Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 juli 2006 om 21:00 #56709
Gas kabel :pest
Zo een ding voor in de carb die op het spruitstuk aansluit (Anders lekt die en past die niet goed
)
Een compleet pak 🙂
Trussardi jas 8)
en heb net mn frontjes voor mn nokia mobiel gespoten 🙂en Thomas is boos op me omdat ik niet opschiet met het posten van de fotos van mn VESPA-CIAO.NL stickers (wit) die op mn frame zitten 😛 (nog een aanwinst), komt er zo aan flickie…
3 juli 2006 om 21:16 #56710Fredzzz :
Gas kabel :pest
Zo een ding voor in de carb die op het spruitstuk aansluit (Anders lekt die en past die niet goed
)
Een compleet pak 🙂
Trussardi jas 8)
en heb net mn frontjes voor mn nokia mobiel gespoten 🙂en Thomas is boos op me omdat ik niet opschiet met het posten van de fotos van mn VESPA-CIAO.NL stickers (wit) die op mn frame zitten 😛 (nog een aanwinst), komt er zo aan flickie…
oh jah, en om ff iets te adden…
kan nu constateren dat ik mn Malossi 80cc (46.5mm 10 pen) cilinder SET kwijt ben geraakt 😛
echt weg gewoon, heb overal gezocht, maar moet wel ergens liggen hoop ik :((3 juli 2006 om 21:19 #56711sorry, ik vond hem zooo gaaf, die moest ik in mn binnenzak stoppen 😀
3 juli 2006 om 21:21 #56712Fredzzz :
oh jah, en om ff iets te adden…
kan nu constateren dat ik mn Malossi 80cc (46.5mm 10 pen) cilinder SET kwijt ben geraakt 😛
echt weg gewoon, heb overal gezocht, maar moet wel ergens liggen hoop ik :((Huh? Wat is dat voor iets, ik ben echt een redelijke rommelkont maar een nieuwe cilinder kwijtraken zal me echt niet lukken.
Het was vast ‘die mulder’:D
bang dat je zn honda ownt hehehe3 juli 2006 om 21:28 #56713kweenie of het hier echt hoort maar luister en huiver:( nu vandaag speedfight wezen halen en hij start dus niet:( kappen en allles eraf en bleek dus een ondeugedelijke olieslang fataal te zijn voor men 70cc airsal:(en er zat een 18 mm carbu op het *ori* spruitstuk met de *ori* pakking met een doorlaat van 12mm:moon op werk ff een pelletje uit de cilinder draaien en een overmaat zuiger erin :@
3 juli 2006 om 21:32 #56714naja, wat die cilinder betreft, hij is splinter nieuw jah :P, maar ik heb toch een 80cc polini op mn evo engine zitten en deze malossi stond eigenlijk zo goed als te koop dus had ik hem over…
mulder kan het wel geweest zijn, die krijgt de raarste dingen voor elkaar (negatief bedoelt dus :P)
Maar we gingen wel een keer bij de lokale bromer boer hier (siegers) bezig met de ciao… hoop dat als ik hem hier niet vind dat die daar ligt, tenzij ze hem hebben verkocht 😛 hehehe@mulder (als je dit leest), weet je zeker dat toen we alles bij Siegers neerlegden en toen weer weg gingen dat JIJ ook de cilinder (in die witte stiro doos) hebt in gepakt? En niet gewoon JA zeggen want die MOER voor de KRUKAS (die zo speciaal was) heb jij ook vergeten omdat ik niets in de auto heb geladen…
3 juli 2006 om 21:39 #56715stuk traanplaat voor me achterspatbordje :D:D en me voetenkappen…
4 juli 2006 om 11:44 #56718Laatse aanwinst: Een Malossi DEPS,met 2 zuigers en malossi hogedruk kop voor 40€!
4 juli 2006 om 11:47 #56719mooie deal, heb je er foto’s van?
4 juli 2006 om 13:38 #56720Kay :
Laatse aanwinst: Een Malossi DEPS,met 2 zuigers en malossi hogedruk kop voor 40€!Wel bagger dat je geen bijbehorende zuiger hebt, anders was het echt een goeie deal.
Mijn laatste aanwinst, Leo HM met gepolijste demper(bedankt nov. en ramon) en vespa-ciao.nl stickers:)
4 juli 2006 om 13:43 #56721ah ed zijn ze bij jouw wel goed ontvangen ??? bij 2F4VO (ofzo) is de brief opgemaakt :@ .. dus die heeft op t moment nog niks
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel4 juli 2006 om 14:55 #56722Herr FlicK :
ah ed zijn ze bij jouw wel goed ontvangen ??? bij 2F4VO (ofzo) is de brief opgemaakt :@ .. dus die heeft op t moment nog niksKon weer niet inloggen in mn eigen huis…..
Ja ze zijn er goed en wel, maar die limburse postbodes kan je ook niet vertrouwen het is een en al armoe daar:D
Ik zal zo even foto’s maken(van de HM dan).
4 juli 2006 om 15:33 #56723vespa-ciao stickers! thomas, maak morgen het geld over. wist niet dat ze zo snel binnen zouden zijn
4 juli 2006 om 15:53 #56724Edjuh :
Kay :
Laatse aanwinst: Een Malossi DEPS,met 2 zuigers en malossi hogedruk kop voor 40€!Wel bagger dat je geen bijbehorende zuiger hebt, anders was het echt een goeie deal.
Mijn laatste aanwinst, Leo HM met gepolijste demper(bedankt nov. en ramon) en vespa-ciao.nl stickers:)
wtf heb je da dign pas vandaag binne? ik rij al zowa 2 weke met die ninja ofzo?? :O
4 juli 2006 om 18:05 #56729Mijn nieuwe aanwinst is een hydrofoorgroep van D.A.B.
Ben deze nu aan het monteren in het tuinhuis.Dit is voor mij geen probleem,alleen dat het 52 graden is,in het tuinhuis.De Belgische Beer is gewoon aan het smelten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.