Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 augustus 2013 om 13:54 #116169
Als ik KTM gek was dan had ik dit serieus nog wel eens overwogen.
Maar ik zal een hoop uit moeten besteden en dan is er qua kosten meteen niks meer aan.9 augustus 2013 om 22:09 #84829Polini speedengine blok
Bromkruk
Cp blok
Redelijke leo handmade
41 mm. DMP
42 mm Polini alu
41 mm DR nieuwAlles voor 85 euro
Happy 🙂
9 augustus 2013 om 23:15 #88963Ik geef je er 90 voor:lol
Nee zonder gekheid mooie aanwinsten voor die prijs
10 augustus 2013 om 08:36 #73138Speedbuxy@ grappenmaker😂
Het blokje is elec btw10 augustus 2013 om 09:20 #112833@Speedbuxy
dat lijkt mij ook wel lachen ,zo’n blok onder een ciao.
maar zijn daar ook genoeg onderdelen voor te krijgen?
ik wil trouwens eerst nog eens een luchtgekoeld minarelli horizontaal blok onder een ciao gaan maken.Brom boer hier kan alles ervoor leveren.
10 augustus 2013 om 10:42 #81978Een simioni proline en een proma (model ?? Tom had t over een standaard model alleen heeft hij ongeveer dezelfde eigenschappen als mijn proma gp korte versie!) binnekort wel eens foto’s plaatsen in mijn perso!
10 augustus 2013 om 10:49 #79873Leuke aanwinsten! Die uitlaat die je van Tom hebt is vergelijkbaar met jou proma gp korte versie, beide niet veel soeps. Wel leuk om in de collectie te hebben
10 augustus 2013 om 10:54 #81839Idd Florian! Denk dat ze t op een standaard setup nog wel redelijk goed doen!
De proline moet wel nodig opgeknapt worden. Is t geluid trouwens altijd zo hard?
De dempers van Simonini slibben al vrij snel dicht. Hierdoor maken ze vaak veel lawaai. Het is meestal vrij moeilijk om de demperhuls los te krijgen, maar dit is wel nodig om de gaatjes open te prikken eventuel uitboren en nieuwe demperwol te vervangen.
13 augustus 2013 om 22:51 #116208Mijn laatste aanwinsten.
6m 22mm buis met een wand dikte van 2mm.

Kon het niet korter krijgen omdat 22mm geen duims maat is zoals ze dat noemen en moest het dus speciaal besteld worden.
En dan is 6m de minimale afname.
Dus mocht iemand nog een een 22mm flens zoeken dan weet je nu waar te zoeken:lol41mm PW
(met dank aan Florian)

Ga hier een simpel en low budget blokje mee opbouwen om te zien wat dit doet.En moeke vroeg me vandaag of ik wat brommer spul voor haar van de zolder in het hok wou pakken en tijdens deze handeling stuitte ik op m,n oude Jamarcol fuego die ooit onder de Batavus hing van m,n 1e rijles filmpje

Jammer dat ik hem niet paar dagen eerder vond want dan had ik er door DPR een proper Vespa voor bocht op laten lassen.13 augustus 2013 om 23:04 #116209Haha ik ken het bux dat je dan gelijk een hele berg moet halen voor modelbouw ook altijd gehad.
Zo een PW heb ik volgens mij ook nog liggen en wou heel toevallig hetzelfde doen op me oldtimer cp carter die ik uit de kast getrokken had vandaag. Kunnen we mooi kijk en vergelijk doen.Die jarmacol kan je toch altijd nog even brengen een keer of doen ze het maar 1 keer voor je?
13 augustus 2013 om 23:23 #116210Ik hoop voor je dat je die 22mm niet te letterlijk hebt genomen. De flensen van een cilinder zijn namelijk net iets groter. En jou kennende houdt je niet van te krappe flensen of afgekauwde.. Zo heb ik hier ook een hele mooie 22mm aluminium buis liggen voor alu cilinders. Deze zijn namelijk nogal snel minder, maar je moet eigenlijk een buis van 22,3mm hebben om als flensen te gebruiken.:(
13 augustus 2013 om 23:30 #116211Lennaert :
Die jarmacol kan je toch altijd nog even brengen een keer of doen ze het maar 1 keer voor je?Dat kan natuurlijk altijd, alleen zit hij helemaal in Leerdam en is het dus wel een opgave om er te komen.
En ik was er van de week nog en morgen ook weer, dus het had dan veel mooier uit gekomen.
Maar goed laat in de toekomst nog wel meer maken en aanpassen, dus dan moet het maar even in de hold.En ik ga de 41mm PW op een carter gooien met bewerkte inlaat.
Want wil de ”max” er wel een beetje uit trekken zodat iedereen weet wat hij of zij voor die prijs en wat vijlen kan verwachten.
Want het is wel een leuke low budget kit waar best vaak vragen of interesse in word getoond.@Martino
Ik heb al voor gepast en dat zit wel redelijk strak dus dat moet goed komen
Maar het is idd niet 22mm rond dat viel me wel op.:whistle pfffew.. Anders zit je straks met 6 meter buis. Gelukkig dat het mooi past.
13 augustus 2013 om 23:40 #116212Ja precies ook mijn intentie hoor gewoon een leuk winter blokje van maken voor hier in de stad kan er prima mee.
14 augustus 2013 om 18:42 #92232Contactpunt carter set met krukas en berini kinitec carter met spoelen en krukas
LC setje

proma badsnake
14 augustus 2013 om 19:34 #84078Laatste aanwinst een nieuwe laptop.
Lenovo p580.
1000 gb hdd
6 gb werkgeheugen.(geloof ik)Met een heeeeel mooi geluid erin.
Hier een filmpje.Tis altied moar eem! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.