Vespa-Ciao.NL
:: Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

timschilders
    Bijdrager

goede duitste shit zeg! echt een moooi uitlaatje

erwinko
      Bijdrager

nice shit hoor 😀

Baz
        Bijdrager

eeen beetje “te slecht” hoowr 😛
          Nice bandjes vind ik mooier dan die cross dingen.

Jacky
          Bijdrager

pff mooi die uitlaat egwaar. En die banden:| Eg jaloers op hoe heb k toch ooit van die k***T swallows kunne kopen:|

hansieb
            Moderator

EDJUH verdomme jongen 🙂 das weer een mooi ordertje. En afmaken die ciao man 😀

Colin
              Bijdrager

2 keer jaguar stickers gekocht voor als ik me brommer heb gespote
                zwarte velgen en donkergroen frame

erwinko
                Bijdrager

polini kop van woe =)

had je trouwens nog gemerkt dat als je boven de 50 rijd dat ie heel raar gaat trillen?
                  het lijkt dan ent alsof je over die witte strepen op het fietspad rijd…

ik ben er nog steeds niet achter wat dat nou is :S

Edjuh
                  Bijdrager

Die bandjes zijn maar 15 euro p. stuk! Vind ik toch een koopje. Ik heb 2 soorten gekocht: vee rubber en shinko. Met de uitlaat ben ik erg blij, past super bij de deps natuurlijk, kijk die dikke eerste pijp hey, dat moet wel knallen.

Ik kan nu weer een hoop doen en dat is het mooiste, want voor de meeting is er nog een berg werk te verzetten!

hansieb
                    Moderator

Edjuh :
                      Die bandjes zijn maar 15 euro p. stuk! Vind ik toch een koopje. Ik heb 2 soorten gekocht: vee rubber en shinko. Met de uitlaat ben ik erg blij, past super bij de deps natuurlijk, kijk die dikke eerste pijp hey, dat moet wel knallen.

Ik kan nu weer een hoop doen en dat is het mooiste, want voor de meeting is er nog een berg werk te verzetten!

Kop op jongen ik kom nog langs denk ik voor de meeting gaan we een dag knutselen.

Duurt nog 1.5 maand dus tijd genoeg al zeg ik het zelf.

Edjuh
                      Bijdrager

hansieb :

Kop op jongen ik kom nog langs denk ik voor de meeting gaan we een dag knutselen.

Duurt nog 1.5 maand dus tijd genoeg al zeg ik het zelf.

Ik heb een hoop gekke plannen ineens dus dan is 1,5 maand zó voorbij!

Enne, wordt leuk ja, hopelijk kan ik even een brommertje voor je verzekeren, kennen we scheuren:)

wheelieking89
                        Bijdrager

50 euro aan hele simpele maar zeer belangrijke onderdelen effe op een rijtje

pakkingset !! dus cillinder-voet-carter-uitlaat 😕 ~ pakking

lagerset ! 2xlager -keering-spie 😕 bij een lagerset 😕 en oook nog 2~shimringen 😀

spac0 13-13 carb YoEpYY !!

Benzinekraantje met afsluitringetje ^^

en nog wat remkabels en gaskabel benodigheden netzoal nippeltjes enzow

hansieb
                          Moderator

Tja je moet toch wat dingen doen 🙂

Mijn laatste aanwinst een grote dempingsmat handig als je pa bij een professioneel audio bedrijf werkt.

Me werkstation 🙁 me hoofd pc is getroffen door een virus gelukkig me laptopje nog.

Meeting plek 🙂 eindje verderop.

Edjuh
                            Bijdrager

Hmmm jammer dat je nog geen zwitserse goederen kan laten zien hansie!

Dempingsmat kan mn broer misschien ook wel gebruiken die heeft zo’n draaitafelhok waar hij soms staat te stampen, we gaan wel even samen de studio leegroven binnenkort:P

Enne, schattig dat groningsche landschap, met de noordelijke versie van rijtjeshuizen.

hc_mike
                              Bijdrager

Laatste aanwinste van vandaag:

70cc DR evo
                                Pinasco 70cc Cilinderkop
                                Malossi Luchtfiler
                                66 & 68 sproeier
                                BP8HS Bougie
                                Voetpakking

Dus klaar voor een nieuwe setup die zondag eronder gelegd word.

PoliniCiao
                                Bijdrager

Dan loopt hij dadelijk net als die van mij een paar maanden geleden toen we van Echt afkwamen 😉

Succes met de afstelling en zie je nog wel eens rijden he :thumb

15 berichten aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.