Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 2,986 tot 3,000 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Bijdrager

ziet er goed uit krijg er honger van:P:P

PoliniCiao
      Bijdrager

Hier in limburg weten we het wel ๐Ÿ˜€

henny
        Bijdrager

jaja, ook weer eens een veps gekocht
          bouwjaar 1968 zoiets!!!
          natuurlijk velgremmetje voor, geen vering en 19 inch wielen!!!!
          ik dacht, hoe kunnen er nou 19 inch wielen in zitten; nou dat driehoekje van het frame je weet wel dat achterspatbordje dat is groter dan een modernere ciao(een paar centimeter).
          o ja; deze brommer gaat niet opgefokt worden denk ik.
          als er in midden limburg nog iemand een zadelovertrek heeft voor dit ding hoor ik het graag.
          er zit geen kenteken op, maar daar moet ik nog iets op verzinnen.
          een frame omwisselen is dus geen optie, omdat het frame anders is……(helaas).
          het achterspatbord komt ook bijna tegen de bagagedrager…..
          en omdat die spatbordronding groter is, moet je blok ook naar voren als je je luchtfilter eraf wil halen!?

FonS
          Bijdrager

naar de rdw brengen en laten keuren… ๐Ÿ˜‰ dit is nou echt een oudje (eerste model), en zo slecht ziet hij er echt niet uit (heel goed eigenlijk). ik vind dat hij het wel waard is

en sowieso, verzekering voor oldtimer bromfiets is 38 euro per jaar, dus daar hoef je het niet voor te laten :thumb

barry
            Donateur

Mooi ding Henny.Nog echt met die fiets-remmetjes,enz…….Zoiets MOET je origineel laten.Anders is het mooie eraf vind ik.Succes ermee.

ArvidW
              Donateur

Leuke aanwinst Henny, en het is denk ik een heeel slecht idee om een polini 80 op te gooien=) Stuiter struiter over de weg zonder die vering. En lekker remmen ๐Ÿ˜€

Echt een gaaf oud beestje ๐Ÿ™‚

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

Jacky
                Bijdrager

Heeel vet, remblokjes:D Haha nooit geweten dat die er geweest zijn. Zal lekker remmen:P Maarja ze verbeteren dus wel nog.. eigelijk had er en ciao met remschijven moeten kome:) Daar ist eigelijk nog echt een fiets met motortje he.

Baz
                  Bijdrager

Te mooi! zeker orgineel laten en ook geen ander frame. Alleen dat oranje Kaptein plaatje kan eraf :p

Jacky :
                    Heeel vet, remblokjes:D Haha nooit geweten dat die er geweest zijn. Zal lekker remmen:P Maarja ze verbeteren dus wel nog.. eigelijk had er en ciao met remschijven moeten kome:) Daar ist eigelijk nog echt een fiets met motortje he.

Helaas gaat dat nooit meer gebeuren ,omdat een scooter tegenwoordig al goedkoper is dan de Budget-brommer :S

Jacky
                    Bijdrager

idd wat bedoelj met budget brommer

Baz
                      Bijdrager

De vespa ciao :p Ciao was altijd het goedkoopste wat je kon krijgen nu zijn die namaak scooters goedkoper.

Oja en ik heb sinds gisteren een citta :p foto’s komen later!

Ties
                        Bijdrager

heb volgens mij nog wel een zadel overtrek van een normaal ciao zadel, of is dat anders??

FonS
                          Bijdrager

Ties :
                            heb volgens mij nog wel een zadel overtrek van een normaal ciao zadel, of is dat anders??

nee dat gaat niet, is een ander model zadel, en op zo’n oldtimer moet je ook echt dรกt zadel hebben vind ik ๐Ÿ˜‰

J3sp3R
                            Bijdrager

Baz :

Oja en ik heb sinds gisteren een citta :p foto’s komen later!

Verstand komt met de jaren ๐Ÿ˜‰

weg-gevaar
                              Bijdrager

ik heb nieuwe vespa gekocht met kenteken (brom) voor 75 euro van Ereasers

met een 50cc dr snel blokje en een 60cc dr blokje en een leovinci krul

GK
                                Bijdrager

Laatste aanwinst een gianellie uitlaat!!!! en rijd geweldig, ik post hier wel een foto de rest van de fotos staan in mijn perso , het is een uitlaat aan de verkeerde kant ๐Ÿ˜€ geweldig ๐Ÿ˜€

15 berichten aan het bekijken - 2,986 tot 3,000 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.