Vespa-Ciao.NL
:: Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 25,606 tot 25,620 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SpeedyVespa
    Donateur

:con

Is meer kapot aan dan heel… zaten 2 fietsen bij die ik voor t aankoop bedrag weer heb verkocht dus gratis citta:lol
      De beste mevrouw zei dat ie sinds 2003 stil stond door een ongeluk, ik heb het kraantje opengezet en een tijdje wezen rondrennen en liep meteen:D Is jammergenoeg een snorblok, dus die gaat de verkoop in.

Lennaert
      Sleutelbeheerder

1 gaat deze week richting Eidos de rest de voorraad weer aanvullen :).

Fredzzz
        Topic starter

Dit heb ik hier in Duitsland voor een mooi prijsje kunnen overnemen.

“Schuurvondst”. Blok is nieuw, komt uit 2000/2001, maar heeft 14 jaar in de kast gelegen. Oude eigenaar had hem nieuw gekocht en gemonteerd onder zijn Ciao, kort een rondje gereden, maar de vario-koppeling is ontploft. Toen heeft die maar besloten hem op zolder te leggen.

Cilinder is een Simonini 48mm. Uitlaat lijkt op een Simonini Calibrata, maar is met een afneembare demper. Misschien de eerdere versies? Iemand die hier meer info over heeft?

El Citta
          Donateur

Mooie aanwinst Fred :thumb Is inderdaad een oude versie calibrata. Heb hem zelf in iets betere staat liggen (zie afbeelding). Prestaties heb ik nog niet getest dus kan ik niets over zeggen. Blijkbaar is deze pijp ook in 22mm en 30mm uitgegeven. Die van mij is namelijk 22mm en zo op de foto te zien gaat het bij jou om de 30mm variant.

MarcoS
            Donateur

Zeker een mooie aanwinst, Fredzz =)

speedbuxy
              Bijdrager

Das een mooie schuurvondst en zo te zien ook in nette staat:thumb
                (want vaak zijn ze ”italiaans” getuned/verbeund)

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

Vet blok! En inderdaad, zoals speedbuxy zegt, niet in gebeund :lol

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

Fredzzz
                  Topic starter

El Citta :
                    Mooie aanwinst Fred :thumb Is inderdaad een oude versie calibrata. Heb hem zelf in iets betere staat liggen (zie afbeelding). Prestaties heb ik nog niet getest dus kan ik niets over zeggen. Blijkbaar is deze pijp ook in 22mm en 30mm uitgegeven. Die van mij is namelijk 22mm en zo op de foto te zien gaat het bij jou om de 30mm variant.

Klopt! Dit is de 30mm variant. Deze heeft vooral veel vliegroest en hier en daar iets diepere roest. Ziet er erger uit dan het is. Ga hem een keer opknappen, maar zo mooi als die van jou wordt die helaas niet! Dat is een beste pijp die van jou, heel mooi!

Ik ga er dan ook maar vanuit dat ze in twee demperversies kwamen – alu en carbon/kevlar, alhoewel de demper die ik heb weer veel heeft van de Sprocatti dempers.

MarcoS :
                    Zeker een mooie aanwinst, Fredzz =)

speedbuxy :
                    Das een mooie schuurvondst en zo te zien ook in nette staat:thumb
                    (want vaak zijn ze ”italiaans” getuned/verbeund)

Herr FlicK :
                    Vet blok! En inderdaad, zoals speedbuxy zegt, niet in gebeund :lol

Gelukkig is alleen de kop aangepast, omdat de vorige eigenaar hem onder een Ciao had. Ik ga de kop nog wel mooier afwerken, maar uiteindelijk heb ik er liever een nieuwe voor – dus wie iets heeft liggen of weet waar je deze koppen nog los kan krijgen, ik hoor het graag!

Wilk1985
                    Moderator

Die wil ik wel eens in het echt zien lopen :thumb! Mooie aanwinst.

DinoH
                      Donateur

Gaaf blok! En die uitlaat is ook mooi..

Stiekelbaarsje
                        Bijdrager

Nieuwe aanwinst!!!!:swinging=)

Pvl ontsteking.

Nu nog even een grondplaat bestellen

Crullie
                          Donateur

Mooie aanwinst Stiekel. Wel netjes afmonteren Hé 8)

TICKLING BARN

Frankp
                            Donateur

niet direct een vespa maar wel een mooie aanwinst. De oude was een tijd geleden overleden en heeft nu plaats gemaakt voor de zwaarste versie. De Dremel Platinum 4000 Multitoo, een 185w jongen.

VespaAvanti
                              Donateur

Zeer nette en uitgebreide DREMEL set man!
                                Wat kost zoiets als ik vragen mag?

Frankp
                                Donateur

VespaAvanti :
                                  Zeer nette en uitgebreide DREMEL set man!
                                  Wat kost zoiets als ik vragen mag?

klopt, denk dat je weinig tools(op frezen ect na) vind die er niet bij zitten.
                                  Deze heeft 140 incl. gekost, in mijn ogen niet veel als jij kijkt naar een losse dremel 4000 .

15 berichten aan het bekijken - 25,606 tot 25,620 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.