Vespa-Ciao.NL
:: Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 25,381 tot 25,395 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

DinoH
    Donateur

Vespa PK50 4 versnellingen voor maar 225,- :lol

coda
      Donateur

Weer een leuke originele Citta gevonden, deze keer in het zwart. Hij is van de 4e maand 85 met 5.600 km op de klok.
        Zo goed als nieuw dus.
        Vandaag even een nieuwe uitlaat er op gezet ( Gianelli ) en een Harley rekje ( al twijfel ik er aan of ik het mooi vind )
        Met een 90 poelie rijdt hij nu 40, dus dat is te hard als hij straks naar de RDW moet voor het kenteken.
        Even een luchtfiltergaatje dichtstoppen dan maar, dan komt hij er wel doorheen.

Wat vinden jullie, rekje eraf halen of niet?

Wilk1985
        Moderator

Wat een geweldig vette Citta!! Helemaal origineel en echt oud gaaf hoor.

Ik zou het Harley rekje er meteen vanaf trekken in ieder geval, staat niet echt mooi bij het oldie gehalte van deze Citta als je het mij vraagt.

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Past er inderdaad niet op. Mooi exemplaar deze!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

coda
            Donateur

Heb het rekje eraf gehaald, staat inderdaad beter

DinoH
              Donateur

Prachtig exemplaar. Al zou een ander achterrekje wel chrome, en een chrome stuur hem nog mooier maken!

coda
                Donateur

Dat achterrekje is toch wel van chroom, het is wel een ander model, de rand staat achter niet omhoog.
                  Het stuur had wat vliegroest en ik had geen zin om het eraf te poetsen.

MarcoS
                  Donateur

@ coda

Hij is precies goed dan nu :thumb
                    Echt een pracht ding!

r32
                    Bijdrager

Hoi coda,

Wat een mooie citta zeg.

Alleen zou ik bij die rode citta het slot niet zo tegen het frame laten zitten zou jammer zijn voor de lak.

speedbuxy
                      Bijdrager

Mijn laatste aanwinst.
                        Vario set geruild met Maarten voor de 38mm lc kit.

43mm DR evo
                        Lichtjes warm gelopen maar daardoor mooi test materiaal om wat te tunen.

Heb hem ook even opgemeten, maar waar de meeste cilinder een uitlaatpoort hoogte van 15 a 16mm hebben tikt de dr evo hem naar 17mm.
                        Dus vandaar dat deze kit altijd lekker scoort:thumb

@Maarten
                        Dit heb je vast express gedaan of niet?

Wilk1985
                        Moderator

Nou heb ik alles gezien Buxy aan de vario in tourjaar 2015?

En ik weet nog dat ik ook met dat doosje in mijn hand stond en erg vreemde gezichten trok 🙂

Mooie aanwinsten :thumb.

speedbuxy
                          Bijdrager

Wilk1985 :
                            Nou heb ik alles gezien Buxy aan de vario in tourjaar 2015?

Neh het zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor m,n simo 3taps project.
                            De overige setups blijven gewoon op poeli overbrenging.
                            (of het moet erg gaan bevallen maar dat zal de toekomst uitwijzen)

Lennaert
                            Sleutelbeheerder

Ik mis nog een achterkoppeling schaal Buxy.
                              Indien je er één nodig hebt ik heb een extra schaal besteld ;).

Frankp
                              Donateur

Een zeer nette vespa ciao. Gekocht van de eerste eigenaresse. Parelmoer grijs/paars?

Allen hebben er altijd fietstassen opgezeten waardoor de kappen aan de achterkant beschadigd zijn.

Martino
                                Moderator

Ha die Bux, sorry kon er niks aan doen. Weer zo’n streek van Malossi. Ze hebben vast weer speciaal de hoes ontwikkeld voor deze “speciale” vertanding. 😀 Je bent trouwens het tasje vergeten te fotograferen… En idd Lenneart valt al op dat er geen schaal bij zit, maar hiervoor wilde Andre sowieso een Ivano of ander versterkt ding.

Nou had ik ook graag een foto van mijn aanwinst willen plaatsen, maar deze ligt nog in andermans schuur. Zal vast wel even niks meer horen van diegene. 😉

15 berichten aan het bekijken - 25,381 tot 25,395 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.