Vespa-Ciao.NL
:: Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

lars1988
    Bijdrager

zoeen licht regel apparaat wat dj’s hebben ter waarde van 2500 euro nieuw in de winkel:P
      gevonden in de bosjes:con

dit ding:)

JL
      Bijdrager

werkt het dan nog?

Baz
        Bijdrager

@JL ik heb ook nog een echte stahlhelm ,hopelijk is er nog iemand die een citta voor zown ding ruild 😛

@lars wat doe jij in de bosjes? 😛

Ik heb trouwens een keer een citta bij de vuilnisbak vandaan gehaald met alles erop en eraan + zakje met extra onderdelen 😀 maar was toen ng jong dus voor 100 euro verkocht fzo :'(

Cafy
          Bijdrager

lars1988 :
            zoeen licht regel apparaat wat dj’s hebben ter waarde van 2500 euro nieuw in de winkel:P
            gevonden in de bosjes:con

dit ding:)

gevonden in de bosjes:P

van de kar afgevalle zeker haha
            kan je er nog aankomen?

Jelle89

nee die staat nou bij hem thuis denk k

Cafy
              Bijdrager

:!

als iets van de kar afgevallen is gebeurt dit meestal met een heele pallet of opleger vol 😛

dus daarom vroeg ik dat ik bedoelde dus of hij er nog meer kan regelen

gr Thomas

timschilders
                Bijdrager

mijn laatste aanwinst,

een einheill dremel met alle acesiores voor 18 euro.
                  en onderdelen van jmpb binnen :
                  – 43mm imitatie zuiger
                  – treeplank rubbertje citta
                  – stepjes

totaal 30 euro onderdelen

lars1988
                  Bijdrager

nee kan er niet nog meer egelen. maar ben wel van plan deze te verkopen ja.
                    ik kan er toch niks mee.

hij deed het nog goed hoor.
                    en wat ik in de bosjes deed. ja gewoon beetje chillen he. zijn van die bankjes en je bent er niemand tot last he. als je bent ana het”hangen”

Edjuh
                    Bijdrager

Hmmm tim een dremeltje is altijd leuk of hij nou echt of imi is. En die imi 43mm zuiger heb ik ook, ik rij er nu mee rond met de 43mm autisa.

Dat is trouwens mn laatste aanwinst, mn brommertje rijdt weer:), erg fijn want met dit weer in de stad rondrijden is erg lekker, helemaal als je al meer dan een maand niet hebt gereden.

Ik mag alleen nog niet te gek doen, blok is nieuw en de zuiger moet ook nog wat ingereden worden.

woe
                      Bijdrager

mn kickstart zit er eindelijk op:D:D:D:D
                        had nooit tijd om een goeie blokkeer pen te vinden. alleen werkt de kick nog niet:(

ketting moet nog ingekort worden, en bromboer zegt dat ie gene ding heeft om in te korten. schakel was te klein ofzo:S

Cafy
                        Bijdrager

lars1988 :
                          nee kan er niet nog meer egelen. maar ben wel van plan deze te verkopen ja.
                          ik kan er toch niks mee.

hij deed het nog goed hoor.
                          en wat ik in de bosjes deed. ja gewoon beetje chillen he. zijn van die bankjes en je bent er niemand tot last he. als je bent ana het”hangen”

oke jammer want met 1 kan ik nix

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

je moet gewoon de stukjes zelf inkorten en dan weer in elkaar drukken met combinatie tang, er zit geen schakel in de ketting dus gewoon beetje prutsen

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

Jelle89

kan wel die van een mountainbike schakel pakken, die kun je los bij de halfords enzo kopen. die zullen wel passen want die zijn ook heel dun..

Fredzzz
                              Topic starter

kut telefoon rekening moet nog betaald…

maargoed… heb nog het volgende voor me ciao aankomend…

ebr vork chrome telescopical
                                daarbij nog hendels en snelgas
                                een set 5 spaaks velgen, metalic groen gespoten (airbrushed zogenaamd)
                                met nog beide klokken erbij

en nieuwe michelin race semi slik anti slip (Wat dan ook) banden 🙂

**EDIT TONNI**Hou es op met die ‘stoere’ taal hier! Als je zonodig zulke taal wilt gebruiken , doe dat dan A.U.B. ergens anders. Ik (en met mij vast ook anderen) heb het niet zo op het smijten met ziektes. Ik heb het dan ook even verwijderd.**EDIT**

hansieb
                                Moderator

Fredzzz :
                                  kut telefoon rekening moet nog betaald…

maargoed… heb nog het volgende voor me ciao aankomend…

ebr vork chrome telescopical
                                  daarbij nog hendels en snelgas
                                  een set 5 spaaks velgen, metalic groen gespoten (airbrushed zogenaamd)
                                  met nog beide klokken erbij

en nieuwe michelin race semi slik anti slip (Wat dan ook) banden 🙂

**EDIT TONNI**Hou es op met die ‘stoere’ taal hier! Als je zonodig zulke taal wilt gebruiken , doe dat dan A.U.B. ergens anders. Ik (en met mij vast ook anderen) heb het niet zo op het smijten met ziektes. Ik heb het dan ook even verwijderd.**EDIT**

De ziekte K*NKER vooral moet je gewoon respect voor hebben freddo voor de rest gewoon normaal gescheld hier.

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.