Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 juli 2006 om 11:53 #56817
mulder[sst]KennyVespa :
Mijn laatste aanwinsten zijn:*Nokia n70
*Mda Vario
*Motorola v3 razorEn een vette aanwinst voor mijn persoonlijk:
Dat ik een 70cc tomos eruit heb gereden :D:D:D
Zijn setup was
70cc Hebo
15/15 carb
en een standaard uitlaat met dikkere bocht 😀er bestaat geen 70 hebo voor tomos vriend
9 juli 2006 om 12:04 #56818nej aleen alle puch cillinder dat zijn eeuhm
airsal
metrakit
import
zown vaagmerk 😛 Owja Top onE
top performance
polinitomos merken
airsal
en import
top onegeeen hebo en malossi enzow
wel polini en die cillinders zijn egt kk hard op een Toz !
9 juli 2006 om 12:29 #56819wheelieking89 :
nej aleen alle puch cillinder dat zijn eeuhmairsal
metrakit
import
zown vaagmerk 😛 Owja Top onE
top performance
polinitomos merken
airsal
en import
top onegeeen hebo en malossi enzow
wel polini en die cillinders zijn egt kk hard op een Toz !
voor puch heb je wel 20 merken cilinders, echt ziekelijk veel
polini cilinders bestaan niet voor tomos, wel voor puch, die zijn wel pas te maken om ze op tomos te zetten.
een top one tomos cilinder?? voor tomos bestaat alleen
airsal (zelfde als eurokit)
import
en parmakit.9 juli 2006 om 14:04 #56822mulder[sst] :
KennyVespa :
Mijn laatste aanwinsten zijn:*Nokia n70
*Mda Vario
*Motorola v3 razorEn een vette aanwinst voor mijn persoonlijk:
Dat ik een 70cc tomos eruit heb gereden :D:D:D
Zijn setup was
70cc Hebo
15/15 carb
en een standaard uitlaat met dikkere bocht 😀er bestaat geen 70 hebo voor tomos vriend
Ken alleen iemand op inet die er een lc hebo op z’n tossie gebouwd heeft!
9 juli 2006 om 18:17 #56826haha, wat een barrel. van mn broer en mij, gekregen voor gozertje te helpen met zn citta te maken 😛
hahahah, ook vet net.
die verstevigingsbalk ging ik ff beter vast lassen, zat alleen nog met paar puntjes :X
dus ik las, dacht ff mooi rupje te leggen. BOEM tankdop naar andere kant van de schuur en steekvlam van halve meter uit de tank 😀 :haha:
nja, is al weer dicht gelast 🙂9 juli 2006 om 19:00 #56828Owww, uhmm, wat een wrak:P, En die versteviging is niet echt mooi;) Maarjah, het is een ciao=)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno9 juli 2006 om 19:13 #56829KennyVespa :
“…………..*Mda Vario…………”:!
Doe je die niet weg?Wil ‘m zó ruilen voor wat leuke Vesparommeltjes…..!
Mail me anders evt. ma ff…..!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!9 juli 2006 om 19:24 #56830ArvidW :
Owww, uhmm, wat een wrak:P, En die versteviging is niet echt mooi;) Maarjah, het is een ciao=)daarom, ik zou het liefst een filmpie maken dat ik hem van het dak gooi enzo, maar mn broer wil hem opknappen, dus we zien wel wat het wordt
9 juli 2006 om 19:49 #56831opzich algge ding om gratis te krijgen. Als tie te schouwen is zeker bruikbaar. Jammer dat ter geen blokje onder zit;)
9 juli 2006 om 20:21 #56832
koopman53nee dat kreeg ik van em omdat ik z’n citta gemaakt had, maar die is dus van mij en nie van erwin
9 juli 2006 om 20:55 #56833Ebr vork met chrome spatbord(mooi!) Schroefdraad van de ‘balhoofdpen'(?) is in het midden niet goed maar dat stuk zit in het balhoofd. Ik kan hem nog niet proberen want ik heb de vork nog niet uit mn ciao.
Verder kreeg ik mn malossi blok niet aan de praat, ik denk dat er iets met de cilinder is(er is iets ja, gare zuiger, dit is een oudje), en het aanrennen met de vario is ook niet ideaal. 80 en 76 sproeier, ik kreeg heeeel af en toe een plofje(en ik ben zeker 2 uur bezig geweest:con), die klonken dan wel gelijk errrug ruig:D
Gelukkig is er ook nog een nieuwe deps(a), en komt er deze week een afgedraaid(900 gram) vliegwiel voor elek. ontsteking binnen.
Ik rij nu nog met 13-13 maar dat moet natuurlijk een 19mm worden, dan is de setup af.
9 juli 2006 om 21:34 #56834Fredzzz :NOKIA 7710 Smartphone, touch screen, internet, TV, alles 🙂
staat maybe nog wel te koop 😛Moet je ervoor hebben?
Heb hier nog wel leuke rommel te ruil evt.?
Ik hoor ’t wel Frdzz!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!10 juli 2006 om 10:35 #56835
mulder[sst]hij wil er 350 euro voor oid, ding is helemaal nieuw in de doos en de laatste die in NL is verkocht;.
10 juli 2006 om 18:14 #56836Fredzzz :
Hier een topic waar je al je laatse koopjes kunt plaatsen…
van varios, tot cilinders, blokken, tv’s, alles…Mijn laatste aanwist was me rijbewijs 😀 Vandaag gehaalt met 4 foutjes
10 juli 2006 om 18:28 #56837BoCiao :
Fredzzz :
Hier een topic waar je al je laatse koopjes kunt plaatsen…
van varios, tot cilinders, blokken, tv’s, alles…Mijn laatste aanwist was me rijbewijs 😀 Vandaag gehaalt met 4 foutjes
Gefeli:) Leuk he?!
Ik kan me niet herinneren dat die foutjes geteld werden maargoed, we hebben het papiertje en daar gaat het om.
hij wil er 350 euro voor oid, ding is helemaal nieuw in de doos en de laatste die in NL is verkocht;.
“Fredzzz sales manager speaking how may i help you?”:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.