Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 februari 2007 om 17:17 #61332
getunede polini speed control vario (mijn ex vario) met 25.gr plaat
en complete vario set ๐
22 februari 2007 om 17:25 #61333Wat heb je daar dan aan getuned?
22 februari 2007 om 18:23 #613342 nieuwe aanwinsten.
-Battlefield 2 deluxe edition

En een iets raardere aanwinst.
TMF (nederlandse muziek zender) die had iets op (maand geleden) en een filmpje was offline, dus ik hun een mail sturen daar en daar staat ook een link van het filmpje.ik dacht ik doe even een gunst terug, krijg ik mail terug :
Je hebt een prijzenpakket gewonnen van het van velzen (dat is zo’n zanger ofzo?) ik kreeg ook kaartjes enzo maar ik hou niet van die kerel dus ik had daar geen belang bij.
heb wel die suprise pakket gekregen ๐
-3 singles
-volledig album
-LP plaatvond het wel grappig eigenlijk, luister alleen niet zijn muziek
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel22 februari 2007 om 18:25 #61335Aaah, wtf, die had ik dus ook al gewonnen. :L
Wel leuk, die LP. (;Maar die kaartjes waren toen voor in Grรปnn! Kon je zo heen :d
Ik had geen tijd die dag.
Agja, klein mannetje en niet รจcht myn muziek. +)22 februari 2007 om 18:35 #61336ooh dat is die lilliputter ๐ die kan wel goed zingen, maar ik ben niet echt fan van die muziek :P. veel te diep.
22 februari 2007 om 18:36 #61337oh shit was dat in gronigen!!!!! shittttt daar had ik gewoon geld voor kunnen vragen dus.
die LP, ja wat heb ik aan een LP. heb niet zo’n speler
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel22 februari 2007 om 18:52 #61338Thomas ebay ….. ebay , marktplaats ๐
DEALEN DIE ZOOI!
22 februari 2007 om 18:54 #61339Haha, mijne staat er ook op.. 8)
22 februari 2007 om 19:23 #61340Een 80 poulie… was de grootste die ze hadden bij de brommerwinkel hier in de buurt :con. Ik denk ag voor die 3,25 neem ik em maar mee. Eenmaal thuis blijkt dat ik dus al een 80 poulie erop had zitten… Wist ik veel.
dus ik die poulie derop gedaan en bleek dat me vsnaar gelijk een stuk strakker zat ( daarvoor wou ik een grotere poulie kopen want me vsnaar was veel te slap waardoor die slipte op me poulie ) Afijn ik start em nu als ik em alleen een duwtje geef al, zelfs zonder gas!. En hij trekt nog ietsje harder op ook!!!.zo beetje kutverhaal maargoed ik denk ik zet het er maar neer:lol
22 februari 2007 om 20:29 #61341FonS :
41mm (60cc) Polini cilindertje ๐stelt niet hรฉรฉl erg veel voor, maar dat was ook de bedoeling (moet er iedere dag mee naar school, dus moet goede kwaliteit zijn, en niet tรฉ snel ๐ )
ikke blij :))
ikke nรณg blijer :p startte in 1x, en loopt echt perfect …
net eerste rondje van zo’n 15 km gereden. heel fijn cilindertje, ik denk dat er, met aanpassingen aan het carter en de zuiger, 70-75 km/h mee te halen is. zoals ie nu is denk ik dat hij zo’n 65 gaat (70 poelie) :! niet dat ik al volgas gereden heb he..!!
leukk =)
22 februari 2007 om 21:36 #61342Herr FlicK :
2 nieuwe aanwinsten.-Battlefield 2 deluxe edition

En een iets raardere aanwinst.
TMF (nederlandse muziek zender) die had iets op (maand geleden) en een filmpje was offline, dus ik hun een mail sturen daar en daar staat ook een link van het filmpje.ik dacht ik doe even een gunst terug, krijg ik mail terug :
Je hebt een prijzenpakket gewonnen van het van velzen (dat is zo’n zanger ofzo?) ik kreeg ook kaartjes enzo maar ik hou niet van die kerel dus ik had daar geen belang bij.
heb wel die suprise pakket gekregen ๐
-3 singles
-volledig album
-LP plaatvond het wel grappig eigenlijk, luister alleen niet zijn muziek
hmm zn muziek is best aardig..
als je je er echt geen raad mee weet, duw je ze maar bij kickblok onderdelen;)22 februari 2007 om 21:40 #61343Een dikke dreigbrief van de RDW ๐ over de verzekeringsplicht…
dreigementen van : Dagvaarding , voor de rechter komen etc ๐Edit : Ja hoor kunnen ze weer geld gaan vragen :boos. http://www.rdw.nl/NR/exeres/81BD7E0C-B325-4A7F-B70C-11DDFEEDE9F2.htm
22 februari 2007 om 21:45 #61344hardcore :
Een 80 poulie… was de grootste die ze hadden bij de brommerwinkel hier in de buurt :con. Ik denk ag voor die 3,25 neem ik em maar mee. Eenmaal thuis blijkt dat ik dus al een 80 poulie erop had zitten… Wist ik veel.
dus ik die poulie derop gedaan en bleek dat me vsnaar gelijk een stuk strakker zat ( daarvoor wou ik een grotere poulie kopen want me vsnaar was veel te slap waardoor die slipte op me poulie ) Afijn ik start em nu als ik em alleen een duwtje geef al, zelfs zonder gas!. En hij trekt nog ietsje harder op ook!!!.zo beetje kutverhaal maargoed ik denk ik zet het er maar neer:lol
Als je snaar slap zit kan je ook je 3 blokbouten los draaien en de bout waarmee je uitlaat vast zit op het frame, en dan je blok een stukje naar voren verplaatsen. Dan zit hij ook weer strak!
22 februari 2007 om 21:46 #61345haha volgens mij krijgt iedereen die:P ik heb er al 1 gekregen. pap 3 me opa 2 ๐
en met dat schorsen he.. als je hem nu schorst en je wilt 2 maanden later weer rijden wat dan? moet je dan weer 10 euro dokke om te ont-schorsen?
22 februari 2007 om 21:49 #61346Tjaa en dat is nu een beetje kut. ik ben nog 15 , brommer staat op me moeders naam. dus dan zou ik hem nog voor 1 maandje op haar naam moeten verzekeren , dan weer die verzekering afsluiten en weer een nieuwe verzekering op mijn naam aanvragen.. dus dat word maar schorsen voor 1 maandje :boos
stelletje miereneukers zijn het, overal geld voor vragenEdit , nee je hoeft daar niet voor te betalen. eenmalig 10 euro. dan moet je de begin en einddatum opgeven en in die tijd ben je geschorst.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.