Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 februari 2007 om 12:32 #60779
gahahaha mijn geheugen is altijd voor minimaal 50% weg:P.
en dan over een dag of 2-3 weet ik alles weer:P.4 februari 2007 om 12:35 #60780Geheugen gaat idd kapot van de alcohol π was wel weer lekker gister kwam WOUZIE-lwb nog tegen maar die rukker niet meer gezien.
Hield me gister ook vet in dus daarom ook maar een klein beetje aangeschote
4 februari 2007 om 12:40 #60781net bestelling gedaan bij jmpb
Vario modificatie set
Malossi rollen voor std vario
Vario revisie set
Voorvario Moer
En vario kappen
dus zal wel over een paar dagen binne zijn
4 februari 2007 om 12:41 #60782netjes.
ik moet nog wachten tot ik de speed engine verkocht heb.
dan zal de multivar wel weer te krijgen zijn.
kan ik die direct bestellen.4 februari 2007 om 12:42 #60783KennyVespa :
net bestelling gedaan bij jmpbVario modificatie set
Malossi rollen voor std vario
Vario revisie set
Voorvario Moer
En vario kappen
dus zal wel over een paar dagen binne zijn
Wil je het verschil teste door die modificatie set of wil je er gewoon zo mee gaan rijden, want een multivar/speedcontrol lijkt me veel beter/fijner..
4 februari 2007 om 12:45 #60784ik ga kijken of je het ermeej kan vergelijken dus, gewoon een testen, speedcontrol komt er zowiezo nog in
4 februari 2007 om 12:46 #60785hansieb :
Geheugen gaat idd kapot van de alcohol π was wel weer lekker gister kwam WOUZIE-lwb nog tegen maar die rukker niet meer gezien.Hield me gister ook vet in dus daarom ook maar een klein beetje aangeschote
Haha rukkert vette drukte daar man , heb jou ook niet meer gezien daarna.. π
Ook voor het eerst dat je je ingehouden hebt π4 februari 2007 om 12:52 #60786ik zat gister in de pizzeria vliegt er iets tegen de raam , wij willen naar buiten komen de wouten moesten ze alle gegevens hebben…
ik hoop dat ze niet gaan bellen ofzo -.-
toen was me avond ook zwaar verneukt4 februari 2007 om 12:53 #60787jij moet je niet zo aanstellen die bellen tog niet.
die praten alleen maar.
maar wie heeft nu eigenlijk allemaal al een verbod bij de pizaria?4 februari 2007 om 12:56 #60788Bahhaha verbod bij de pizzaria ?
Als ik dat bij de kebab zou hebben zou ik verhuizen naar een andere stad ZE NEMEN MEN BROODJE KEBAB NIE AF!:((
4 februari 2007 om 12:57 #60789ik , mark , jordi A , jordi O , randy , rogΓ© en nog iemand heb even black out..
Ik hoef daar ook helemaal niet meer te komen vieze schwanzen , ze gingen ook gelijk zeggen tegen de politie kijk hier hebben ze op de tafels liggen te krassen enzo , terwijl wij daar niet zaten.
En de politie geloofde hun ook en begonnen op een harde toon ons te ondervragen en ze hebben wel 1000 keer gezegd jullie weten wie op die tafel heeft gekrast zeg nu zeg nu bla bla -.-
4 februari 2007 om 12:58 #60790je wil niet weten wat daar elke zaterdag gebeurd.
ik ga meestal niet mee gelukkig dat ik nu niet ben gegaan.
kan er tenminste nog komen.
en de rest moet dan zowat buiten blijven:P.4 februari 2007 om 13:01 #60791Ik wil daar nog niet eens meer komen bij dat volk :@
En de politie zijn ook fucking laks , is dr herrie buiten met de uitsmijters politie loopt op hun dooie gemak op de uitsmijters af vragen wat er is gebeurd en die wat herrie hadden gemaakt met hun hebben hun ff gemakkelijk geknepen.Hetzelfde bij Poliniciao die word daar geslagen en na 1 uurtje gaan de uitsmijters zich es afvragen wie hem nou had geslagen.
Hadden we hem gevonden vragen ze 1000 x wil je aangifte doen , en is die knak hem zich er tussenuitgepeerd4 februari 2007 om 13:03 #60792weet ik die doen niks voor personen.
maar als je iets molt ofzo dan zijn ze er binnen 3 tellen.4 februari 2007 om 13:04 #60793Inderdaad , en dan gaan ze ook nog meestal onschuldige mensen erbij betrekken en om gegevens vragen die ze dan fijn gaan noteren en dan dreigen ze met van alles en nog wat
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.