Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 augustus 2006 om 16:21 #57179
citta hou ik uiteraard 🙂
heb net de NSR laten schouwen, nu nog zon lelijke plaat aanvragen :kots
10 augustus 2006 om 16:30 #57180erwinko :
citta hou ik uiteraard 🙂heb net de NSR laten schouwen, nu nog zon lelijke plaat aanvragen :kots
bij zo’n brommer vind ik een plaat verre van lelijk, zo’n klein plaatje lijkt het meteen een brommer, met een grotere plaat lijkt het weer iets meer motor;)
10 augustus 2006 om 18:02 #57181Zojuist op een verkoop van een achterbrug afgegaan voor een super-bravo achterbrug.Ikke daar aangekomen even gepraat met die man.Ik vroeg naar de prijs & deze zei tegen mij 50euro.
Ik:is dit niet een beetje duur???
hij:maar er hangen nog een paar onderdelen aan.
Ik:Laat eens zien.
Hij:moet dit nu nog een keer????
Ik:Ja
Hij:alléé dan,als het echt niet anders kan.
Ik:komaan,ik heb geen tijd om te zeveren & wij gaan kijken in een oude schuur.
Hij:daar ligt het oud ijzer.
Ik,even kijken,,,,,,,,,
Jawaddddddeeeeee,al bibberend,hier voor mij,een superbravo achterbrug,met kickstart,met achterwiel,zijkappen,vario,CDI,electronisch blok,originele uitlaat,carburator,enz…..
50euro was vlug gegeven.
Dus Ikke ekens blij.Na overhandiging direct de Xsara opengetrokken,voordat hij zich bedacht.10 augustus 2006 om 18:08 #57182
.-{2F4OV}-.Wow man barry!
Geluk mag ook wel n keer:D
10 augustus 2006 om 18:16 #57183Dat is zeker goedkoop! Is nog geld aan te verdienen 😀
je moet net geluk hebben iemand tegen te komen die niet weet wat voor iets hij heeft of wat het waard is10 augustus 2006 om 18:18 #57184Ik heb vandaag een vespa gekocht, die al geschouwd was en een kentekenplaat had. De persoon waarvan ik de brommer kocht zei: Het blok is stuk, hij vonkt niet meer en zuigerveren zijn op. Ik heb het blok nagekeken, contactpuntjes afgesteld en hij deed het weer. De vespa koste 65 euro en is helemaal compleet, er zat zelf een nieuwe 13/13 op, koppeling, zuiger + poulie en vsnaar. Dit frame ga ik schuren en spuiten, het zal gebruikt gaan worden voor mijn polini 80cc blok.
Dit is de brommer, ziet er niet super uit, maar wat wil je voor 65 euro.
[thumb=datas/thumbs/428-dsc00091.jpg]428-dsc00091.jpg[/thumb]10 augustus 2006 om 18:58 #57185Niceee, voor 65 euro istie toppie!
10 augustus 2006 om 18:59 #57186is toch van die ene gast wat ook nog een zwarte had (en een berg onderdelen), weet je daar toevallig iets over – die zwarte ciao –
en hij deed toch alleen alles in eens weg…?
10 augustus 2006 om 19:06 #57187mijn laatste aanwinst een reedvalve cartertje:D
10 augustus 2006 om 20:29 #57188cittadriver :
mijn laatste aanwinst een reedvalve cartertje:DEnga je er dan terug die lelijke sigaar onderhangen???(grapje héy)Dit is echt leuk man & dan een 19mm carburatortje!!!!!
10 augustus 2006 om 20:56 #57189cittadriver :
mijn laatste aanwinst een reedvalve cartertje:Dahhh vetjes man, je zei nog toen ik bij jou was dat je er nog 1 wilde en nu heb je hem egt wel vetjes he 😉 vooral voor die 47mm deps van je en die to bad uitlaat 😀 als hij eronder zit kom ik kijken :D, ben nog steeds aan het wachten op me evo blok 🙁 zal wel binnekort komen 😛 als japie hem al op de post heeft gedaan 😛
10 augustus 2006 om 21:33 #57190cittadriver :
mijn laatste aanwinst een reedvalve cartertje:DAh vet welcome to the club:D
Deps en too bad heb je ook al, gaat de goeie kant op.
Is het cp of elek?
En ga je zelf een carb er op bouwen of eentje bestellen?
10 augustus 2006 om 22:07 #57191@barry die sigaar was gewoon bittere noodzaak mijn s.p. was kapot :'( en de too bad past helaas niet.
@kennyvespa ik had hem al besteld toen ik met je sprak erover maar ik had niet verwacht dat hij er in 3 weken zou zijn. ik denk dat duurd een week of 5/6 was mij ook gezegd geworden, maar het duurd nog ff voordat hij gaat lopen maar ik laat je wat weten als het zover is:D.@edjuh thanks bro. maar wat denk je zelf electronic natuurlijk wil niks anders meer. maar de carb heb ik vandaag besteld maar weet niet wat voor een maat het is ik weet wel dat hij duur is 164 euro was me gezegd geworden. maar ik weet niet of dit klopt want ze verandere steeds bij malossi met het carb set van 17 naar 19 en andersom, en met de prijs het zelfde
10 augustus 2006 om 22:11 #57192Huh? je hebt hem toch op mopshop besteld of niet?
Daar staat duidelijk 130 euro voor een 19mm( en spruit en filter).
Bij cycletech is hij nog duurder ja, en dat is een 17mm, ik hoop niet dat je hem daar hebt besteld dan betaal je je nog blauwer aan de invoerrechten oid.
En elek moet je hebben ja:), ik wist niet dat je hem nieuw had. Ga je een afgedraaid wieltje halen of miss een pinasco?
10 augustus 2006 om 22:25 #57193nee bij cycleshop en in de prijslijst stond de carb voor +- 125 euro maar 2 weken terug had hij gebeld ervoor maar er was een vernieuwde versie. of weet ik veel en die koste 164 maar ik weet de maat niet maar boeit me ook niet. maar de maat wist die jongen ook niet dat zou hij nog uitzoeken voor me en krijg ik zaterdag te horen. maar ik heb al een afgedraaid vliegwiel maar is niet tot de max 950 gram ofzo zit nu op mijn evo maar hij doet het wel goed
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.