Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 1 maand geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 februari 2006 om 18:30 #54867
Jeeeej, ouwe rockert. Sta je niet tussen de 65plussers? Of is dat juist gezellig?
Mijn laatste aanwinsten:
Airoh helm:
Deze maar dan zonder decoratie.En een elek. vliegwieltje(met spoelen).
12 februari 2006 om 18:37 #54868
koopman53timschilders :
dan ben ik officieel de jongste van alle 2 de forums:D:DDacht het ff niet
Michael (soort van aangelopen familie) is volgens mij de jongste op het cittaforum (13 jaar) 😀
12 februari 2006 om 19:45 #54869ja maar dat is een irritant kind :@
en hij heeft geen eens een brommer :O hij loopt hier alleen maar te kutten, maar dat is af en toe wel handig als je een rotklussie hebt 😀
12 februari 2006 om 23:09 #54871Edjuh :
Jeeeej, ouwe rockert. Sta je niet tussen de 65plussers? Of is dat juist gezellig?Mijn laatste aanwinsten:
Airoh helm:
[En een elek. vliegwieltje(met spoelen).
hehe dikke helm trouwens 🙂
Nee man er loopt zat volk rond dat jonger is. Ook van mijn leeftijd (ik denk dat wij met een heele grote groep gaan aan jongeren) en dan heb je de 20 en 30′ ers. Dan zal je ook nog wel wat OUDE lullen erbij hebben staan maar da’s toch prachtig. Weet je wat het is.. dat is echt eigenlijk “boerenmuziek” zoals ik het altijd noem 🙂 en zat jong volk dat er op af komt. Goede muziek, goei sfeertje en goei bier 😀
12 februari 2006 om 23:31 #54872Hebben jullie ooit al eens gehoord van de groep”NORMAAL” ben ik ook helemaal gek van.
André Hazes,als ik zijne muziek opzet,word ik helemaal stil.
Golden Earring,als deze groep begonnen is,waren de meeste onder jullie nog niet geboren.Ik wil deze nog wel eens LIVE zien.12 februari 2006 om 23:35 #54873kaartjes 22 euro barry… in bergeijk dat ligt bij eersel.. waar jij waarschijnljik meestal de grens overkomt als jij nederland binnen rijd. Is een uurtje rijden..tenminste wij doen ongeveer een uurtje om naar antwerpen te rijden :P.
Normaal is ook wel bikkel 🙂
Oe oe oerend hard.. tadadada 😛 Ik ken een jongen diewoont 1 straat verderop die is helemaal gek vn hun die gaat naar elk concert live die is nog jonger als mij een jaar (17 dus).
Dan ken je WC Experience ook? Dat vind ik ook prachtige muziek 😛 allemaal covers van gouden nummers en dan een lekker domme tekst erbij in het brabants (west brabant) echt heel cool 🙂
edit:
zo moette gaan13 februari 2006 om 08:50 #54874bedankt voor de info,maar nu naar concerten gaan ,enz…….is wat vroeg met een pasgeborene in huis.
Nu heb ik echt veel werk thuis,maar het komt er zeker eens van.13 februari 2006 om 14:07 #54875hehe jaah kunt niet alles hebben he 🙂
nog proficiat met je kleine trouwens ;)!!
13 februari 2006 om 14:37 #54877erwinko :
ja maar dat is een irritant kind :@en hij heeft geen eens een brommer :O hij loopt hier alleen maar te kutten, maar dat is af en toe wel handig als je een rotklussie hebt 😀
ja kijk, ik heb mooie citta! ja :D:D. een kickstart blok en al 2 vario’s gehad! is hij wel een active member?
13 februari 2006 om 17:12 #54882Mijn laatste aanwinst: Een DvD Set met alle animatie afleveringen van X-men….De orginele en geen future shit….
Ben er echt superblij mee! Ik kan helaas nergens de orginele dvd’s vinden:(
Hopen dat hij snel komt en dan heb ik nog een lang weekend dit keer:D:D
13 februari 2006 om 17:14 #54883DVD-tip: Sopranos(wel duur), en ninja scroll(manga), die laatste kun je geloof ik bij bol.com krijgen.
Edit: Flappie, stond dit weekend een stuk in de krant over simpelveld, wel grappig.
13 februari 2006 om 17:20 #54884Edjuh :
DVD-tip: Sopranos(wel duur), en ninja scroll(manga), die laatste kun je geloof ik bij bol.com krijgen.Edit: Flappie, stond dit weekend een stuk in de krant over simpelveld, wel grappig.
Wat stond er en waarover?:D
13 februari 2006 om 18:43 #54885Ging over vergrijzing en dat er niks is voor jongeren, en dat was het wel.
Vond ik wel grappig om jou dan voor te stellen op je MHR ciao tussen al die opoe’s:D
15 februari 2006 om 17:23 #54899laatste aanwinst: gister 16 geworden:)
15 februari 2006 om 17:24 #54900proficiat hé manneke.
groetenbarry
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.