Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 april 2007 om 20:56 #63192
ff offtopic, maar wat is dat voor een beurs in hamont? Ligt wel lekker in de buurt.
21 april 2007 om 20:57 #63193
RebelOldtimer beurs 😉
vespa, motor, ape etc
ik denk als me pa morgen wil rijden dat ik ook ff ga
zon 40km ver maar oke21 april 2007 om 21:08 #63194als iemand iets nodig heeft moet die me ff pm`e dan kan ik mijn vader dat mee laten nemen.;)
21 april 2007 om 23:36 #63201Laatste aanwinst: (kon het niet laten, moest hem gewoon halen voor de heb..) Een complete en originele Vespa Super Bravo 2. Ziet er best nog redelijk uit, en alles zit er nog op en aan.
Hij staat niet op kenteken, dus niet meteen gezeur vande RDW.Ik weet nu ook hoe het rijdt, en ik denk niet dat het erg hard wil met de originele poelies/tandwiel verhouding. Mijn exemplaar heeft een 44mm voorpoelie, en een 86mm achterpoelie, is origineel (SNOR!!) en rijdt denk ik ongeveer 35 met toch al redelijk wat toeren…
Ik ga er natuurlijk nog een ander blokkie onder duwen, en kijken wat ie dan doet, maar volgens mij is het wel een hele lichte overbrenging.
Ben er ondanks dat toch wel blij mee! Foto komt nog.I came, I saw, and I forgot what I was doing...22 april 2007 om 04:52 #63202Het is dat ik nog geen rijbewijs heb tonni anders was ik zeker binnenkort een keer langsgewipt!
IK ben erg benieuwd wat jij ervan kan bakken met deze spulletjes!
22 april 2007 om 05:40 #63203Sinds Donderdag me’n job terug.Nog 2€ opslag per uur gehad ook.
Ben echt blij,want ik doe dit al 15 jaar & de nieuwe baas valt reuze mee.Hij vist & jaagt ook zoals ik.
Ben echt blij nu.22 april 2007 om 08:51 #63204barry ,dat zijn de betere aanwinsten…..
baaj the wee, ik zie dat er sommige mensen wel op erg vroege tijden achter hun pc zitten.
tonni, jaja abnormaal zo’n superbravo2.
zijn die in duitsland ook geleverd, of “alleen in italie oid”?22 april 2007 om 09:26 #63207henny :
barry ,dat zijn de betere aanwinsten…..
baaj the wee, ik zie dat er sommige mensen wel op erg vroege tijden achter hun pc zitten.Admins he, die kan je er niet voor wegslaan……
Barry, dat klinkt goed, proficiat!
22 april 2007 om 11:03 #63209Tonni :
Laatste aanwinst: (kon het niet laten, moest hem gewoon halen voor de heb..) Een complete en originele Vespa Super Bravo 2. Ziet er best nog redelijk uit, en alles zit er nog op en aan.
Hij staat niet op kenteken, dus niet meteen gezeur vande RDW.Ik weet nu ook hoe het rijdt, en ik denk niet dat het erg hard wil met de originele poelies/tandwiel verhouding. Mijn exemplaar heeft een 44mm voorpoelie, en een 86mm achterpoelie, is origineel (SNOR!!) en rijdt denk ik ongeveer 35 met toch al redelijk wat toeren…
Ik ga er natuurlijk nog een ander blokkie onder duwen, en kijken wat ie dan doet, maar volgens mij is het wel een hele lichte overbrenging.
Ben er ondanks dat toch wel blij mee! Foto komt nog.Wat is daar dan weer anders aan dan gewone super bravo?
22 april 2007 om 11:03 #63210da’s zo eentje met 2 schakel, super vet =) echt mooi tonni
22 april 2007 om 11:48 #63211
michel o/knallende koppijn 😐 krijg je als je naar 2 house party’s bent geweest 😛 afgelopen vrijdag lentefeest met Neophyte, Dj Rob, Dj Darkraver en Dj Paul Elkstak lekkere oldschool en gister stampgevaar en alleen maar onbekende dj’s mja was ook wel lekker… mja alleen nu voel ik me kut 😛 en me citta loopt weer zeeeer netjes al vind ik het zelf 😀 en ik heb al me kappen weer en ze zijn gespoten dus dat zijn mijn aanwinsten weer =)
22 april 2007 om 12:05 #63213
.-{2F4OV}-.Rammende koppijn..
Net naar een feest geweest met vrienden van mij. Die regelden het geluid etc.. Dus ik was Guest:lol
HEADROOM heet da feest en kende owk de dj’s. Peaky Pounder was er owk:DNiet egt mijn muziek, ma heb me goed vermaakt!
22 april 2007 om 12:17 #63214Edjuh :
henny :
barry ,dat zijn de betere aanwinsten…..
baaj the wee, ik zie dat er sommige mensen wel op erg vroege tijden achter hun pc zitten.Admins he, die kan je er niet voor wegslaan……
Barry, dat klinkt goed, proficiat!
Ben gaan vissen & dan moet je er vroeg uit.Nu ga ik nog een hoop in de tuin doen.
22 april 2007 om 13:18 #63215.-{2F4OV}-. :
Rammende koppijn..Net naar een feest geweest met vrienden van mij. Die regelden het geluid etc.. Dus ik was Guest:lol
HEADROOM heet da feest en kende owk de dj’s. Peaky Pounder was er owk:DNiet egt mijn muziek, ma heb me goed vermaakt!
PEAKY rules ! :bier:bier
22 april 2007 om 15:46 #63216Setje rode 10spaaks voor een 10tje.
Met gereviseerd klokje, goede banden en binnenbanden. Yea. Deze liggen nu onder m’n Citta ipv de 4 spakers. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.