Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 24,751 tot 24,765 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

Heb je dat ding van een rasta gekocht of zo? Is het een snor of een brom? Si’s zijn fijne brommers hoor!

aadje
      Bijdrager

Hahaha. Nee, van een jong ventje die hem als cross brommer gebruikte. Zocht alleen een blok, maar voor 5 tientjes kon ik dit niet aan me voorbij laten gaan. Morgen even het blokje er onder weg voor mezelf en kijken of er ergens een framenummer te bekennen is. Zo ja, ga ik hem denk ik klaar maken voor mijn zoon. Hij loopt best, dus denk een brom.

Wilk1985
        Moderator

Bij een Si met spaakwielen kun je er wel op rekenen dat het een snor is, maar het hoeft niet per se. Je zal het zien aan het goedkeuringsnummer, als het begint met NLK is het een brom, NLS is snor.

aadje
          Bijdrager

Oké. Ik zal morgen even kijken. Als ik een framenummer kan vinden, zal ik hem je ook even door geven voor je lijst.

Jelle
            Moderator

NLK? ik dacht altijd dat het BALK was…

aadje
              Bijdrager

Hij had er trouwens nog 1. Voor 25 euro mocht ik hem meenemen. Blokje liep niet goed, dus daarom niet mee genomen. Achteraf spijt van, maar voor diegene die wel belang hebben. http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/brommeronderdelen-algemeen/m751197877-mooie-50-cc-vespa.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

DarkMagician6
                Bijdrager

Is dat nou serieus een expansie pijpje met een standaard snor/brom demper? o.o

Flippo
                  Donateur

Lol, zo ziet het wel uit ja.
                    Balen dat ’t zo’n pokke eind rijden is, anders was ik ‘m vandaag nog gaan halen. Al was het maar voor de 10 spakers. 25 euro is geen geld.

arvid13690
                    Bijdrager

Laatste aanwinsten:

65cc polini membraan cilinder met orgineel 15 mm spruitstuk en 4 kleps membraan.
                      http://www.jmpbonderdelen.nl/polini-65cc-cilinder-maxi.html
                      Malossi spruitstuk voor mijn 21 mm black racing, staat tevens naar voren gericht.
                      http://www.jmpbonderdelen.nl/spruitstukset-malossi-incl-membraan.html
                      Simonini pijpje, beetje calibrata achtig.
                      http://www.jmpbonderdelen.nl/simonini-uitlaat-maxi-kevlar-groen.html
                      En een koppeling met verlichte schoentjes en blauwe veren.

Tis altied moar eem!

aadje
                      Bijdrager

Deel 2 van het krottenverhaal ook maar opgehaald.
                        De koppeling was op zei die jongen, dus hij start niet. Ik thuis de loopstand eraf gehaald en het blokje liep.

DarkMagician6
                        Bijdrager

@aadje
                          Dat is gewoon hilarisch. =)

aadje
                          Bijdrager

Of niet. En die demper was een expansiedemper zei hij. Ligt nu nog in zijn achtertuin.

Waarom?

Jeee.. Een aanwinst waar ik zeer blij mee ben en makkelijk voor het afstellen:)

Stage6 (dellorto) 21mm racing.

Martino
                              Moderator

Aah de racing black. Ben wel benieuwd welke setup je nu gaat opbouwen? Weer eens voor een RV?

Anoniem

Lasogen, ditmaal lichte vorm, evengoed……
                                  zonnebril op, vrijwel alle lampen uit.
                                  Niek z’n pakketje even klaarmaken, en SLAPEN.:thumb

Edit: vond het al raar alleen links…. had een kap.op.
                                  blijkbaar is er een lasspetter in mn.oog gekomen. zit vast gesmolten op t hoornvlies. is nu helemaal ontstoken. vandaag dus eerst naar huisarts.

15 berichten aan het bekijken - 24,751 tot 24,765 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.