Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 maart 2007 om 19:00 #62222
en je moet ff je voorband omdraaien.
nu gaat ie vol water/bagger lopen en dan heb je totaal geen grip meer..
21 maart 2007 om 19:03 #62223vanavond me 50km jonge athena ophalen ophalen bij mman en vrijdag verwacht ik me Mhr vertanding:D
Mike21 maart 2007 om 19:08 #62224nee toch… dan ben je straks sneller dan ik 🙁
dan moet ik ook maar op zoek naar die vertanding21 maart 2007 om 19:11 #62225ah gut:P dat ken je tog wel hebbe jelle::D maar wou je nog harder op je snorrie?:o menn ik heb tfes zin in gummball.
is trouwenns een gedeelte van de rede van aanschaf van die vertanding.. t rijd stabieler he:) voor op die afstand
Mike21 maart 2007 om 19:17 #62226mooi rood ding 😀
21 maart 2007 om 19:24 #62227Mike :
ah gut:P dat ken je tog wel hebbe jelle::D maar wou je nog harder op je snorrie?:o menn ik heb tfes zin in gummball.is trouwenns een gedeelte van de rede van aanschaf van die vertanding.. t rijd stabieler he:) voor op die afstand
ja daar heb je gelijk in….
maar ik zet er dan mini poelie en brommerklok op rijd nog zuiniger…21 maart 2007 om 19:24 #62228derbi gpr vind ik een van de mooiste schakel brommers!!!bruut ding
21 maart 2007 om 19:56 #62229electronische speedengine van jayton voor 25 E
21 maart 2007 om 20:48 #62230jelle :
Mike :
ah gut:P dat ken je tog wel hebbe jelle::D maar wou je nog harder op je snorrie?:o menn ik heb tfes zin in gummball.is trouwenns een gedeelte van de rede van aanschaf van die vertanding.. t rijd stabieler he:) voor op die afstand
maar ik zet er dan mini poelie en brommerklok op rijd nog zuiniger…maar je neemt je vario tog wel mee in je rugzakkie voor op de meeting zelf neem ik aan:o..?
Mike21 maart 2007 om 21:15 #62231Mike :
jelle :
Mike :
maar ik zet er dan mini poelie en brommerklok op rijd nog zuiniger…maar je neemt je vario tog wel mee in je rugzakkie voor op de meeting zelf neem ik aan:o..?
misschien…
21 maart 2007 om 21:24 #62232oke mysteriues antwoord jelle:P maarre we hebben nog een definitieve kandidaat die meerijd 😉 Flow
als jij je broertje nou ook nog ff over de streep trekt, heb we al een leuk clubje:) komen vast nog wel wat bij in loop der tijd;)
Mike21 maart 2007 om 21:47 #62233mijn nieuwste aanwinst:

(snowboard helm)
vaag he op mijn snorciao a 80km/u geen helm en op mijn boardje wel..
21 maart 2007 om 23:02 #62234Kleinste brandstof racewagen ter wereld.4×4 aangedreven,door een 0,8cc motor.

dit is het fameuze motortje,inclusief de uitlaat

Chassis heb ik al deels gebouwd,Aan de bijliggende pen kan je zien hoe lang het wagentje is;

Hier helemaal gemonteerd & de body heb ik ook al uitgeknipt & gespoten.Wel jammer dat het luchtfilter zo ver boven het dak uitsteekt & ook de brandstoftank is zichtbaar.De koelkop moet boven het dak uitsteken voor de koeling.Nu wachten op mooi & droog weer,om op ons circuit te gaan roderen.

binnenkort komen hier nog vele opties in geanodiseerd aluminium & carbon delen op.De 4 kruis-steekassen worden zelfs in Titanium,om het ronddraaiend gewicht te verlagen & de snelheid op te drijven.
21 maart 2007 om 23:29 #62235Zooo mooi barry, weet je dat ik dit eigenlijk nog vetter vind dan ciao’s:) Ik moet voor mijne eens een nieuwe trekstarten halen, tijd om weer eens te rijden. Ik denk dat jouwne trouwens wel heel hard gaat! Best sterk motortje voor zon klein ding.
21 maart 2007 om 23:53 #62236Barry wat kost zoiets 🙂 me oom heeft een goeie zender al , als zon ding niet te duur is kan ik eens vrage of we zon ding kunne bestelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.