Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 2,716 tot 2,730 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Fredzzz
    Topic starter

getunede polini speed control vario (mijn ex vario) met 25.gr plaat

en complete vario set ๐Ÿ™‚

ciaoracer
      Bijdrager

Wat heb je daar dan aan getuned?

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

2 nieuwe aanwinsten.

-Battlefield 2 deluxe edition

En een iets raardere aanwinst.
          TMF (nederlandse muziek zender) die had iets op (maand geleden) en een filmpje was offline, dus ik hun een mail sturen daar en daar staat ook een link van het filmpje.

ik dacht ik doe even een gunst terug, krijg ik mail terug :

Je hebt een prijzenpakket gewonnen van het van velzen (dat is zo’n zanger ofzo?) ik kreeg ook kaartjes enzo maar ik hou niet van die kerel dus ik had daar geen belang bij.

heb wel die suprise pakket gekregen ๐Ÿ˜›

-3 singles
          -volledig album
          -LP plaat

vond het wel grappig eigenlijk, luister alleen niet zijn muziek

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

J3sp3R
          Bijdrager

Aaah, wtf, die had ik dus ook al gewonnen. :L
            Wel leuk, die LP. (;

Maar die kaartjes waren toen voor in Grรปnn! Kon je zo heen :d
            Ik had geen tijd die dag.
            Agja, klein mannetje en niet รจcht myn muziek. +)

TimoO_
            Donateur

ooh dat is die lilliputter ๐Ÿ˜€ die kan wel goed zingen, maar ik ben niet echt fan van die muziek :P. veel te diep.

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

oh shit was dat in gronigen!!!!! shittttt daar had ik gewoon geld voor kunnen vragen dus.

die LP, ja wat heb ik aan een LP. heb niet zo’n speler

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

hansieb
                Moderator

Thomas ebay ….. ebay , marktplaats ๐Ÿ™‚

DEALEN DIE ZOOI!

J3sp3R
                  Bijdrager

Haha, mijne staat er ook op.. 8)

hardcore
                    Bijdrager

Een 80 poulie… was de grootste die ze hadden bij de brommerwinkel hier in de buurt :con. Ik denk ag voor die 3,25 neem ik em maar mee. Eenmaal thuis blijkt dat ik dus al een 80 poulie erop had zitten… Wist ik veel.
                      dus ik die poulie derop gedaan en bleek dat me vsnaar gelijk een stuk strakker zat ( daarvoor wou ik een grotere poulie kopen want me vsnaar was veel te slap waardoor die slipte op me poulie ) Afijn ik start em nu als ik em alleen een duwtje geef al, zelfs zonder gas!. En hij trekt nog ietsje harder op ook!!!.

zo beetje kutverhaal maargoed ik denk ik zet het er maar neer:lol

FonS
                      Bijdrager

FonS :
                        41mm (60cc) Polini cilindertje ๐Ÿ™‚

stelt niet hรฉรฉl erg veel voor, maar dat was ook de bedoeling (moet er iedere dag mee naar school, dus moet goede kwaliteit zijn, en niet tรฉ snel ๐Ÿ˜‰ )

ikke blij :))

ikke nรณg blijer :p startte in 1x, en loopt echt perfect

net eerste rondje van zo’n 15 km gereden. heel fijn cilindertje, ik denk dat er, met aanpassingen aan het carter en de zuiger, 70-75 km/h mee te halen is. zoals ie nu is denk ik dat hij zo’n 65 gaat (70 poelie) :! niet dat ik al volgas gereden heb he..!!

leukk =)

Ties
                        Bijdrager

Herr FlicK :
                          2 nieuwe aanwinsten.

-Battlefield 2 deluxe edition

En een iets raardere aanwinst.
                          TMF (nederlandse muziek zender) die had iets op (maand geleden) en een filmpje was offline, dus ik hun een mail sturen daar en daar staat ook een link van het filmpje.

ik dacht ik doe even een gunst terug, krijg ik mail terug :

Je hebt een prijzenpakket gewonnen van het van velzen (dat is zo’n zanger ofzo?) ik kreeg ook kaartjes enzo maar ik hou niet van die kerel dus ik had daar geen belang bij.

heb wel die suprise pakket gekregen ๐Ÿ˜›

-3 singles
                          -volledig album
                          -LP plaat

vond het wel grappig eigenlijk, luister alleen niet zijn muziek

hmm zn muziek is best aardig..
                          als je je er echt geen raad mee weet, duw je ze maar bij kickblok onderdelen;)

Wouz-LwB
                          Donateur

Een dikke dreigbrief van de RDW ๐Ÿ˜› over de verzekeringsplicht…
                            dreigementen van : Dagvaarding , voor de rechter komen etc ๐Ÿ˜›

Edit : Ja hoor kunnen ze weer geld gaan vragen :boos. http://www.rdw.nl/NR/exeres/81BD7E0C-B325-4A7F-B70C-11DDFEEDE9F2.htm

bobbie88
                            Bijdrager

hardcore :
                              Een 80 poulie… was de grootste die ze hadden bij de brommerwinkel hier in de buurt :con. Ik denk ag voor die 3,25 neem ik em maar mee. Eenmaal thuis blijkt dat ik dus al een 80 poulie erop had zitten… Wist ik veel.
                              dus ik die poulie derop gedaan en bleek dat me vsnaar gelijk een stuk strakker zat ( daarvoor wou ik een grotere poulie kopen want me vsnaar was veel te slap waardoor die slipte op me poulie ) Afijn ik start em nu als ik em alleen een duwtje geef al, zelfs zonder gas!. En hij trekt nog ietsje harder op ook!!!.

zo beetje kutverhaal maargoed ik denk ik zet het er maar neer:lol

Als je snaar slap zit kan je ook je 3 blokbouten los draaien en de bout waarmee je uitlaat vast zit op het frame, en dan je blok een stukje naar voren verplaatsen. Dan zit hij ook weer strak!

pier
                              Bijdrager

haha volgens mij krijgt iedereen die:P ik heb er al 1 gekregen. pap 3 me opa 2 ๐Ÿ˜€

en met dat schorsen he.. als je hem nu schorst en je wilt 2 maanden later weer rijden wat dan? moet je dan weer 10 euro dokke om te ont-schorsen?

Wouz-LwB
                                Donateur

Tjaa en dat is nu een beetje kut. ik ben nog 15 , brommer staat op me moeders naam. dus dan zou ik hem nog voor 1 maandje op haar naam moeten verzekeren , dan weer die verzekering afsluiten en weer een nieuwe verzekering op mijn naam aanvragen.. dus dat word maar schorsen voor 1 maandje :boos
                                  stelletje miereneukers zijn het, overal geld voor vragen

Edit , nee je hoeft daar niet voor te betalen. eenmalig 10 euro. dan moet je de begin en einddatum opgeven en in die tijd ben je geschorst.

15 berichten aan het bekijken - 2,716 tot 2,730 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.