeveer dezelfde kleur als de Super-Bravo.
19 augustus 2006 om 13:22 #57332ik heb een nieuw carter erbij uitgeveilt en alles krukas geveild nieuwe onsteking alles erop en eraan behalve cilinder en carb. etc.
19 augustus 2006 om 14:19 #57333wat zielig? heb die gast al gemaild voordat hier een link stond dusz nie zo zeiken maar in ieder geval ut is uhm wel jaa en ziet er nog top uit mis alleen 1deel van de carb amar dat komt in orde en er zit wel een volle wangen krukas in jaa kon nie zien wat voor merk en 70cc polini nog helmaal gaaf geen krasje te bekenen maar gnoeg gelult zal morge fotos proberen te maken heb geen digi cam srry:(
De volle wangen race krukas is van fabrizi(ondanks dat er niks opstaat)
Maar ik heb het blokje eens gekocht op marktplaats met een complete fabrizi setup cilinder en uitlaat.
En aangezien fabrizi meestal alles in setjes verkoopt cilinder, uitlaat, krukas, is de kans dus groot dat het een fabrizi krukas is.Ps het blokje was van mij
19 augustus 2006 om 15:09 #57334barry :
Bedankt voor het aanbod Nov……..;maar ik ga hem zandstralen,grondverf spuiten & dan in bordeaux spuiten,Ongeveer dezelfde kleur als de Super-Bravo.:S
waarom laat je hem niet poedercoate??? dat blijft tenminste zitte als je er op rijd in de winter ik laat mijn nieuwe achterbrugje ook wit coaten 🙂 eerst 2 keer door de baden geweest op het werk en nou klaar voor te coaten hoef je tenminste niet te schuren 🙂
19 augustus 2006 om 16:00 #57335
.-{2F4OV}-.joey636 :
ik heb een nieuw carter erbij uitgeveilt en alles krukas geveild nieuwe onsteking alles erop en eraan behalve cilinder en carb. etc.Krukas geveild? Gefreesd neem ik aan:D
19 augustus 2006 om 16:28 #57336November Rain :
barry :
Bedankt voor het aanbod Nov……..;maar ik ga hem zandstralen,grondverf spuiten & dan in bordeaux spuiten,Ongeveer dezelfde kleur als de Super-Bravo.:S
waarom laat je hem niet poedercoate??? dat blijft tenminste zitte als je er op rijd in de winter ik laat mijn nieuwe achterbrugje ook wit coaten 🙂 eerst 2 keer door de baden geweest op het werk en nou klaar voor te coaten hoef je tenminste niet te schuren 🙂
Efkens serieus,denk je echt dat ik met die Sprocatti in de winter ga rijden?????Ik kan er zo nog niet mee rijden,kan ENKEL gestart worden met een boormachine.Wat voor baden zijn dat????Welke chemicaliën zitten erin???Door dat ik zwembaden bouw kan ik veel aangeraken.
19 augustus 2006 om 17:15 #57337meet and greet with barrie:D
leuke man, en zeker trotse vader!!19 augustus 2006 om 17:31 #57338zojuist besteld:
-malossi-vario + trekveren malo.pol. +koelkap +sproeiers,bij JMPB
-Malo.vertanding voor vario+nog wat bazaar bij MopshopOok Tieske gezien vandaag.Getrainde kerel zo te zien.Beter geen ruzie mee maken.Dikke armen,borstspieren ,enz…….Toffe kerel hoor,gezellig mee gebabbeld.
C.U.
Barry19 augustus 2006 om 17:35 #57339Ook malossi vario besteld bij JMPB, als die binnen is gelijk ff electronisch blokje inelkaar zetten..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.