Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 april 2007 om 11:10 #63280
G-no :
Mooi tonni! Ik zou hem persoonlijk niet verbouwen, maar in perfecte originele staat terugbrengen. Dit is veel te zeldzaam om te verbouwen (leuk blokje mag natuurlijk wel altijd)@Barry, zijn deze zo oud? er stond er een op ebay van 1991.
Die dingen zijn nieuwer dan die met vario. Die met versnellingen zijn de SuperBravo 2, en die met vario SuperBravo gewoon. En geloof dat ze tussen 1990 en 1995 gemaakt zijn. Las ik laatst ergens.
24 april 2007 om 11:22 #63281Wow vet tonni,
Ook een filmpje rijdend ervan ? ben erg benieuwd hoe dat klinkt / werkt.
24 april 2007 om 11:40 #63282Filmpje moet nog, heb eerst blok er even onder vandaan. Beetje schoonmaken enzo. Het rijdt wel, maar niet erg indrukwekkend. (kijk maar eens naar de uitlaat, zegt genoeg over de power)
I came, I saw, and I forgot what I was doing...24 april 2007 om 12:31 #63283Wel vet als het ook opgevoerd goed werkt!
24 april 2007 om 12:56 #63284Super vet ja. Alleen al voor meetings ofzo ookal loopt hetniet hard. Die uitlaat is idd DUN:P Dit icm kickstart zou vet zijn!
24 april 2007 om 13:14 #63285ik wil altijd al een superbravo ^^ 😀
24 april 2007 om 17:59 #63292mijn laatste aanwinsten…
Een polini 60cc hogedrukkop.. Nog in nieuwstaat! voor een 10tje gekocht
En een gebroken zuigerveer:( de bromboer(aries bike shop) heeft mij de verkeerde zuigerveren gegeven..
Er was geen beweging in die zuiger te krijge zodra die in de cilinder zat.. Zal ik een nieuwe set gratis krijgen? Arie(’s Bike Shop) staat wel bekent als een gierigaard….of kan ik ook mijn geld terug vragen?
24 april 2007 om 18:14 #63293mattiee :
mijn laatste aanwinsten…Een polini 60cc hogedrukkop.. Nog in nieuwstaat! voor een 10tje gekocht
En een gebroken zuigerveer:( de bromboer(aries bike shop) heeft mij de verkeerde zuigerveren gegeven..
Er was geen beweging in die zuiger te krijge zodra die in de cilinder zat.. Zal ik een nieuwe set gratis krijgen? Arie(’s Bike Shop) staat wel bekent als een gierigaard….of kan ik ook mijn geld terug vragen?
HAha daar heb ik mijn aerox vandaan 🙂 1950 eurie voor een bijna nieuwe jaguar 2006 aerox.
Afdingen wou nie bij die knuppel maarja was wel perfect scootietje!
24 april 2007 om 18:37 #63295
.-{2F4OV}-.Op zo’n onderdelen krijg je nooit garantie;)
Maar als het zijn schuld is dat ie de foute heeft gegeven lijkt t me redelijk als ie de goeie geeft of geld terug…
24 april 2007 om 20:00 #63299mijn laatste aanwinst is een kapote binnenband [achter] ik reed ongeveer 60 en toen sprong die, maar ben gelukkig niet gevallen
vandaag nieuwe binnenband gehaalt en die komt er morge op24 april 2007 om 20:59 #63300tonni; hoe bedien je je achterrem?
achteruit trappen?en in welk land heeft die bromfiets gelopen?
24 april 2007 om 21:16 #63301henny :
tonni; hoe bedien je je achterrem?
achteruit trappen?en in welk land heeft die bromfiets gelopen?
De achterrem moet je inderdaad voor terug trappen. De Snorfiets!!! komt uit duitsland.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...24 april 2007 om 21:56 #63302Ik heb net bij rebel de complete varioset gekocht, heerlijk nu de kracht van me blok echt voelen met de vario.
24 april 2007 om 22:03 #63303
.-{2F4OV}-.Ja he:D
Dan merk je pas egt wat je mist met poelie
24 april 2007 om 22:22 #63304Laatste aanwinst: een variosetje, met verrotte achtervario (schroefdraad kapot) Polini voorvario,setje 90mm schijven,standaard drukveer, gele drukveer, twee snaren, zes setjes rollen, en een vertanding (helaas gewoon 1:11).
De achtervario was voor mij weer een nieuw type, deze had ik al wel eens op foto gezien maar had ik nog niet. Dit brengt dus het totaal op vier verschillende typen achtervario’s.
De Polini vario meteen even ter vergelijking op de gele Ciao gezet, met verder dezelfde setup (dus ook dezelfde gewichten rollen) en wat denk je:
Hij trekt BETER op en heeft minder last van ‘dansen’ tijdens optrekken. Daar was ik echt verbaast over. Vermoedelijk komt dit doordat de Polini standaard een 10 graden gradenplaat heeft tegen de Malossi 0 graden.
Het inwendige baanverloop van het huis is vrijwel exact gelijk, de gradenplaat is eigenlijk het enige verschil.Ondanks dat er dus geen Malossi vertanding in zat, en ik niks aan de onderdelen van de achtervario heb, vind ik het toch een goede deal. (geruild tegen een goede Speedengine, waar ik toch niet mee rijd)
I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.