Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 3,691 tot 3,705 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespaflappie
    Bijdrager

barry :
      Motor moet opnieuw gehoond worden & heb 4 nieuwe zuigers nodig.

Vastnaaien heeft niets met injectoren/nokkenassen/motermanagment te maken….
      Dit is puur door een gebrek aan koeling gekomen…Misschien verstopping?Fan schakelaar kapot, thermostaat kaduuk?
      Zuigers zijn alu, (waarschijnlijk je cilinders ijzer)…Dingen zetten meer uit en rammen zich in de wand…

Olie kan het ook zijn, maar neem aan dat de “best onderhouden auto ter wereld” een goed oliepeil heeft…

Superkut dat dit gebeurt.. Maarje tuning deeltjes hebben er 100% geen aandeel aan( als het allemaal GOED gebeurd is zal hij ook wel aangepaste koeling hebben…(thermostaat eerder open ed.)..

Sterkte!

JP
      Bijdrager

citta erbij

Bo3T
        Bijdrager

mooi ding. van fredz gekocht? zou alleen stuurschuim en zwarte handvatern erop doen ofzo.

JP
          Bijdrager

Bo3T :
            mooi ding. van fredz gekocht? zou alleen stuurschuim en zwarte handvatern erop doen ofzo.

ja geruild voor me rs die nogal gaar aan het worden was. ja moet ff handvaten kopen en stuurschuim vind ik minder mooi als mooi chroom stuurtje

HELLRAISER
            Bijdrager

Unne Ciao xD.

De GPR is in opbouw had vervanging nodig.

Rebel

een dode mt5 maja om wat op te leren schakelen en rond te crossen is die oke he 😛

barry
                Donateur

Vespaflappie :

barry :
                  Motor moet opnieuw gehoond worden & heb 4 nieuwe zuigers nodig.

Vastnaaien heeft niets met injectoren/nokkenassen/motermanagment te maken….
                  Dit is puur door een gebrek aan koeling gekomen…Misschien verstopping?Fan schakelaar kapot, thermostaat kaduuk?
                  Zuigers zijn alu, (waarschijnlijk je cilinders ijzer)…Dingen zetten meer uit en rammen zich in de wand…

Olie kan het ook zijn, maar neem aan dat de “best onderhouden auto ter wereld” een goed oliepeil heeft…

Superkut dat dit gebeurt.. Maarje tuning deeltjes hebben er 100% geen aandeel aan( als het allemaal GOED gebeurd is zal hij ook wel aangepaste koeling hebben…(thermostaat eerder open ed.)..

Sterkte!

Thermostaat=kapot dus.
                  De temp.voeler & fan switch zitten daar ook in.De temp.meter deed al een tijdje raar,maar dat is normaal enkel de sensor die het niet goed meer doed,maar ineens ging deze meter boven de 120° & gebeurde het allemaal.
                  Ik ga bij cituning.uk gesmede zuigers bestellen & laat de chemisen honen.Nieuwe joint de culasse,en volgende week rijdt ik weer of er niets is gebeurd.

ArvidW
                  Donateur

Barry, is een blok uit een andere citroën slopen niet lonender ?

Je hebt nu toch een 1.6 , mischien bestaan er ook 2.0’s voor citroën?

Dat honen + gesmede zuigers zal neem ik aan geen goedkoop grapje zijn, maak je wat foto’tjes als het blok openligt ? 😀

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

PoliniCitta
                    Bijdrager

Of je propt er een v6 in barry:D als het wil natuurlijk…

N!CKs

laatste aanwinst: ondekt dat ik geen gewone 43mm dr heb maar een 43mm DR EVO

Jacky
                        Bijdrager

Leuke meevaller lijkt me:)

N!CKs

jah
                            zkkr

heuvel85
                            Bijdrager

nieuwe nicasil in mijn ktm 300 cilinder en nieuwe zuiger=)

Vespaflappie
                              Bijdrager

ArvidW :
                                Barry, is een blok uit een andere citroën slopen niet lonender ?

Je hebt nu toch een 1.6 , mischien bestaan er ook 2.0’s voor citroën?

Dat honen + gesmede zuigers zal neem ik aan geen goedkoop grapje zijn, maak je wat foto’tjes als het blok openligt ? 😀

2.0 vts blok?

Lijkt me een goed alternatief om over na te denken, dat wat je nu hebt is ook een duur grapje, en dat voor maar een 1.6je… Te veel vermogen heeft zoiets ook niet dus een 2.0 is miss een goed/snel alternatief?

Harleyman
                                Bijdrager

een spartametic ;D
                                  gelijk de carb 11 millimeter geboort en de uitaat opgeklopt 😀 dat ding gaat als een malle^^

15 berichten aan het bekijken - 3,691 tot 3,705 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.