Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 3,181 tot 3,195 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

hehe alles goed aangekomen dus ๐Ÿ™‚ ik verwacht wel morgen wat fototjes he!

.-{2F4OV}-.

Iedereen calibrata:thumb

barry
        Donateur

ach,nu wis ik per ongeluk Hans zijn post,ipv.quote doe ik x.sorry Hanske.
          Het is een chrome uitlaat van FACO.Met de 46’5 Malossi zal hij er zich wel doortrekken zeker.Het is me trouwens niet zo erg meer om de snelheid te doen,dat heb ik vroeger genoeg gehad met mijn motorfietsen.
          Nu is het me meer te doen voor de look’s.
          Ik wil gewoon een mooie brommer,met veel verschillende merken van onderdelen.

barend f
          Bijdrager

ArvidW :

Niels :

Wow vรจt:D, heb je een Ciao? dan gaat demper zeker weten uitsteken, mijne had een precies evenlange bocht en demper hing 20cm achter brommer ๐Ÿ˜ฎ

nee arvidW

komt onder mijn citta! (heb wel een ciao staan,) maar heb ik nu nog geen plannen mee!)
            :thumb ( steekt zeker uit bij een ciao, komt dat t lager hangt( dan een citta),( daarom lijken de meeste omhoogkomende uitlaatjes altijd heel vet onder een ciao!

G-no
            Donateur

15 jarig jubileum van mezelf8)

barend f
              Bijdrager

gefeliciteerd:pimp

TimoO_
                Donateur

voor de 3e keer ofzo, gefeliciteert G-no ๐Ÿ˜›

ow ja, mijn laatste aanwinst: een cross frame

!Japieoh!_!Ciao!

TimoO_ :
                    voor de 3e keer ofzo, gefeliciteert G-no ๐Ÿ˜›

ow ja, mijn laatste aanwinst: een cross frame

is ’t een Vespa frame? of is het echt van een crossbrommer of motor?

Mike
                    Bijdrager

mijn laatste aanwinst van dit weekend na een bezoekje bij de heer Flick himself..

2 malossi vertandings vario naafjes.. ๐Ÿ˜€ ( die 2e is voor onze web-chinees Woe!)
                      malossi hoogedruk kop ๐Ÿ™‚
                      nieuwe remschoen:P
                      verder gaan ik met deze spullen me athena blokje opleuken.. dus dat zal wel lekker gaan straks;)
                      en als laats maar niet het onbelangrjkste.. een leuk herinderding van dit weekend bij thomas en z’n pa. bedankt voor de gastvrijheid enzo!!! :thumb

foto’s zullen volgen..

Mike

hansieb
                      Moderator

Mike :
                        mijn laatste aanwinst van dit weekend na een bezoekje bij de heer Flick himself..

2 malossi vertandings vario naafjes.. ๐Ÿ˜€ ( die 2e is voor onze web-chinees Woe!)
                        malossi hoogedruk kop ๐Ÿ™‚
                        nieuwe remschoen:P
                        verder gaan ik met deze spullen me athena blokje opleuken.. dus dat zal wel lekker gaan straks;)
                        en als laats maar niet het onbelangrjkste.. een leuk herinderding van dit weekend bij thomas en z’n pa. bedankt voor de gastvrijheid enzo!!! :thumb

foto’s zullen volgen..

Was gezellig gekke alkmaarder :lol:bier

Zat er nog ff over na te denke om woe zijn vertanding mee te nemen omdat die er toch nie bij was en de naaf beetje schoon te maken en hem terug te geven ๐Ÿ˜‰ maarja de vertandingetjes zitten derin.

Dountill
                        Bijdrager

Mijn nieuwe aanwinst, homoet uitlaat, nu nog passend krijgen :p

woe
                          Bijdrager

eindelijk een loop/fiets stand in mn vario naaf:D

Johnsel
                            Sleutelbeheerder

Een ervaring, mn pa kreeg zn motortje (Suzuki dr650) niet aangekickt en ik wel ๐Ÿ˜› hij snapte zn automatische decompressor niet egt ๐Ÿ˜› en t trucje dat je m net na bovenste dode punt moest zetten wist ie ook niet.
                              Zag dr wel leuk uit, hem eerst half uur door de compressie zitten kicken, en dan ik met 3 kickjes hem gewoon aankrijgen.
                              Zn gezicht was echt een plaatje waard, in woorden: WTF da ken tog nie, t kan toch niet zo simpel zijn?!?!?!?!? ๐Ÿ˜

Maarja, t dingetje knalt wel leuk, en de gasreactie ownt echt heel hard tegenover een vespa :p

rickgeurten113

mijn laatste aanwinst een mooie ninja uitlaat van dumpparts.nl en binnekort mijn stickertjes..

PoliniCiao
                                Bijdrager

Staat hem echt mooi! De uitlaat springt er uit :). Nette brommer :thumb

15 berichten aan het bekijken - 3,181 tot 3,195 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.