Vespa-Ciao.NL
:: Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

cittadriver
    Donateur

hehe eindelijk binnen na 10 weken wachten mijn evolution engine:D voor elec. ontsteking. nu mijn speedcontrol nog over 2weekjes als het goed is:D

edje
      Bijdrager

chille collin
        kan je eindelijk knalle hea 😉
        maja donderdag kan k hem ook aanschouwe 😛

KennyVespa
        Bijdrager

iaccaloco :

KennyVespa :
          “…………..*Mda Vario…………”

:!
          Doe je die niet weg?

Wil ‘m zó ruilen voor wat leuke Vesparommeltjes…..!

Mail me anders evt. ma ff…..!

Helaas is vandaag het beeldscherm ervan gesprongen door de warmte :S:S ik was aant bellen en opeens poef kapot dat ding ik denk neej kut he :@ wat een kut telefoon, dus ik gebelt met tmobile gaat me 125 euro kosten het maken en ik zeg van doe normaal wil een andere en naar lang gesprek is de nokia n70 onderweg 😀 maarjah als je hem nog wil hebben kan je hem hebben aleen je kan niet meer op beeldscherm duwen omdat die gemaakt moet worden maar verder doet hij het nog gewoon 😛 denk niet dat je hem wil hebben haha 😛 is denk ik ook iets te duur voor jou 😛

Fredzzz
          Topic starter

hij wil er 350 euro voor oid, ding is helemaal nieuw in de doos en de laatste die in NL is verkocht;.

“Fredzzz sales manager speaking how may i help you?”:D

hihihi, jah hier in groningen heb ik nu slaaaafjes 😀

JL
            Bijdrager

bravo met kickstart en vario voor 100 euro :D:D

Jelle89

relaxe prijs eh..;)…zeker in belgie gaan halen?

JL
                Bijdrager

Jelle89 :
                  relaxe prijs eh..;)…zeker in belgie gaan halen?

nee niet in belgie maar kwartiertje van de grens vandaan in nederland… :lol daar zijn ze gelijk stukken zeldzamer :|… maar ik hep um nu binnen dus 😛

Fredzzz
                  Topic starter

nog een gilera citta…

wordt de inverse oranje-zwarte citta, zoals mn oranje zwarte citta project die ik heb…
                    Frame wordt gecoat oranje, eigenlijk wordt al het metaal en aluminium gecoat in oranje, en hooglans zwarte kappen…

std. blok, 10/7 (Sproeier @ 37), poelie 70 ofzo, 50cc, std. ding dus…loopt nog niet perfect… wordt leuk projectje..

hansieb
                    Moderator

Fredzzz :
                      nog een gilera citta…

wordt de inverse oranje-zwarte citta, zoals mn oranje zwarte citta project die ik heb…
                      Frame wordt gecoat oranje, eigenlijk wordt al het metaal en aluminium gecoat in oranje, en hooglans zwarte kappen…

std. blok, 10/7 (Sproeier @ 37), poelie 70 ofzo, 50cc, std. ding dus…loopt nog niet perfect… wordt leuk projectje..

Fred jongen doe normaal :boos:no je gaat toch geen 6 citta’s kopen man das niet normaal je kunt er maar op 1 rijden ik heb nu 2 brommers das meer dan genoeg!

Fredzzz
                      Topic starter

jah moiiiiiiiii

de kickstart citta wordt verkocht, deze citta knap ik weer op voor iemand anders en is als project, mn traanplaat citta ga ik doen met die evo blok, mijn oranje citta wordt met speed engine, en ik hou de ciao over, en de puch maxi die wordt ook verkocht

dus heb ik dan de traanplaat citta, oranje citta en ciao…

hiervoor had ik de metalic blauwe citta, gifgroene citta en een citta met bloemen erop 😛 voor de verkoop van iemand

edit:P je haalt alles door elkaar het zijn er maar 4 ofzo…

Monstercitta
                        Bijdrager

Mijn laatste aanwinst is dat mijn malossi too bad is binnengekomen zeker hele dikke vette uitlaat. Hele grote utilaatpoort de originele deps poort past gewoon in me andere. Maar de uitlaat is niet geweldig afgewerkt maarjah schijt daar aan blij dat ik een malossi 27 mm versie hebt. Dat gaat wel blazen met 80 cc deps ALU

Setup is als volgt nu

80 cc deps alu (uitlaat pooort dik getuned heel groot)
                          polini speedengine met getrokken spoelpoort voor me deps
                          inlaat getuned(extra gevijlt)
                          originele krukas
                          13/13 dellie
                          Mhr voorvario
                          gele drukveer
                          90 mm schijven
                          Malossi too bad 27 mm versie

Gaat dit snel?? of denk je van euhmm vast niet (heb nog geen malossi vertanding)
                          En als goed is komt dit allemaal op me citta

timschilders
                          Bijdrager

frees dat krukje ff dan gaat het zeker wel blazen, 80cc alu deps zal het altijd wel geod doen

Monstercitta
                            Bijdrager

Ik hou niet van frezen en gedoe. Koop ik beter een kant en klare race krukas. Maar Josdijkman heeft gezegd dat een originele krukas beter loopt dan een race krukas. En aangezien ik beetje blut ben laat ik gewoon originele krukas erin want die zijn heeel sterk

Edjuh
                              Bijdrager

Ik zou je ori krukas wel frezen, je wil je deps toch wel zo optimaal voeden als op een speedengine mogelijk is toch? Lijkt me wel belangrijk gezien je een dikke cilinder hebt én een dikke pijp die moeten wel lekker gevuld worden anders loopt het niet super denk ik.

Het zal zeker wel hard lopen maar malossi vertanding doen daar wel een schepje bovenop en het rijdt veel lekkerder/ rustiger zegt onze webmeester.

Komt dat nou op je citta of je ciao? Want ik zou niet op een snorrie gepakt willen worden met die setup!

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

op ciao zij die, en idd malossi vertanding rijd veeeel anders als std vario vertanding.

std vario vertanding rijd zo zenuwachtig (heb al zo vaak op cittas of vespas gereden met die vertanding en rijd niemand hier met malossi vertanding) en rijd gewoon veel rustiger.

als ik bijv 8 gram rollen in me vario flikker dan varieert me vario egt miniscuul en rij ik tog 50 met weinig toeren en 1/5e gas. das soms ook relaxt rijden.

maar als hij zen inlaat van speedengine ook al heeft getuned is mss het frezen niet nodig, als je dat wel doen kan hij gewoon verzuipen (teveel benzine onderin) en dat kan soms klote optrekken of gewoon vet gaan stotteren want ik ook soms heb. daarom heb ik powerbox erop gezet en die andere carburateur

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.