Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 april 2015 om 20:36 #83908
mooi blokje freezzz. Nu heb je alle spacotti blokken op het forum? Hopelijk mag ik over een maandje of 2 ook in die rij staan:)
5 april 2015 om 20:41 #83905Frankp :
mooi blokje fredzzz. Nu heb je alle spacotti blokken op het forum? Hopelijk mag ik over een maandje of 2 ook in die rij staan:)Nee, het EVOLUZIONE blok dat Piet heeft mist nog, maar staat nog niet direct op de lijst. Eerst dit membraan blokje en het roterende inlaat blok maar afmaken.
6 april 2015 om 11:34 #54026speedbuxy :
@Ritze
Das een leuk koopje valt zeker nog wel wat van te maken
@Stephan
Ga je de cba dan zo laten als ie is?
Ik dacht dat je hem aanschaft had om er een Vespa brug onder te hangen om hem zo om te dopen tot een Vespa cba.
Want dat is volgens mij wel redelijk makkelijk te realiseren.Dat is niet mijn plan nee, ik vind het 4 bak voetgeschakelde blokje ook wel wat hebben op zo’n damesbrommer

Daar komt bij dat ik dan alsnog een benzinekraan nodig heb die in dit frame past:|6 april 2015 om 11:38 #54025VespaAvanti :
speedbuxy :
@Ritze
Das een leuk koopje valt zeker nog wel wat van te maken
@Stephan
Ga je de cba dan zo laten als ie is?
Ik dacht dat je hem aanschaft had om er een Vespa brug onder te hangen om hem zo om te dopen tot een Vespa cba.
Want dat is volgens mij wel redelijk makkelijk te realiseren.Dat is niet mijn plan nee, ik vind het 4 bak voetgeschakelde blokje ook wel wat hebben op zo’n damesbrommer

Daar komt bij dat ik dan alsnog een benzinekraan nodig heb die in dit frame past:|Helaas geen kraantje nog kunnen vinden…
Wellicht een optie om hem dicht te lassen om vervolgens van bijvoorbeeld een ciao/si het gedeelte over te zetten?6 april 2015 om 12:47 #117674VespaAvanti :
ik vind het 4 bak voetgeschakelde blokje ook wel wat hebben op zo’n damesbrommer
Das ook zeker waar en volgens mij zijn het ook wel leuke blokjes qua tuning potentie

Kraantje zal je ebay voor in de gaten moeten houden denk ik.18 april 2015 om 17:06 #117623Soms moet je hem gewoon even uit je broek laten hangen en jezelf tegoed doen met spulletjes…

2x Spruitstuk voor de RV 1 maal voor onze Zeebodem en 1 voor mij.
1x proma cannon rechts en 1x proma cannon linksom waarvan de linksom naar een Duitser gaat.
1x Nieuwe polini EVO kick versie gaan we mooi Jelle plagen dat hij niet de enige meer is met een goedwerkende evo.:D:DEn zojuist bij MarcoS een net kickkrukje gehaald waarvan de lange as niet 100% is deze gaat dus geperst worden door de handyman Vincent zodat er een spik en span krukje in de evo kan ;)!
19 april 2015 om 09:56 #119866Mooi speelgoed ja weer 🙂 Welke cilinder ga je monteren op de kickevo?
19 april 2015 om 12:49 #117324@Hans,
Ik vermoed toch de 43 kit racing die ik heb liggen.
19 april 2015 om 16:07 #119867Heel erg leuk speelgoed weer vooral de EVO-kick nice :rules
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi19 april 2015 om 17:19 #119869Mooi pretpakket Lenny. Italie heeft nog steeds exotische onderdelen op voorraad lijkt het.
19 april 2015 om 17:32 #119870Lennaert :
Helaas geen kraantje nog kunnen vinden…
Wellicht een optie om hem dicht te lassen om vervolgens van bijvoorbeeld een ciao/si het gedeelte over te zetten?Dat is eventueel als ik echt geen kraantje kan vinden ook al wat ik in mijn achterhoofd had ja

Mooie aanwinsten trouwens!
Jaloers op de kickevo:)19 april 2015 om 17:33 #119871VespaAvanti :
Lennaert :
Helaas geen kraantje nog kunnen vinden…
Wellicht een optie om hem dicht te lassen om vervolgens van bijvoorbeeld een ciao/si het gedeelte over te zetten?Dat is eventueel als ik echt geen kraantje kan vinden ook al wat ik in mijn achterhoofd had ja

Mooie aanwinsten trouwens!
Jaloers op de kickevo:)Ja lijkt mij zelf het snelste en makkelijkste idee waarna je ook nog makkelijk reserve delen kan krijgen..
26 april 2015 om 08:11 #119952Weer een jaar erbij..
26 april 2015 om 11:19 #117721Gefeliciteerd:bier
26 april 2015 om 11:27 #117722Gefeliciteerd!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.