Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 1 maand geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 februari 2006 om 17:07 #55089
sjeemig wat een ruimte daar in groningen. Die testbaan is zeker tof.
26 februari 2006 om 17:47 #55090erwinko :
mijn nieuwe aanwinst zijn de citta-forum.nl stickers :D:Den toen was het mijn beurt :D…
niet echt laatste aanwinst maar ben vergeten deze foto te posten….
26 februari 2006 om 18:01 #55091ik vind die sticker echt vet hoor, toen hij nog op het papiertje zat vond ik hem niet zo, maar nu helemaal (Y)
26 februari 2006 om 18:06 #55092AA-T :
dus eindelijk je uitlaatje aan het oppoetsen hans :p
ben mijn laatste aanwinst helemaal vergeten te posten:
eigen huisje 😀 moest natuurlijk ook interieur bij.. maja bedenk maar wat dat is, teveel om op te noemen 🙂Ja… wat een TYFUS WERK echt godskolere had ik dat ding nou maar eerder geschuurt.
Ben al 4 uur bezig geweest met schuren.
Wanneer gaan we jouwn ciao eigenlijk fixen?
26 februari 2006 om 18:08 #55093erwinko :
ik vind die sticker echt vet hoor, toen hij nog op het papiertje zat vond ik hem niet zo, maar nu helemaal (Y)
KLIKhaha jah dat dacht ik precies ook 😀 maar na 2 keer kijken: prachtig 😀
maareh ik zie je brommer niet goed, er zit eene of andere pijp in de weg, lijkt wel een uitlaat :D:D
26 februari 2006 om 18:09 #55094@ hansieb, mag ik vragen hoe het 4 uur kan doen om een uitlaat roestvrij te maken? dat duurde mij 10 minuten, heb jij wel een staal borstel gebruikt of zat je alleeeeen maar te schuren?
26 februari 2006 om 18:12 #55095hansieb :
Wanneer gaan we jouwn ciao eigenlijk fixen?binnenkort maar ff doen he.. lijkt me wel lache om strax mn straat in te rijden voor het politiebureau langs.. (tenmiinste.. lijkt me lache totdat ik gepakt word, maar das een andere zorg.. begin nou iig zat te worden vant fietsen, enk zal binnekort ook maar weer ff naar eelde gaan, dan is zo’n puff wel lekker 😀
maar moet eigenlijk ff belgenkoppeling hebben..Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.26 februari 2006 om 18:20 #55096Fredzzz :
@ hansieb, mag ik vragen hoe het 4 uur kan doen om een uitlaat roestvrij te maken? dat duurde mij 10 minuten, heb jij wel een staal borstel gebruikt of zat je alleeeeen maar te schuren?Ok 🙂 1 sec ik heb ff nieuwe foto’s gemaakt.
Deze uitlaat was echt 1 bulk met roest hoor 🙂
Proma is trouwens van een maat van mij die ook bij de bocht echt zeer verroest was, hij zo fck it ik ga dat ding ook maar helemaal kaal schuren en ff goed lakken.

26 februari 2006 om 19:26 #55097nieuwe aanwinst polini top one! gekocht voor 20 euro niet te duur dacht ik…
alleen een paar deukjes en de lak is nog vrijgoed 8)
26 februari 2006 om 22:34 #55098Nette prijs!
Ow ik zie het ja, de scrollbar.
27 februari 2006 om 07:49 #55099hoezo ? er zit onder die post een scrollbar he 😉 moet je niet vergeten, omdat hij een foto heeft geplaats en ipv de layout te verbreden/verneuken komt er een scrolbalkie
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel27 februari 2006 om 18:26 #55100geld bier ook??? (want tis hier carnaval dusse)(A)(A)
27 februari 2006 om 18:28 #55101ThieskeCiao :
geld bier ook??? (want tis hier carnaval dusse)(A)(A)haha relaxen he 🙂
ik ben echt te wazig ook.. ik ben de hele dag onder invloed :O…
werd wakker… naar optocht kijken.. meteen bier in je hand gedouwt krijgen———-> JUPILER!!!!!!!!!!!!!!!!
dus jij gaat ook aan het indrinken denks?
27 februari 2006 om 18:49 #55102November Rain :
ThieskeCiao :
werd wakker… naar optocht kijken.. meteen bier in je hand gedouwt krijgen———-> JUPILER!!!!!!!!!!!!!!!!
zie mijn ondertitel:P
27 februari 2006 om 19:04 #55103Kay :
November Rain :
ThieskeCiao :
zie mijn ondertitel:P
haha
ma jupiler = te doen maa toch liever Bavaria:D:D das btr te zuipe(A) en anders Dommelsch ma ja das weer zo iets dus ik hou het bij Bavaria
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.