Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 3,391 tot 3,405 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tvmierlo
    Donateur

ff offtopic, maar wat is dat voor een beurs in hamont? Ligt wel lekker in de buurt.

Rebel

Oldtimer beurs 😉

vespa, motor, ape etc

ik denk als me pa morgen wil rijden dat ik ook ff ga
        zon 40km ver maar oke

Tim
        Bijdrager

als iemand iets nodig heeft moet die me ff pm`e dan kan ik mijn vader dat mee laten nemen.;)

Tonni
          Moderator

Laatste aanwinst: (kon het niet laten, moest hem gewoon halen voor de heb..) Een complete en originele Vespa Super Bravo 2. Ziet er best nog redelijk uit, en alles zit er nog op en aan.
            Hij staat niet op kenteken, dus niet meteen gezeur vande RDW.

Ik weet nu ook hoe het rijdt, en ik denk niet dat het erg hard wil met de originele poelies/tandwiel verhouding. Mijn exemplaar heeft een 44mm voorpoelie, en een 86mm achterpoelie, is origineel (SNOR!!) en rijdt denk ik ongeveer 35 met toch al redelijk wat toeren…

Ik ga er natuurlijk nog een ander blokkie onder duwen, en kijken wat ie dan doet, maar volgens mij is het wel een hele lichte overbrenging.
            Ben er ondanks dat toch wel blij mee! Foto komt nog.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
            Moderator

Het is dat ik nog geen rijbewijs heb tonni anders was ik zeker binnenkort een keer langsgewipt!

IK ben erg benieuwd wat jij ervan kan bakken met deze spulletjes! :thumb

barry
              Donateur

Sinds Donderdag me’n job terug.Nog 2€ opslag per uur gehad ook.
                Ben echt blij,want ik doe dit al 15 jaar & de nieuwe baas valt reuze mee.Hij vist & jaagt ook zoals ik.
                Ben echt blij nu.

henny
                Bijdrager

barry ,dat zijn de betere aanwinsten…..
                  baaj the wee, ik zie dat er sommige mensen wel op erg vroege tijden achter hun pc zitten.
                  tonni, jaja abnormaal zo’n superbravo2.
                  zijn die in duitsland ook geleverd, of “alleen in italie oid”?

Edjuh
                  Bijdrager

henny :
                    baaj the wee, ik zie dat er sommige mensen wel op erg vroege tijden achter hun pc zitten.

Admins he, die kan je er niet voor wegslaan……

Barry, dat klinkt goed, proficiat!

Jacky
                    Bijdrager

Tonni :
                      Laatste aanwinst: (kon het niet laten, moest hem gewoon halen voor de heb..) Een complete en originele Vespa Super Bravo 2. Ziet er best nog redelijk uit, en alles zit er nog op en aan.
                      Hij staat niet op kenteken, dus niet meteen gezeur vande RDW.

Ik weet nu ook hoe het rijdt, en ik denk niet dat het erg hard wil met de originele poelies/tandwiel verhouding. Mijn exemplaar heeft een 44mm voorpoelie, en een 86mm achterpoelie, is origineel (SNOR!!) en rijdt denk ik ongeveer 35 met toch al redelijk wat toeren…

Ik ga er natuurlijk nog een ander blokkie onder duwen, en kijken wat ie dan doet, maar volgens mij is het wel een hele lichte overbrenging.
                      Ben er ondanks dat toch wel blij mee! Foto komt nog.

Wat is daar dan weer anders aan dan gewone super bravo?

FonS
                      Bijdrager

da’s zo eentje met 2 schakel, super vet =) echt mooi tonni :thumb

michel o/

knallende koppijn 😐 krijg je als je naar 2 house party’s bent geweest 😛 afgelopen vrijdag lentefeest met Neophyte, Dj Rob, Dj Darkraver en Dj Paul Elkstak lekkere oldschool en gister stampgevaar en alleen maar onbekende dj’s mja was ook wel lekker… mja alleen nu voel ik me kut 😛 en me citta loopt weer zeeeer netjes al vind ik het zelf 😀 en ik heb al me kappen weer en ze zijn gespoten dus dat zijn mijn aanwinsten weer =)

.-{2F4OV}-.

Rammende koppijn..

Net naar een feest geweest met vrienden van mij. Die regelden het geluid etc.. Dus ik was Guest:lol
                            HEADROOM heet da feest en kende owk de dj’s. Peaky Pounder was er owk:D

Niet egt mijn muziek, ma heb me goed vermaakt!:thumb

barry
                            Donateur

Edjuh :

henny :

Admins he, die kan je er niet voor wegslaan……

Barry, dat klinkt goed, proficiat!

Ben gaan vissen & dan moet je er vroeg uit.Nu ga ik nog een hoop in de tuin doen.

hansieb
                              Moderator

.-{2F4OV}-. :
                                Rammende koppijn..

Net naar een feest geweest met vrienden van mij. Die regelden het geluid etc.. Dus ik was Guest:lol
                                HEADROOM heet da feest en kende owk de dj’s. Peaky Pounder was er owk:D

Niet egt mijn muziek, ma heb me goed vermaakt!:thumb

PEAKY rules ! :bier:bier

J3sp3R
                                Bijdrager

Setje rode 10spaaks voor een 10tje.
                                  Met gereviseerd klokje, goede banden en binnenbanden. Yea. Deze liggen nu onder m’n Citta ipv de 4 spakers.

15 berichten aan het bekijken - 3,391 tot 3,405 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.