Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 1 maand geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 april 2006 om 20:12 #55537
Ik hoop dat hij je niet naait, ik kan ook wel zeggen dat ik een malossi vertanding erin heb op afstand maar het hoeft niet zo te zijn.
3 april 2006 om 20:22 #55538hansieb :
Ik hoop dat hij je niet naait, ik kan ook wel zeggen dat ik een malossi vertanding erin heb op afstand maar het hoeft niet zo te zijn.neej goed, maar er zou toch gewoon Malossi op die vertanding staan zoals bij herr flick?
3 april 2006 om 23:42 #55539Staat er als ’t goode is ook idd.
De poelie is in elk geval wel voor Vespa….
Enneh, ik heb ook met die dude gemaild, “klonk” betrouwbaar, maar is volgens mij redelijk jonge gast, am i right?
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!3 april 2006 om 23:46 #55540woe :
laat ik ook maar s meedoen aan dit topicben sinds vandaag n blije eigenaar van n pis gele psp.
hij WAS mooi wit, maar mn kat vond t blijkbaar grappig om m geel te maken door erop te pissen .:boos:booshad net nog zo’n goede dealtje met Japie afgesloten
Is ie niet te maken misschien dan?
Stel dat ie weer goed is, m’n aanbod staat in principe nog hoor…..!?
Ik WIL! & MOET! een <2.0 FW psp hebben....;)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!4 april 2006 om 09:14 #55541iaccaloco :
woe :
laat ik ook maar s meedoen aan dit topicben sinds vandaag n blije eigenaar van n pis gele psp.
hij WAS mooi wit, maar mn kat vond t blijkbaar grappig om m geel te maken door erop te pissen .:boos:booshad net nog zo’n goede dealtje met Japie afgesloten
Is ie niet te maken misschien dan?
Stel dat ie weer goed is, m’n aanbod staat in principe nog hoor…..!?
Ik WIL! & MOET! een <2.0 FW psp hebben....;)
idd;) die kleur maakt ook niet uit he iac:P
geel of wit:P spuit um gewoon…miss heb je nog wat oranje lak staan van je citta-tje;)?5 april 2006 om 15:22 #55544ok, dus ik wou gister mn Polini Speed Control Vario ophalen, met Malossi Race Vertanding en snaar etc.
maar gister bleek dat die verkoper hem al verkocht had, dus ik zeggen dat hij het terug zou moeten halen, dus dat had hij gelukkig geregeld.
Dus zijn we met thomas, vincent en mij naar die gozer toe gegaan.
Zeer aardige kerel, had een fabrizi citta die dik boven de 100 ree met deze vario erop.Het bleek dus dat het geen Malossi vertanding was, maar een std. (die 11.5 keer rond draaide?! Herr flick heeft er naar gekeken)…
Dus tjah, voor 120 een Polini Speed control, met achtervario (90er shijven) en snaar en std. vertanding…
zag ik nog een polini uitlaat…hij zo: oh jah maar ik heb nog een polini uitlaat
dus ik zeggen dat ik de hele vario zooi koop met polini top one uitlaat voor 120 🙂alleen zit er in die top one een gat 🙁
alles goed alles geregeld…
Vincent kocht nog een Malossi 41mm Cilinder en een 25mm carb….
Thomas kwam met lege handen thuis 😀 maar hij krijgt ook nog een cadeau van me 🙂Mijn..uhum..ONZE laatste aanwinsten…maak zo fotos
De hele collectie

De 25mm van vince
5 april 2006 om 15:49 #55545woonde ik maar in groningen of limburg(a)
hier in klote noord holland heeft niemand leuk spul te koop voor weinig.
hierzo alleen maar rollerbanken en bromhoeren die teveel vragen…..5 april 2006 om 16:29 #55546a fred! je wist dat ik ook een leuk cilindertje zocht!:P
5 april 2006 om 23:17 #55547Ties :
idd;) die kleur maakt ook niet uit he iac:P
geel of wit:P spuit um gewoon…miss heb je nog wat oranje lak staan van je citta-tje;)?Wajja!
Dan een Malossisticker erop, en dan gaat ie zéker blazen…..:D:D
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!6 april 2006 om 03:13 #55548Nice fredje maar ik vind het wel genaaid. Zei al kijk nou maar of er echt malossi vertanding in zit.
Verdomme 🙂 koop nou maar gewoon Kick + vario blok voor 50 euro :D!
6 april 2006 om 07:47 #55549
Net gekregen..
8 april 2006 om 19:45 #55552Nice Steve!
(heb je foto er ff bijgezet;))Dis mijn nieuwe aanwinst…..:

Peugeot 206 2.5cc R/C brandstofauto!(KLIK EROP)Helemaal compleet, op de batterijen na….
Staat te koop/ te ruil voor weet ik veel wat!? 😛
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!8 april 2006 om 19:51 #55553Me laatste aanwinst : Een snorvespa:D
8 april 2006 om 19:56 #55554
R.oel !Kay :
Me laatste aanwinst : Een snorvespa:Dgeruild nog wel voor z’n honda mt5 :lol
8 april 2006 om 20:21 #55555R.oel ! :
Kay :
Me laatste aanwinst : Een snorvespa:Dgeruild nog wel voor z’n honda mt5 die gaar was :lol
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.