Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 juni 2006 om 11:34 #56233
mn bromfietscertificaat met 6 fout percies goed =)
nu nog verzekeren enzo …..
1 juni 2006 om 11:35 #56234JL :
mn bromfietscertificaat met 6 fout percies goed =)nu nog verzekeren enzo …..
gefeliciteerd
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.1 juni 2006 om 12:18 #56235barry :
Wouz-LwB :
spreken ze geen engels dan ? whaha 😛 succes
Engels met haar op ja.Ik heb al echt bang om mijn centen te storten.
En als je het om te lachen vind,………Stuur ze dan zelf een engels mailtje hé,met een paar vragen.Je zal wel zien wat ze terugsturen.Niet slim op J@pie ff op de zaak te zetten ?
1 juni 2006 om 13:09 #56236Me laastste aanwinst: een superbravo met vario en kickstart!
1 juni 2006 om 15:09 #56237Mijn nieuwe aanwinst(vanaf vrijdag 26-5) is dit:
http://www.vespafreak.nl/auto/alfaspider.htm
😛
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!1 juni 2006 om 16:20 #56245geweldige auto!!
mn pa hebt die ook gehad, ook een amerikaans model..
reed echt boven de verwachtingen die de meeste van die auto hebbentoppie,
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.1 juni 2006 om 17:23 #56253ik vond die chevy corvair veel vetter dan deze alfa ik had noooit gedaan;) maja ieder zijn eige smaak he;)
1 juni 2006 om 19:48 #56258Mijn nieuwe aanwinst is een EBR voorvork voor een tomos a 35 dus dan past hij ook op een vespa ciao. Ik ben die bagger voorvering zat van ciao. loopt altijd aan na een tijdje terwijl je de busjes en veertjes verwisseld hebt. Check hier ma de foto’s
Omdat ik deze ciao voor me vader klaar maak vind hij het stuurtje niet echt mooi hij wilt er een iets grotere op zit ook nog een chrome voorspatbord bij. De vespa was oud schroop dan zeg ik echt oud en lelijk veeel roest heb hem een tweede leven gegeven gestraald en laten coaten door een bedraf in hoogglans zwart
Edit: en zo staat me citta erbij:)
1 juni 2006 om 21:07 #56259Lekker ouwe! Ziet er net uit!
Die Superbravo velgen bevallen me ook zeer goed.
Maar is zo’n stuurtje wel relaxed? Want ik vind zo’n ciao stuur eigenlijk perfect(heb nooit een ander gehad maar goed…).
1 juni 2006 om 21:46 #56260dat is toch geen EBR ofwel? EBR heeft van die veren en geen rubbers e.d
1 juni 2006 om 22:29 #56261AA-T :
geweldige auto!!
mn pa hebt die ook gehad, ook een amerikaans model..
reed echt boven de verwachtingen die de meeste van die auto hebbentoppie,
Dank…..:)
Enneh, “ik vond die chevy corvair veel vetter dan deze alfa ik had noooit gedaan maja ieder zijn eige smaak he”
Geloof me plz…..Ik vond ‘m ook héééél mooi en stoer…..
Maar……..
Met 100 op de snelweg met klamme handjes achter het stuur zitten……Zo wil je toch niet autorijden, of wel?
Je kon rijden, èn tegelijkertijd de snelweg aanzwabberen……
Slaat nergens op, Corvair, mooi om te zien, maar ermee rijden is echt een ramp!
En……Ik ben natuurlijk Italiaans, dus m’n gevoelens voor mooie Alfa’s kwam weer opborrelen, d’r moest en zou weer een Bella Italiana komen gewoon…..
Heb ooit een Giulia gehad, die wilde ik weer…..
Maar dan met een 2literblok……
Die zijn duur……Dan vond ik een Bertone(giulia coupé) ook leuk……
Maar……..
Dan natuurlijk wéér met een 2liter….Die zijn nóg duurder dan Giulia’s……
Wat blijft er dan over?
Juist…….een SPIDER 2000!!!
Kejje nog mee “uit je dak gaan ” ook……..:D
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!3 juni 2006 om 06:52 #56270@ iaccaloco: leuke wagen hoor, en het mooie weer is opkomst 🙂
mijn laatste aanwinst is eindelijk het kentekenbewijs van mij opknap Citta :con
owja klik hiero
3 juni 2006 om 07:53 #56271Ik heb gister een Vespa Ciao van een vriend gekocht met de volgende setup:
– Polini Speedengine
– 13/13 carb.
– Malossi Raceluchtfilter
– Cilinder 50 cc / Cilinder 70 cc (zonder flens)
– polini trekveertjes
+ zijkappe en koplamp (mix)
en dit allemaal voor maar een prijsje van 60 euro..

let niet op de org. uitlaat want die had ik nog ligge
3 juni 2006 om 08:18 #56272Das een leuk brommertje voor weinig 🙂
3 juni 2006 om 08:25 #56273awhoer:O Koopje toch met die speedengine deronder:O Jmmr van die 70 mja.. chill ding:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.