Vespa-Ciao.NL
:: Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 26,266 tot 26,280 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

dirkwim
    Bijdrager

Bah, het regende en ik wilde iets eerder thuis zijn gezien ik op de motor zat

gileracitta
      Bijdrager

dirkwim :

Bah, het regende en ik wilde iets eerder thuis zijn gezien ik op de motor zat

pufff 37km dan 400 euro boete bizar:con

dirkwim
        Bijdrager

Met als bonus dat je de 1e jaar niet dezelfde fout mag maken anders wordt je direct gedagvaard. En 5 jaar lang een notitie achter je naam dat wanneer je weer eenzelfde overtreding maakt je kans heb op een dagvaarding :'(

je kan beter inbreken dan een inhaalmanoeuvre zo kort mogelijk houden t.b.v. doorstroming, ah well

eidos
          Donateur

Lekker handig ook om daar zo hard te rijden met superbikes in assen:lol Desalniettemin wel erg zuur…

hansieb
            Moderator

Holy shit ik heb laatst ook mijn eerste boete gekregen in Oostenrijk. Dat was 15 km/h te hard voor €35 😉

zevenenergie
              Donateur

Mijn laatste aanwinst:

In het Haagse centrum.
                Vanochtend in de vroegte, het was nog muisstil op straat en de straten roken nog naar kots en pis van de verdorven zaterdagnacht die zojuist was afgelopen.

De sterren, die voor mij niet zo gunstig stonden, waren al aan het oog onttrokken door een waterige zonnetje.

Ik was fris, helder en had lekker geslapen.
                Ik had haast Ik wilde niet mee doen aan de naderende verkeersdrukte van lallende mensen die vertrekken uit steegjes, portieken en nachtkroegen.

Met frisse zin (ik had flink het gas er op) scheurde ik door de lege straten.
                In mijn ooghoek zag ik plots een cluster van fluoriderende kleuren voorbij komen.

Ik werd staande gehouden door een motoragent. Ik moest mee naar de rollerbank,
                De agent sprong zo wat uit zijn vel, want hij had mij veel sneller zien rijden dan de 37 km die de felle rode cijfers op het zwarte paneel aangaven.

Ik zag jou ergens aan zitten, schreeuwde hij mij toe, Ik had inderdaad een nylon draadje uit mijn voeten plank getrokken (Ik heb een begrenzer op de carburateur.)
                Maar ik ontkende in alle toonaarden, en zij dat ik jeuk had aan mijn voet en dat het niet verboden is daar aan te krabben.
                Ik moet nog zeker 10 minuten allerlei gelul aan horen. maar ja jeuk aan je voeten is echt heel vervelend.

Totaal score:
                60 euro boete voor te snel op de rollerbank.
                En ik kan roerbakken, ik moet nog uitzoeken wat dat gaat kosten.

speedbuxy
                Bijdrager

Das zuur:(
                  Ondanks dat je het wel weer mooi verwoord hebt:lol
                  Bij mij koste wokken bij de RDW een 60 euro.
                  Maar toen was het wokken nog maar net geïntroduceerd bij de rdw. Dus wellicht dat het door de goeie recensies duurder is geworden.
                  Ik zou als ik jou was die dag ook zakje kant en klaar wok groente meenemen:D
                  (gewoon om ze de gek aan te steken)

Wilk1985
                  Moderator

Mooi verhaal, succes met het std maken :thumb

Dr Gonzo
                    Donateur

Wow! Ik ken jouw Ciao en dat is echt een “sleeper”, ziet er uit alsof je hem geleend hebt van je oma.. Dan mag ik wel op gaan passen… Ik rij over dezelfde wegen als jij 7power… Welk bureau moest je heen? Waarschijnlijk Jan Hendrik?

zevenenergie
                      Donateur

Ja, mijn oma gaat het niet leuk vinden.
                        Ik weet nog niet hoe ik het haar moet vertellen.

Het zou zonde zijn als we nu een beetje verkrampt op de vespatjes gaan zitten.
                        De kunst is van het leven is relativeren.

Misschien kunnen we een keertje een toertje organiseren, ijsje eten bij florensia en dan kijken wie het meeste vermogen heeft op bureau Jan Hendrik?

Dr Gonzo
                        Donateur

Dat lijkt me een prima plan… Ik weet zeker dat als we daar vanaf Florentia naar toe lopen en vragen of we even gebruik mogen maken van de vermogens testbank om te kijken of we ons aan de in Nederland geldende wet houden ze daar niet heel moeilijk over gaan doen… Alleen zet ik het blok wat ik wil testen dan tijdelijk in een ongeschouwd frame.. Als ze mijn Bravo in beslag nemen wordt ik denk ik een beetje boos… Maar je weet dat ik altijd te porren ben om een stukje door de regio te toeren….dus dat kan altijd.. Je weet mijn huis om het in de taal te zeggen die de rest van de buurt spreekt…

Dit ff over PM als het kan 🙂

! Joor !

Weer een jaartje erbij. Het houd maar niet op 8)

Wilk1985
                            Moderator

! Joor ! :
                              Weer een jaartje erbij. Het houd maar niet op 8)

Ik mag hopen dat het nog een tijd doorgaat Joor!

Gefeliciteerd en nog vele km gewenst uiteraard :Thumb

El Citta
                              Donateur

Gefeliciteerd Joor :thumb

speedbuxy
                                Bijdrager

Gefeliciteerd Joor:bier

15 berichten aan het bekijken - 26,266 tot 26,280 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.