Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 3,106 tot 3,120 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Wel vet dat er weer iemand gaat proberen een uitlaat te fixxe:D

Die van Barry was vet:thumb

Maar kben net als KennyVespa tog wel benieuwd wat voor een je gaat maken:D

@ KennyVespa: Bruut hoor.. 27 mm:thumb

Edjuh
      Bijdrager

KennyVespa :
        Lekker die hand zeg, behoorlijk kut zoon wond :P, maar wat voor een uitlaat ga je maken??

Ik wil er eentje proberen te berekenen, eigenlijk meerdere, en misschien eentje namaken. Een speciale uitlaat voor de tiffany moet er komen(seatpipe), een voor de simo ciao en nog een voor een 70cc blok.

Lassen zal wel lastig worden ja, maar ik weet iemand die TIG last dus hopelijk worden het mooie en snelle pijpjes!

Vinger is nu schoon(in gekookt water met zilversoda gehouden, vervolgens schoonspoelen/likken(geen grap) en vervolgens betadine(jodium), en nu hopen dat het snel herstelt, en niet meer gaat ontsteken.

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

mooi uitlaatje kenny πŸ™‚ nu ff monteren he πŸ˜‰

@Edjuh, waarom bouw je een uitlaat na ? Bouw er zelf een en niet een uitlaat na bouwen wat iedereen al doet

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

hansieb
          Moderator

Succes met mijn oude too bad kenny πŸ™‚ nouja oud :con

tnuzz
            Bijdrager

sinds 3 maart heb ik een aeroxje kon ik voor 850 ophalen in prima staat

G-no
              Donateur

Erg voor je! (grepkee)

barry
                Donateur

Ik ben onlangs prijzen gaan vragen voor een TIG las-apparaat.Voor de simpelste vragen ze 5000€.Wel topkwaliteit natuurlijk.Maar dat vind ik toch wat teveel van het goede,om een hobby te bedrijven.

KennyVespa
                  Bijdrager

bohhhhhhhhhhhhhhhh zoveel????, hoeveel moet het gas dan niet kosten??

barry
                    Donateur

30€ voor een grote cilinder.Valt reuze mee,maar die koolstaafjes kosten dan weer het dubbele per stuk.

KennyVespa
                      Bijdrager

ouw gek hij, is beetje veel van het goeie he πŸ˜›

GK
                        Bijdrager

maar dan heb je ook wat h`e πŸ˜€ ik vond MIG al goed dus maar niet te beginne nover TIG πŸ˜›

barry
                          Donateur

Ik mag van papa nu al eens een chocoladekoekje eten,net als ik uit mijn badje kom,en een mooi pyjamatje aanheb.Enkel mama was daar niet blij mee.Maarja , who cares:lol

G-no
                            Donateur

WHahahahhahaha ze trekt echt precies dezelfde kop als de emoticon die je erbij zet:D:lol

barry
                              Donateur

ach,G-NO , jij let ook steeds op de details hé.Goed bezig zo,dat is dan ook aan je brommer te zien!Als je zoiets op het éérste oog ziet,dan moet Uw project absoluut slagen.

barry
                                Donateur

Geen mooie aanwinst,maar de dokter is net buiten.Ik heb een zware bronchitis & een virus.Ook een zéér hoge polsslag,waardoor ik nogal duizelig ben.

15 berichten aan het bekijken - 3,106 tot 3,120 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.