Vespa-Ciao.NL
:: Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sjeesbeest
    Bijdrager

Monstercitta :

Sjeesbeest :
      schroefset voor me Cabbie, chrome sierstrips voor me Cabbie

Dan heb je zeker een golf 1 cabbie???

Yep 🙂 klik hiero

en golf 1 rulezzz net als mazda rulezzz…….. hehehe (merken zijn klikbaar 😛 )

mijn eerste auto was een Golf 1 GTI van ’80 (das dik 14 jaar geleden 😛 )

mijn laatste aanwinst een Dremel met zeer veel extra’s 🙂

barry
      Donateur

ja,onder een golf moet je kleine wielen zetten wil je een beetje optrekken.
        En 15 jaartjes terug (snik-snik-snik:'(reed ik met een toyota corolla,met een zelfgetekende uitbouwkit met een motor die origineel 75pk leverde,getuned naar 150pk + 2 lachgasflessen van 15LBS.Met lachgas is het vermogen nooit gemeten.
        Normale rijstijl verbruikte deze ongeveer een 15 liter.
        Daarom dat ik hem verkocht heb.

hansieb
        Moderator

Sjeesbeest :

Monstercitta :

Sjeesbeest :

Yep 🙂 klik hiero

Alle 3 gruwelijk lelijke auto;s een golf jezus half nederland rijd in zon ding het is echt naar mijn mening zon poopiejopie bak omdat er zoveel luitjes in rijden je bent gewoon niet meer orgineel. Helemaal op het tjuning gebeuren een golf word gewoon uitgelachen omdat er al zoveel van zijn.

ThieskeCiao
          Bijdrager

golf 1 leuke autotjes alleen die moe je apart make en door echte golf lief hebbers doen ( DUS IK IN IIG NIE(A)) die er iets speciaals van make en nie van die standaart zelde getunede bakke da zie nie uit….

en die mazda ja tis ma wa je van houd

Monstercitta
            Bijdrager

hansieb :

Sjeesbeest :

Monstercitta :

Sjeesbeest :

Yep 🙂 klik hiero

Alle 3 gruwelijk lelijke auto;s een golf jezus half nederland rijd in zon ding het is echt naar mijn mening zon poopiejopie bak omdat er zoveel luitjes in rijden je bent gewoon niet meer orgineel. Helemaal op het tjuning gebeuren een golf word gewoon uitgelachen omdat er al zoveel van zijn.

Jij vind ze gruwlijk lelijkkkk ik vind ze heel vettt nouw die van me pa is origineel maaarr sportieffff en hij is getuned door oettinger van 1.8 liter na 2.0
              Hij heeft ongeveer 1.75 pk en de auto weegt 850 kilo dus raad ma hoe snel je zult optrekken en snel gaan. Waarom denk je dat half nederland ermee
              rond rijd?????? Omdat ze betrouwbaar zijn en niet snel roesten of kapot gaan zoals opel en andere troep

Majah this jouw meniing en een golf 1 gti zie je niet zo snel meer rijden hoor wel veel golfjes 2 en 3 en 4 majah ze worden steeds minderr

hansieb
              Moderator

2.0 liter is suf je moet wel een turbo erop 🙂 maarja i get your point monstercitta.

Ik vind gewoon dat die auto te populair is en dat is niet leuk je moet wel iets hebben wat niet super veel mensen hebben.

Ik ga zelf voor een peugotje als 1e auto die gaan ook als de kanarie.

iaccaloco
                Bijdrager

Koop een Corvair, dan weet je zéker dat je niet snel een 2e tegenkomt……

Enneh, Golf 1 rules ook….;)

Ik zou wel zo’n Caddy willen hebben met een verschrikkelijke TDI erin……

Die Mazda’s zien er ook leuk uit, maar àls ik er eentje zou kopen moet ’t een 4×4 zijn…..;)

***EDIT*** Enneh, ohjah, DIT! is m’n laatste aanwinst, voor de handel…:D

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Sjeesbeest
                  Bijdrager

hansieb :
                    Alle 3 gruwelijk lelijke auto;s een golf jezus half nederland rijd in zon ding het is echt naar mijn mening zon poopiejopiebak
                    omdat er zoveel luitjes in rijden je bent gewoon niet meer orgineel. Helemaal op het tjuning gebeuren een golf word
                    gewoon uitgelachen omdat er al zoveel van zijn.

Waaaaaaaaaahahahaha, alleen echte flapdrollen plaatsen zulke opmerkingen !!
                    Maar als dat jou meningen zijn respecteer ik dat. Alleen echte kenners zien wat
                    er allemaal aan gedaan is, ga jij nog maar verder dromen 😛

Had ik maar het geld om opnieuw een Golf MK1 GTI te kopen dan was ik net zo’n
                    klein kind als die opmerkingen van jou !

ow ja dit ging over laatste aanwinsten, vanavond hebben ze eindelijk mijn
                    noodstroom aggregaat gebracht 2800 Watt honda power 🙂

**EDIT** @iaccaloco ik zou ook wel een mazda 4×4 willen met 1,8 dohc 16v turbo
                    maar er is heel slecht aan onderdelen te komen (ben wel lid van de club Formule 323 club )

hansieb
                    Moderator

Sjeesbeest :

hansieb :
                      Alle 3 gruwelijk lelijke auto;s een golf jezus half nederland rijd in zon ding het is echt naar mijn mening zon poopiejopiebak
                      omdat er zoveel luitjes in rijden je bent gewoon niet meer orgineel. Helemaal op het tjuning gebeuren een golf word
                      gewoon uitgelachen omdat er al zoveel van zijn.

Waaaaaaaaaahahahaha, alleen echte flapdrollen plaatsen zulke opmerkingen !!
                      Maar als dat jou meningen zijn respecteer ik dat. Alleen echte kenners zien wat
                      er allemaal aan gedaan is, ga jij nog maar verder dromen 😛

Had ik maar het geld om opnieuw een Golf MK1 GTI te kopen dan was ik net zo’n
                      klein kind als die opmerkingen van jou !

ow ja dit ging over laatste aanwinsten, vanavond hebben ze eindelijk mijn
                      noodstroom aggregaat gebracht 2800 Watt honda power 🙂

Is geen flapdrollen mening er rijden gewoon teveel golfjes op straat ik vind het gewoon suffe auto;s geworden in het dagelijks leven.

Ik droom niet verder ik wil als begin auto een goedkope auto qua wegenbelasting benzine zal die wel zuipen ik wil minimaal een 2.0 liter.

Jij bent zeker ook zon man die zon ubergrote spoelier op zijne dakke wil samen met 23 inch velgen en natuurlijk een sebrung uitlaat van jewelste waar je natuurlijk veel harder mee gaat qua geluid 😉

Sjeesbeest
                      Bijdrager

hansieb :
                        Is geen flapdrollen mening er rijden gewoon teveel golfjes op straat ik vind het gewoon suffe auto;s geworden in het dagelijks leven.

Ik droom niet verder ik wil als begin auto een goedkope auto qua wegenbelasting benzine zal die wel zuipen ik wil minimaal een 2.0 liter.

Jij bent zeker ook zon man die zon ubergrote spoelier op zijne dakke wil samen met 23 inch velgen en natuurlijk een sebrung uitlaat van jewelste waar je natuurlijk veel harder mee gaat qua geluid 😉

Jongen jij moet nog veel leren lees ik al wel, zelfs ik op mijn 32ste heb nog niet alles meegemaakt.

Als je de foto van de Cabrio bekijkt zie je dat die Retro is (velgen,sierstrips,spiegels,interieur etc alles van de jaren ’80) en daar rijden er geen honderden van. De mazzies zij dagelijkse tufmobielen en wederom als
                        je goed kijkt zijn er maar kleine dingen veranderd……… maar helaas dat zien alleen kenners.
                        En ja ik heb wel een Sebring uitlaat en hij is ook gechipt en de remmen zijn ook aangepast en ja de kleur is van Subaru impreza nou en laat mensen toch in zijn waarde jongen.

En een goedkope auto in de wegenbelasting met een 2.0 liter? ….. die vind je niet !!!! …… zou ik toch voor een amerikaanse oldtimer kiezen met een V8 op gas das pas echt goedkoop.

hansieb
                        Moderator

Sjeesbeest :

hansieb :

Jongen jij moet nog veel leren lees ik al wel, zelfs ik op mijn 32ste heb nog niet alles meegemaakt.

Als je de foto van de Cabrio bekijkt zie je dat die Retro is (velgen,sierstrips,spiegels,interieur etc alles van de jaren ’80) en daar rijden er geen honderden van. De mazzies zij dagelijkse tufmobielen en wederom als
                          je goed kijkt zijn er maar kleine dingen veranderd……… maar helaas dat zien alleen kenners.
                          En ja ik heb wel een Sebring uitlaat en hij is ook gechipt en de remmen zijn ook aangepast en ja de kleur is van Subaru impreza nou en laat mensen toch in zijn waarde jongen.

En een goedkope auto in de wegenbelasting met een 2.0 liter? ….. die vind je niet !!!! …… zou ik toch voor een amerikaanse oldtimer kiezen met een V8 op gas das pas echt goedkoop.

Dacht dat je weer zon kiddo was die een golf helemaal het einde vond maarja 🙂 genoeg gelult succes met de golf.

Sjeesbeest
                          Bijdrager

zo nadat ik dit weekend door de pliesie gewezen ben op het lawaai dat mijn LeoVince Handmade maakt, heb ik besloten om de demper te demonteren en het glaswol te vervangen door ……… jawel RVS-pannensponsjes van de EDAH ……. en het geluid is nu super stil 🙂 …..

dus laatste aanwinst is rvs pannensponsjes 😛 ……… hoelang zou dat goedgaan??

@hansieb: thx

KennyVespa
                            Bijdrager

Wat een kut gestress hier om een auto bah bah bah laten we het wel leuk houden graag, hier kan ik me gruwelijk over opregen dat heen en weer gescheld via een forum bel elkaar gvd de volgende keer gewoon :boos,

Owjah golf vind ik super bak maar niet standaard dan wel zoon vr6
                              En ik ga voor een Opel astra opc als eerste auto 😀

Maarjah have fun en me laatste aanwinst is een Polini sp uitlaat en een waterkoelkop van polini met radiateur

hansieb
                              Moderator

KennyVespa :
                                Wat een kut gestress hier om een auto bah bah bah laten we het wel leuk houden graag, hier kan ik me gruwelijk over opregen dat heen en weer gescheld via een forum bel elkaar gvd de volgende keer gewoon :boos,

Owjah golf vind ik super bak maar niet standaard dan wel zoon vr6
                                En ik ga voor een Opel astra opc als eerste auto 😀

Maarjah have fun en me laatste aanwinst is een Polini sp uitlaat en een waterkoelkop van polini met radiateur

Een andere naam voor forum is ook wel discussie bord er word dus gepraat en discussie’s doorgenomen 🙂 het is geen gestress maar een mening van 2 personen die niet kwaad bedoelt is.

Ik wacht nog steeds op mijn aanwinst een pakket van mopshop 😕

KennyVespa
                                Bijdrager

Waar w8 je dan op?

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.