Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 1 maand geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 februari 2006 om 20:33 #55048
Sjeesbeest :
@ Fredzzz : Bruut blok !!!! ……… wil ik ook hebbuh voor mijn Citta 🙂 …… heb hier een kaal speedengineblokkie liggen (zonder cilinder helaas) die krijg ik met standaard spul niet aan het lopen helaasIk ga ff zoeken naar een evolution blok………. die is echt gaaf !!
Loopt dat mooi? Maakt het veel toeren? Trekt het lekker? …….
Ik heb er nog niet mee gereden, it scares the shit out of me…(domme emoticons doen het niet)
neej hoor, ik zet hem binnenkort onder de citta om hem te testen etc.
Hij kwam lopend van een andere citta af (van Monstercitta’s citta) precies dezelfde brug als die van mij enzo…Het blok is bedoelt voor mn ciao…die had nog geen blokkie, nu dus wel…
Zover ik weet (wat Monstercitta ook zei) was dat die erg lekker door trok, dus van 50 tot die 90 gaat dat lekker, en optrekken lijkt me ook perfect te zijn, vooral met die alu evo en die 19mm, alleen afstellen is veeeeel anders dan std. citta blok/speed engine, 19mm met 2 sproeier systeem, luchtschroef, en 60cc op 19mm is ook wat moelijker enzo…van alles 🙂 maar ben er zeer blij mee…
video maak ik anders morgen wel als die nog onder me citta komt morgen…
23 februari 2006 om 20:57 #55049hansieb :
He kerel verkoop je die speedengine 🙂 maat van mij wil er echt 1.
Sorry, ik ben opzoek naar een goede cilinder hiervoor zodat ik er toch een keer mee kan rijden “smile”
koppie en cilinder en ik ben blij …….
Als ik iets compleets kan kopen mag je m overnemen……..
23 februari 2006 om 22:39 #55051er staat op citta forum een 70athena alu en 70er polini kop te koop, dan heb je dezelfde setup als een van mijn speed engines, super setup dus…
wat voor krukas heb jij?
en uitlaat?die kerel van citta-forum vroeg 90…cilinder die nog nooit was gebruikt en kop ook nog nooit…
er is 75 geboden als ik me niet vergis…
23 februari 2006 om 22:41 #55052Nou het is niet echt een laatste aanwinst omdat ik hem al had 🙂
Maar breezahsletje herr flick heeft ff mijn speedengine weer inelkaar gedaan.
Ff zijn big bang bij de contactpunten gezien 🙂 niet echt fris, alles ff weer afgesteld rijd weer leuk.Lekkere autowheelys met std snorvariovertanding 🙂
Zal morgen ff foto’s maken van de speed zo speciaal is het niet maarja hij zit weer inelkaar. Ik denk dat ik morgen ook maar ff de citta inelkaar zet.
23 februari 2006 om 22:43 #55053een vespa bravo voorvork.. die niet in me ciao past..
dus heb ik die buis eraf gezaagt.. en ook van me standaart voorvork.. en las ik die van de standaart erop.
past dan percies 😀23 februari 2006 om 22:43 #55054jah hansieb, en dan wordt het strakjes strax…moet je weer langskomen he, samen met alrik enzo, sta ik anders klaar met me evo en herr flick mag geen nee zeggen en vincent vario moet er ook bij zijn…
laatste aanwinst: pizza
23 februari 2006 om 22:46 #55055Fredzzz :
jah hansieb, en dan wordt het strakjes strax…moet je weer langskomen he, samen met alrik enzo, sta ik anders klaar met me evo en herr flick mag geen nee zeggen en vincent vario moet er ook bij zijn…laatste aanwinst: pizza
Lekker gezellig ranja drinken 🙂 en picknicken daarna naar de hoeren hier in groningen 🙂 lijkt me een goed plan.
Maar ff serieus ik trek je er nog steeds uit met je evotje 🙂
23 februari 2006 om 22:47 #55056eXtreme Ciao :
een vespa bravo voorvork.. die niet in me ciao past..
dus heb ik die buis eraf gezaagt.. en ook van me standaart voorvork.. en las ik die van de standaart erop.
past dan percies 😀zei ik toch dat het niet paste,
lassen? dat krijg je nooit meer zo sterk als t moe zijn
23 februari 2006 om 22:51 #55057drempel, 2 telle later, wheeeeeeeehh vogeltje vlieg 😀
23 februari 2006 om 22:56 #55058Vincent Vario :
eXtreme Ciao :
een vespa bravo voorvork.. die niet in me ciao past..
past dan percies 😀zei ik toch dat het niet paste,
lassen? dat krijg je nooit meer zo sterk als t moe zijn
gewoon helemaal rond lassen.. ik stuur wel foto als t af is.. moet cker sterk zijn.. is ook redelijk dikke koker..
en de veering vangt ook veel klappen op..23 februari 2006 om 23:05 #55059hansieb :
Fredzzz :
jah hansieb, en dan wordt het strakjes strax…moet je weer langskomen he, samen met alrik enzo, sta ik anders klaar met me evo en herr flick mag geen nee zeggen en vincent vario moet er ook bij zijn…laatste aanwinst: pizza
Lekker gezellig ranja drinken 🙂 en picknicken daarna naar de hoeren hier in groningen 🙂 lijkt me een goed plan.
Maar ff serieus ik trek je er nog steeds uit met je evotje 🙂
haha vriend, ik ga je met een hand op het stuur voorbij, en met die andere hand spank ik je hardtttt (niet gay bedoelt ofzo :D…oh jah emoticons doen het niet…:@)
24 februari 2006 om 00:17 #55060Thx Fredzzz ………….. heb berichtje achtergelaten 🙂
26 februari 2006 om 16:04 #55086Het is niet echt een laatste aanwinst 🙂 meer een aanwinst die ik al had en ga oppoetsen.
Yasuni R helemaal onder de roest nu is die in deze status

Mijn uitzicht

Uitzicht op me balkon

Testbaan 🙂

School waar ik op zit zernike college groningen 🙂
26 februari 2006 om 16:34 #55087mijn nieuwe aanwinst zijn de citta-forum.nl stickers :D:D
26 februari 2006 om 17:04 #55088dus eindelijk je uitlaatje aan het oppoetsen hans :p
ben mijn laatste aanwinst helemaal vergeten te posten:
eigen huisje 😀 moest natuurlijk ook interieur bij.. maja bedenk maar wat dat is, teveel om op te noemen 🙂Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.