Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 3,781 tot 3,795 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Die goeie ouwe ciao van je is straks niet meer terug te herkennen geloof ik:)

.-{2F4OV}-.

Flow :
        ja dacht ik ook :), nou nog dat proma cc-tje, de 4 ster achterveld, en het 70 cc-tje en dan kan ie gespoten worden… weet btw niet of dat de volgorde gaat worden

Zal wel n vette ciao worden voor in de zomer:D

Juul
        Bijdrager

Een jaartje erbij:lol

17 jaartjes jong 😛

hansieb
          Moderator

Juul :
            Een jaartje erbij:lol

17 jaartjes jong 😛

Gefeliciteerd he kerel ! :bier

heuvel85
            Bijdrager

yep!!GEFELICITEERD dude!!=)

.-{2F4OV}-.

Proficiat :thumb

Juul
                Bijdrager

Dank u Dank u 😀

leon ciao
                  Bijdrager

mijn laatste aanwist is een niet al te besten 😐
                    Ik ree samen met polini ciao. Hij reed voor me.
                    een bejaarde week uit toen ik hem wilde inhalen, hij ging steeds meer naar links, ik rem af
                    komt er een bocht, duwt die :boosde bejaarde me vanne weg af, vespa bleef liggen, ik viel van een berg af door de brandmetelen terwijl ik een t-shirtje aan had :'( direct de ciao uitgezet.
                    ik zat helemaal onder de bobbelen van brandmetel en inmiddels zijn mijn hele benen blauw. Die jeuk is wel al verdwenen.
                    Gelukkig is de ciao niet al te veel beschadigd. De lamp, vork, voorspatbord scheef.
                    lamp en voorspatbordje recht gebogen. Vork is een beetje scheef, blokje loopt nog perfect gelukkig.

G-no
                    Donateur

sterkte leon!

mijn laatste aanwinst is een toobad 27mm:) voot foto’s moet je in mijn special kijken;)

speedbuxy
                      Bijdrager

Mijn laaste aanwinsten van de afgelopen maand.
                        50cc malossi brevettato met bij behorende uitlaat bij jmpb weg.

Een proma bad snake van pier hier van het forum.
                        Was wel zonder demper maar ik wist nog een losse nieuwe te liggen dus weer als nieuw nu:)

70cc Autisa gloed nieuw nooit mee gereden voor 45 euro op mp:)

70cc pinasco deps helemaal compleet en nieuw, was zelfs nog nooit open geweest het doosje.
                        Deze komt bij jayton weg.
                        Maar goed foto,s zeggen meer dan 1000 woorden en ik mag graag fotograveren.

Frits
                        Bijdrager

Nu nog even .jpg” /> <

speedbuxy
                          Bijdrager

Ja wou weer te snel:)

.-{2F4OV}-.

Nette aanwinsten;)

kben wel benieuwd naar die malo 50;)

speedbuxy
                              Bijdrager

ben idd ook wel benieuw hoe dat loopt het ziet er qua poorten niet gek uit.
                                Alleen klein minputje van malossi is dat de uitlaat er niet zomaar opast,terwijl ie er speciaal bijhoord.
                                Maar 2 minuutje met een schuurpapiertje om de uitlaatflens draaien en dat is wel weer oke.
                                Maar toch wel slecht van malossi.

crossfreak
                                Bijdrager

leon ciao :
                                  mijn laatste aanwist is een niet al te besten 😐
                                  Ik ree samen met polini ciao. Hij reed voor me.
                                  een bejaarde week uit toen ik hem wilde inhalen, hij ging steeds meer naar links, ik rem af
                                  komt er een bocht, duwt die :boosde bejaarde me vanne weg af, vespa bleef liggen, ik viel van een berg af door de brandmetelen terwijl ik een t-shirtje aan had :'( direct de ciao uitgezet.
                                  ik zat helemaal onder de bobbelen van brandmetel en inmiddels zijn mijn hele benen blauw. Die jeuk is wel al verdwenen.
                                  Gelukkig is de ciao niet al te veel beschadigd. De lamp, vork, voorspatbord scheef.
                                  lamp en voorspatbordje recht gebogen. Vork is een beetje scheef, blokje loopt nog perfect gelukkig.

wel de bejaarde voor zijn reet geschopt?
                                  ik zou echt pist zijn hoor!

bejaarde mensen horen niet op de openbare weg,levens gevaarlijk:no

15 berichten aan het bekijken - 3,781 tot 3,795 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.