Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 1 maand geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 mei 2006 om 08:31 #55886
zoeen licht regel apparaat wat dj’s hebben ter waarde van 2500 euro nieuw in de winkel:P
gevonden in de bosjes:con
dit ding:)
9 mei 2006 om 08:42 #55887werkt het dan nog?
9 mei 2006 om 08:51 #55888@JL ik heb ook nog een echte stahlhelm ,hopelijk is er nog iemand die een citta voor zown ding ruild 😛
@lars wat doe jij in de bosjes? 😛
Ik heb trouwens een keer een citta bij de vuilnisbak vandaan gehaald met alles erop en eraan + zakje met extra onderdelen 😀 maar was toen ng jong dus voor 100 euro verkocht fzo :'(
9 mei 2006 om 14:13 #55889lars1988 :
zoeen licht regel apparaat wat dj’s hebben ter waarde van 2500 euro nieuw in de winkel:P
gevonden in de bosjes:con
dit ding:)
gevonden in de bosjes:P
van de kar afgevalle zeker haha
kan je er nog aankomen?9 mei 2006 om 14:46 #55890
Jelle89nee die staat nou bij hem thuis denk k
9 mei 2006 om 15:11 #55891:!
als iets van de kar afgevallen is gebeurt dit meestal met een heele pallet of opleger vol 😛
dus daarom vroeg ik dat ik bedoelde dus of hij er nog meer kan regelen
gr Thomas
9 mei 2006 om 15:16 #55892mijn laatste aanwinst,
een einheill dremel met alle acesiores voor 18 euro.
en onderdelen van jmpb binnen :
– 43mm imitatie zuiger
– treeplank rubbertje citta
– stepjestotaal 30 euro onderdelen
9 mei 2006 om 16:28 #55893nee kan er niet nog meer egelen. maar ben wel van plan deze te verkopen ja.
ik kan er toch niks mee.hij deed het nog goed hoor.
en wat ik in de bosjes deed. ja gewoon beetje chillen he. zijn van die bankjes en je bent er niemand tot last he. als je bent ana het”hangen”9 mei 2006 om 16:33 #55894Hmmm tim een dremeltje is altijd leuk of hij nou echt of imi is. En die imi 43mm zuiger heb ik ook, ik rij er nu mee rond met de 43mm autisa.
Dat is trouwens mn laatste aanwinst, mn brommertje rijdt weer:), erg fijn want met dit weer in de stad rondrijden is erg lekker, helemaal als je al meer dan een maand niet hebt gereden.
Ik mag alleen nog niet te gek doen, blok is nieuw en de zuiger moet ook nog wat ingereden worden.
9 mei 2006 om 17:14 #55906mn kickstart zit er eindelijk op:D:D:D:D
had nooit tijd om een goeie blokkeer pen te vinden. alleen werkt de kick nog niet:(ketting moet nog ingekort worden, en bromboer zegt dat ie gene ding heeft om in te korten. schakel was te klein ofzo:S
9 mei 2006 om 18:17 #55907lars1988 :
nee kan er niet nog meer egelen. maar ben wel van plan deze te verkopen ja.
ik kan er toch niks mee.hij deed het nog goed hoor.
en wat ik in de bosjes deed. ja gewoon beetje chillen he. zijn van die bankjes en je bent er niemand tot last he. als je bent ana het”hangen”oke jammer want met 1 kan ik nix
9 mei 2006 om 18:19 #55908je moet gewoon de stukjes zelf inkorten en dan weer in elkaar drukken met combinatie tang, er zit geen schakel in de ketting dus gewoon beetje prutsen
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel9 mei 2006 om 18:35 #55909
Jelle89kan wel die van een mountainbike schakel pakken, die kun je los bij de halfords enzo kopen. die zullen wel passen want die zijn ook heel dun..
9 mei 2006 om 21:51 #55914kut telefoon rekening moet nog betaald…
maargoed… heb nog het volgende voor me ciao aankomend…
ebr vork chrome telescopical
daarbij nog hendels en snelgas
een set 5 spaaks velgen, metalic groen gespoten (airbrushed zogenaamd)
met nog beide klokken erbijen nieuwe michelin race semi slik anti slip (Wat dan ook) banden 🙂
**EDIT TONNI**Hou es op met die ‘stoere’ taal hier! Als je zonodig zulke taal wilt gebruiken , doe dat dan A.U.B. ergens anders. Ik (en met mij vast ook anderen) heb het niet zo op het smijten met ziektes. Ik heb het dan ook even verwijderd.**EDIT**
9 mei 2006 om 23:05 #55915Fredzzz :
kut telefoon rekening moet nog betaald…maargoed… heb nog het volgende voor me ciao aankomend…
ebr vork chrome telescopical
daarbij nog hendels en snelgas
een set 5 spaaks velgen, metalic groen gespoten (airbrushed zogenaamd)
met nog beide klokken erbijen nieuwe michelin race semi slik anti slip (Wat dan ook) banden 🙂
**EDIT TONNI**Hou es op met die ‘stoere’ taal hier! Als je zonodig zulke taal wilt gebruiken , doe dat dan A.U.B. ergens anders. Ik (en met mij vast ook anderen) heb het niet zo op het smijten met ziektes. Ik heb het dan ook even verwijderd.**EDIT**
De ziekte K*NKER vooral moet je gewoon respect voor hebben freddo voor de rest gewoon normaal gescheld hier.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.