Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 februari 2007 om 18:18 #60936
KennyVespa :
Vespaflappie :
KennyVespa :
Mijn laatste aanwinst:Tada daar komt het:
De sprocatti exhaust die door barry voor mij gemaakt is;
En je hebt wat eraan? Ding kun je praktisch met geen cilinder rijden, wel leuk hebbedingetje!
hoezo niet, heb je het al geprobeerd?? neej, nog helemaal niemand, ik ga het gewoon testen met de malossi, dus we zien het wel
ik denk dat het niet hard zal optrekken maar wel echt viez hard zal kunnen rijden.
en dan heb je ook nog die deps en EVO blok zou best nog wel eens goed kunnen lopen.10 februari 2007 om 18:45 #60937:! Dit is mijn laatste aanwinst sinds gisteren….:

De CME-UF6
Een Professioneel USB-MIDI-keyboard voor gebruik met muzieksoftware….
Alle knoppen & schuiven zijn “assignable” in muziekprogramma’s zoals Reason….
Vet dingetje hoor, ben d’r blij mee…….
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!10 februari 2007 om 19:04 #60938waah vet =) dus word dat je nieuwe toetsenboard? 😛
10 februari 2007 om 20:40 #60939nee sukkol 😛 dat is voor beats maken op pro niveau 😛
wel mooi dingetje.. heel mooi dingetje
10 februari 2007 om 22:34 #60944Laatste aanwinst: Nadat de oude al enige tijd geleden de geest gegeven had: een Co2 lasapparaatje van Elektra Beckum. Het is een kleintje (140A), maar voor mijn doeleinden prima geschikt.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...10 februari 2007 om 22:59 #60945Is meer dan genoeg Tonni,om plaat te lassen.Is het er ééntje met een fles , of met flux-draad???
Wel mooi gerief,om deftig te lassen.11 februari 2007 om 01:13 #60950barry :
Is meer dan genoeg Tonni,om plaat te lassen.Is het er ééntje met een fles , of met flux-draad???
Wel mooi gerief,om deftig te lassen.Het is gewoon een met fles ( ik heb er een 10 Kg cilinder bij, lekker compact zo bij elkaar).
Flux-core kan uiteraard ook, maar dat is duur lassen vind ik. Ik zal alleen een 20A automaat moeten aanschaffen, met de 16A wordt het vrij snel donker in de schuur als ik op de hogere standen las…:(Maar ik ben er toch blij mee.:):con
I came, I saw, and I forgot what I was doing...11 februari 2007 om 01:22 #60951Tonni :
Laatste aanwinst: Nadat de oude al enige tijd geleden de geest gegeven had: een Co2 lasapparaatje van Elektra Beckum. Het is een kleintje (140A), maar voor mijn doeleinden prima geschikt.Mag ik vragen wat hij gekost heeft, puur als indicatie…
Zoek ook een hobby lasmachine, gewoon kleine dingetjes:) Tips?
11 februari 2007 om 01:29 #60955Me laatste aanwinst:
Een kentekenplaat en me verzekeringspapieren waar door ik vanaf zondag 11 februari legaal de weg op mag, nu dus 😀
11 februari 2007 om 01:46 #60956polini rollen set
condensator
cp
revisie set
snl gasvoor de speed engine carters deel 2 (montatie met nylez) ( in de maak polini citta)( cc’s onbekend)
word geshowed op de meeting in grunn vant zomer
(rijd nog zonder kenteken en verzekering:o of certivicaat MOIE:!
11 februari 2007 om 02:21 #60957Vespaflappie :
Tonni :
Laatste aanwinst: Nadat de oude al enige tijd geleden de geest gegeven had: een Co2 lasapparaatje van Elektra Beckum. Het is een kleintje (140A), maar voor mijn doeleinden prima geschikt.Mag ik vragen wat hij gekost heeft, puur als indicatie…
Zoek ook een hobby lasmachine, gewoon kleine dingetjes:) Tips?
Ik heb 250 betaald voor een jong, weinig gebruikt apparaat, met laskap,volle rol draad, eigen fles. Vind ik niet duur.
Tip: koop geen bouwmarkt dingetje. Als hier iets mee is, kan je slecht aan onderdelen komen, en vaak lassen ze ook niet zo mooi. Werken vaak ook alleen met wegwerp gasflessen die in verhouding te duur zijn.
Er worden ook veel ‘nieuwe’ merk apparaten aangeboden. Misschien best goede, maar ook weer: misschien over twee,drie jaar stuk, en nergens onderdelen te krijgen.Wil je niet te veel uitgeven, kan je best een Einhell, of Concept Minimig zoeken, die zijn gebruikt niet duur.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...11 februari 2007 om 08:13 #60958ik had een jaar terug ofzo een Concept mig 125 gekocht van mn baas 😀
25 euro met gasfles (wel leeg heleaas :()
er kunnen gewoon van die kleine rolletjes in die ook in kinzo las apparaatjes gaan. dus 6 euro per rolletje staaldraad van 0.8 kilo 🙂 kan je nog pittig wat mee lassen.
maarja, ik was 100 euro lichter om die gasfles te vullen :
45 euro vullen
35 euro keuren oude fles
12 euro beschermring voor om de kraan
5 euro voor een ander aansluit stukkie voor mn stel kraantjes (die gevallen met die metertjes :P)opzich evengoed geen geld 🙂
11 februari 2007 om 11:26 #60960Ik heb er eentje van

De HandyMig

Kan met gas, alsook met FluxCore draad lassen….
Heb er destijds 2 rollen bij gehad, èèn voor gaslassen, en een fluxrol…Ik heb er toen ook een grote rol fluxdraad bij gekocht, die zit er nu nog steeds op! 😮
Je doet er aardig lang mee dus….
Dit apparaatje zit in de iets hogere prijsklasse(Ik geloof da’k er 400 voor betaald heb), maar je kunt gegarandeerd over 10 jaar(!) nog stééds onderdelen ervoor kopen als er iets kapot gaat…
Da’s het voordeel wat je hebt als je een “echt” merk koopt…..!
Ik had ff ervoor een EinHell gekocht, en zag een uur later dit apparaatje staan….
Toen ben ik ‘m metéén gaan ruilen en heb me de Lincoln aangeschaft……!
Wereldding, echtwaar!
als een idioot, zelfs OCC gebruikt dit merk!;)Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!11 februari 2007 om 11:32 #60961haha zo te horen ben je er erg trots op he;).
maar is zeker een leuk ding.
ben altijd nog aan het wachten tot mijn vader een las apparaat aanschaft.
want dat is voor mij niet echt te betalen want ik ben nog met de REED VALVE bezig.11 februari 2007 om 21:56 #60987Nou ik post dan maar effe fotos van de Sprocatti exhaust met speciale pakkingen door Barry Gemaakt

En hier de vrijdag gekochte ciao voor 20 euro, zit alles van het nieuwe type op dus remhendels en al die dingen koplamp enzo, behalve het blokje niet is een cp blok 🙁 en de 5 spaaks velgen niet 🙁
Let op de beunhaas versteviging =)

Als iemand nog een ‘Speciale’ 3punts demper heeft liggen laat het weten
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.