Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 1 maand geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 april 2006 om 23:06 #55736
KennyVespa :
Waar w8 je dan op?Ik heb het geld 12-05-06 overgemaakt het is nu 28-05-06 … en nog steeds niks monstercitta had ook al gezeik dat het zo lang duurde.
ALs het nog lang duurt ga ik boos worden in het duits en ze opbellen :boos
28 april 2006 om 00:09 #55737Zou k maar niet doen, je wee maar nooit met die *%^0@$..
28 april 2006 om 11:37 #55738Jee mopshop goodies zijn binnen alleen zijn de 42 alu ZUIGERRINGEN uitverkocht $##$@$#@ :boos
Mijn spulletjes : 42 alu pakkingen + rollenset

AA-t spulletjes : 46mm kop + pakkingen voor 46mm

Herr flick spulletjes: Gele drukveer + Achterremschoen + Koplamp rooster

En de berg met pakkingen 😀
28 april 2006 om 12:06 #55739yes!! ze zijn eindelijk binnen :bier lang op gewacht!!
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.28 april 2006 om 12:21 #55740AA-T :
yes!! ze zijn eindelijk binnen :bier lang op gewacht!!Meneer komt het ook direct netjes ophalen :bier
30 april 2006 om 12:37 #55771nou.. mn laatste aanwinst.. een ongeluk :p
maat reed voor me met zn vriendin en ik had mn vriendin achterop mn ciao zitten..toen een auto voor ons fietsers wou inhalen moest hij vol op de rem vanwege een tegenliggende auto, dus maat vol op de rem, ik vol op de rem, maarjah, mn remweg was te lang en knalde achterop bij een maat van me.. ciao gleed onder me weg en mn been kwam klem te zitten tussen zijn frame en band..
daardoor remde hij wel lekker hard af en trok hij me zo’n anderhalf meter mee..mn geluk was dat hij zn vriendin achterop zn si had zitten, die der dus af, veren stukje omhoog, en toen kon ik mn been deruit trekken met wat kracht..
de gevolgen waren dus voor mn vriendin 2 kleine pleisters op der vingers, en een kleine schaafplek op der knie..
voor mij heel wat flinke schaafplekken op mn scheen en gekneuste scheen.. tis wat opgezwollen dus zijn waarschijnlijk wat adertjes gebroken in mn spieren volgens de dok..met wat schaafplekken en kneusingen zijn we er allemaal goed vanaf gekomen voor een ongeluk op 50km/u
dus mensen, zorg altijd dat je remmen goed zijn zodat je optijd stil staat.. iedereen is er gelukkig goed vanaf gekomen.. en hebben we allemaal geluk gehad.. nu alleen ff een paar week mank lopen volgens de dok:oWelkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.30 april 2006 om 12:45 #55772Erg klote,succes met het herstel..
30 april 2006 om 13:16 #55774laatste aanwinst is een weddenschap, het gaat hier om 100 euro, anders een ander geld bedrag…
weddenschap gaat erom dat IK met
– speed engine, 70athena etc.
of
– speed engine met 80 malo
of
– evolution carters met 60alu evoin samen werking met een polini race vario
een yamaha aerox eruit trek…
ik denk dat ik zo goed als gewonnen heb, aangezien ik gister op die aerox reed en dat ding van stilstand niet echt weg kwam (had ook polini speed control vario, malossi vertanding enzo)…
maar ik denk dat ik dat wel moet winnen, ook heb ik al es op die ciao van herr flick gereden, met vario enzo, en dat was al een droom om op te rijden…
als ik dat zo vergelijk trekt die ciao van flick deze aerox er hard uit…
ik dus ook denk ik zo (maar niet met malo vertanding :O :()30 april 2006 om 14:01 #55775Fredzzz :
laatste aanwinst is een weddenschap, het gaat hier om 100 euro, anders een ander geld bedrag…weddenschap gaat erom dat IK met
of
of
ik denk dat ik zo goed als gewonnen heb, aangezien ik gister op die aerox reed en dat ding van stilstand niet echt weg kwam (had ook polini speed control vario, malossi vertanding enzo)…
maar ik denk dat ik dat wel moet winnen, ook heb ik al es op die ciao van herr flick gereden, met vario enzo, en dat was al een droom om op te rijden…
ik dus ook denk ik zo (maar niet met malo vertanding :O :()Flick trekt mij er niet uit 🙂 je hebt wel veel nodig om die van mij eruit te trekken.
En freddo als je die malossi vertanding erin port dan trek je minder hard op dan met std. Er zit trouwens geeneens malossi vertanding in je varionaaf ja…
30 april 2006 om 17:08 #55777jaah als die van flick goed is lijkt het me vrij logisch dat ie er harder uitnaait als een aerox.. dat ding weegt een stuk minder…
en anders moet ie gauw zun blokje onder een citta hangen dan trekt ie al helemaal hard weg..
30 april 2006 om 17:32 #55778Fredzzz :
laatste aanwinst is een weddenschap, het gaat hier om 100 euro, anders een ander geld bedrag…weddenschap gaat erom dat IK met
of
of
ik dus ook denk ik zo (maar niet met malo vertanding :O :()Tot welke snelheid moet je hem er uit trekken? Of gewoon tot jouw/zijn topsnelheid:P. Ik denk dat het je wel lukt…
30 april 2006 om 17:46 #55779
Jelle89als het erop aan komt moet wel iemand filmen..ik wil en MOET dat dan zien..:D..vespa rules..kwil dat Fredzzz wint..:P..
30 april 2006 om 18:06 #55780waarom niet die 80malo op de polini evo eigenlijk???
30 april 2006 om 18:37 #55782nou kijk, ik moet dus met een van die blokken tegen hem gaan racen, ik dacht zelf uiteraad aan evo…
waarom geen 80 malossi? heb ik nog wel op een van die speed engines, maar tjah eh ik test hem dan op elke setup anders 🙂30 april 2006 om 19:38 #55783@ AA-T: das nooit prettig man, sterkte met je herstel. Je mag eg wel ff je bescherm-engel bedanken als ik je verhaal zo lees.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.