Vespa-Ciao.NL
:: Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mulder[sst]

nu nog die manston erop kerel:e

Marcc
      Bijdrager

Scooter rox edjuh 😀 die gaan tenminste makkelijk boven de 120km/h hihi.

peugeot scooters zijn superkut op te voeren :con:con

Edjuh
        Bijdrager

Ik rij wel eens op een peugeot elyseo, ja dat superlelijke hok, maar ding gaat wel 70 ofzo en is superstil, als je met een ciao zo hard wil zit je al aan de zoveel decibel:con

Ja ja hans scooters kunnen hard en dit en dat, maar ik blijf ze toch wel bagger vinden, vooral kwa rijgedrag.

Remt wel lekker trouwens voor en achter schijfjes.

hansieb
          Moderator

Vincent Vario :
            Mijn laatse aanwinst is een goed ingereden alu cilinder op mijn peugeot FOX. Na wat bewerkte poorten gaat een fox rijden als een scooter. supeeeer veel powerrrr..

Alleen geen weelies meer voor mij 😀

Vette shit jah 🙂 een manston wil wel gaan met de banaan.

Past dat allemaal wel dan op je foxie?

Fredzzz
            Topic starter

voor de familie… maar ik neem hem nu alvast in beslag… een Canon EOS 350D 😀 zal ik ook mee nemen naar de meeting om foto’s te maken 🙂

Edjuh
              Bijdrager

Fredzzz :
                voor de familie… maar ik neem hem nu alvast in beslag… een Canon EOS 350D 😀 zal ik ook mee nemen naar de meeting om foto’s te maken 🙂

Ah das goed spul, canon is der sheiz, zelfs die goedkopere cameras van hun zijn al erg goed.

barry
                Donateur

De micrometer voor het afstellen van de binnenrotor van mijne sprocatti is vandaag gearriveerd.
                  Zondag on-line besteld bij euroscooters.nl,door een tip die ik hier gekregen heb.
                  Nu nog het klote Italiaans vertaald zien te krijgen.

erwinko
                  Bijdrager

kan jaap je niet helpen met dat italiaans?

barry
                    Donateur

Jaapke heeft de papieren al lang,maar zen computer is kapot.

Herr Flick
                      Sleutelbeheerder

egyptische troep 😀 maar tis freakin’ lekker..
                        nieuw smaakie; perzik

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

Fredzzz
                        Topic starter

sukkel :P, die heb ik ook 😀 en 10 keer meer 😀

dubbel appel, normale appel, cherry en nog wat 😀

maar eh… tjah die gozer heeft weer GROTE tabak he herr flick… hij was helemaal parra toen we 5 seconden bezig waren met overleggen, hij: snel snel snel !!! kiezen NU!!!

dus wij pakken er een, hij rent vet snel met die shit naar zn kast en doet het terug
                          ik zo: wat is er?
                          hij: jah ik mag niet verkopen
                          toen ging die door over duane en politie en belasting wat ik niet volgde omdat ik naar chocolade keek, maaruhmmm verder well vet dat die kerel ze weer heeft :), bij de Poulestraat he 🙂

mijn laatste aanwinst zijn papieren voor mn HBO opleiding IBMS :), ff alles invullen en dan beginnen in september 😀

barry
                          Donateur

Yippiiiiieeeeeeeeeeeeeeee,een 60cc watergekoeld polini blok van Iaccaloco.
                            Ik heb hier ook nog toebak liggen voor een waterpijp.Ik zal deze meebrengen naar Groningen,daar je hier geen waterpijpen vind.

hansieb
                            Moderator

Bij thomas aan de waterpijp 🙂 zondag haha.

Barry vergeet niet als laatste aanwinst je lagers.

Mijn laatste aanwinst is een lange as voor me voorwiel zal vanvond ff fotos schieten wil kan nu tenminste vast dus ik kom op de meeting, wat kut is dat me 13 x 1050 snaar veels te lang is.

barry
                              Donateur

4 nieuwe Balhoofdlagers voor de Chloë mini-bike.
                                Deze heeft Hansieb me bezorgd.

YEAH,De mini wil kill everybody on the 5 Augustus @ Groningen!!!!!!!!!!!!

Edjuh
                                Bijdrager

Niet van mij maar voor mijn broer: een gare vespa Pk automatic, gratis!

Hij rijdt niet, de banden zijn lek, maar het boeit mij niet, ik heb altijd al zo’n ding onder handen willen nemen.

Geen schakel jammer genoeg, maar het blijft een leuk ding.

Hopelijk zijn frame en goedkeuringsnummers nog goed.

Binnenkort gaan we hem ophalen, ik ben zeer benieuwd, en zal jullie op de hoogte houden.

15 berichten aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.