Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 25,291 tot 25,305 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

Ja is een originele Citta vario kap, de vorige eigenaar had hem uit Italie gehaald en zwart laten spuiten dus dat is alvast gebeurd voor me.

MCBoss
      Donateur

weer een citta op de kop getikt met snorkenteken 😀
        Deze ga ik wel weer opknappen het blokje loopt in ieder geval 😉

Lennaert
        Sleutelbeheerder

Nieuwe rugtas gehaald eindelijk van die scheurende bagger af.
          Onderweg nog een warm slash vastnaaier gehad en gelukkig edjuh kunnen bellen om een sleuteltje 11 te lenen thanks nog!

Martino
          Moderator

Een nieuwe Superbowl (Si versie). Nou wist ik dat er geen oud type demper bij zat, maar moet zeggen dat ik wat teleurgesteld ben in de hoeveelheid roest die de pijp bevat. Zal eens mooi opgeknapt moeten worden.

Ook had ik nog wat kleine aanwinsten zoals een Simonini 47,6mm zuiger, maar deze blijkt voor een cilinder met ovale uitlaatpoort te zijn waar ik een zuiger voor een fluitpoortenversie nodig heb. Al met al niet heel erg tevreden…

DinoH
            Donateur

Wow dat is echt een vet ding! Hoe staat die onder de brommer?

Anders wil ik hem wel kopen :lol

Citta-ciao
              Donateur

Hebbe hebbe!:o

Martino
                Moderator

niemand
                  Donateur

Ruig ding!

Die zou wel echt geweldig staan op m’n superbravo 😀 😮

speedbuxy
                    Bijdrager

Leuke pijp alleen inderdaad net wat teveel patina:lol:|
                      En volgens mij is het ook wel een potentiele been roosteraar:lol

Wilk1985
                      Moderator

Ik was vandaag op een brommerbeurs in Schiedam, heb een paar leuke nieuwe aanwinsten. Die beurzen zijn echt wel de moeite ook voor ons niet alleen voor Kreidler Zundapp en Puch rijders. Ik heb wat folders en leuke stickers voor de Citta mee, en wat onderdelen!

Theoretisch heb ik er zelf niets van nodig dus als iemand iets kan (vooral met de Bravo onderdelen) graag PM.

Ik heb 2 weken terug mijn Leo krul geruild omdat ik hem zon pest herrie vond maken, maar het was toch een fijne uitlaat. Dus toen ik hem hier zag kon ik hem niet laten liggen, ik gok het erop dat deze wat stiller is maar het zal wel niet.

Er stonden ook nog 2 Citta’s, een Si en een Ciao te koop daar, en een Tiffany met kenteken voor 250 euro! Mooie prijs jammer dat ik geen plek heb. Had er ook foto’s van gemaakt maar ik ben nog niet helemaal gewend aan de camera van mijn nieuwe telefoon.

MarcoS
                        Donateur

@ Wilk 1985

Dat is altijd leuk om rond te snuffelen inderdaad en leuke spulletjes ook :thumb

Citta-ciao
                          Donateur

Mijn laatste aanwinst:D

DarkMagician6
                            Bijdrager

Oeioeioei, die cilinder heeft zijn beste tijd gehad. 😮 Maar toch zeker wel een hele mooie aanwinst! :thumb

Citta-ciao
                              Donateur

DarkMagician6, de buitenkant is best gaar ja, maar van binnen is die nog netjes!(is gehoont)
                                Maar moet her en der aan cilinder nog wel wat gebeuren ja!, maar rijdbaar is het zeker!

erikbloemberg

Oehhh een polini lc kit.

I like it.

Daar krijg je geen spijt van maar veel plezier.

15 berichten aan het bekijken - 25,291 tot 25,305 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.