Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 24,346 tot 24,360 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Als ik KTM gek was dan had ik dit serieus nog wel eens overwogen.
      Maar ik zal een hoop uit moeten besteden en dan is er qua kosten meteen niks meer aan.

SpeedyVespa
      Donateur

Polini speedengine blok
        Bromkruk
        Cp blok
        Redelijke leo handmade
        41 mm. DMP
        42 mm Polini alu
        41 mm DR nieuw

Alles voor 85 euro

Happy 🙂

speedbuxy
        Bijdrager

Ik geef je er 90 voor:lol
          Nee zonder gekheid mooie aanwinsten voor die prijs:thumb

SpeedyVespa
          Donateur

Speedbuxy@ grappenmaker😂
            Het blokje is elec btw

ktmgek
            Bijdrager

@Speedbuxy

dat lijkt mij ook wel lachen ,zo’n blok onder een ciao.
              maar zijn daar ook genoeg onderdelen voor te krijgen?
              ik wil trouwens eerst nog eens een luchtgekoeld minarelli horizontaal blok onder een ciao gaan maken.

Brom boer hier kan alles ervoor leveren.

Roberto Tanchez
              Bijdrager

Een simioni proline en een proma (model ?? Tom had t over een standaard model alleen heeft hij ongeveer dezelfde eigenschappen als mijn proma gp korte versie!) binnekort wel eens foto’s plaatsen in mijn perso!

Florian
                Moderator

Leuke aanwinsten! Die uitlaat die je van Tom hebt is vergelijkbaar met jou proma gp korte versie, beide niet veel soeps. Wel leuk om in de collectie te hebben:thumb

Roberto Tanchez
                  Bijdrager

Idd Florian! Denk dat ze t op een standaard setup nog wel redelijk goed doen!

De proline moet wel nodig opgeknapt worden. Is t geluid trouwens altijd zo hard?

De dempers van Simonini slibben al vrij snel dicht. Hierdoor maken ze vaak veel lawaai. Het is meestal vrij moeilijk om de demperhuls los te krijgen, maar dit is wel nodig om de gaatjes open te prikken eventuel uitboren en nieuwe demperwol te vervangen.

speedbuxy
                    Bijdrager

Mijn laatste aanwinsten.
                      6m 22mm buis met een wand dikte van 2mm.

Kon het niet korter krijgen omdat 22mm geen duims maat is zoals ze dat noemen en moest het dus speciaal besteld worden.
                      En dan is 6m de minimale afname.
                      Dus mocht iemand nog een een 22mm flens zoeken dan weet je nu waar te zoeken:lol

41mm PW
                      (met dank aan Florian)

Ga hier een simpel en low budget blokje mee opbouwen om te zien wat dit doet.

En moeke vroeg me vandaag of ik wat brommer spul voor haar van de zolder in het hok wou pakken en tijdens deze handeling stuitte ik op m,n oude Jamarcol fuego die ooit onder de Batavus hing van m,n 1e rijles filmpje:thumb

Jammer dat ik hem niet paar dagen eerder vond want dan had ik er door DPR een proper Vespa voor bocht op laten lassen.

Lennaert
                      Sleutelbeheerder

Haha ik ken het bux dat je dan gelijk een hele berg moet halen voor modelbouw ook altijd gehad.
                        Zo een PW heb ik volgens mij ook nog liggen en wou heel toevallig hetzelfde doen op me oldtimer cp carter die ik uit de kast getrokken had vandaag. Kunnen we mooi kijk en vergelijk doen.

Die jarmacol kan je toch altijd nog even brengen een keer of doen ze het maar 1 keer voor je?

Martino
                        Moderator

Ik hoop voor je dat je die 22mm niet te letterlijk hebt genomen. De flensen van een cilinder zijn namelijk net iets groter. En jou kennende houdt je niet van te krappe flensen of afgekauwde.. Zo heb ik hier ook een hele mooie 22mm aluminium buis liggen voor alu cilinders. Deze zijn namelijk nogal snel minder, maar je moet eigenlijk een buis van 22,3mm hebben om als flensen te gebruiken.:(

speedbuxy
                          Bijdrager

Lennaert :
                            Die jarmacol kan je toch altijd nog even brengen een keer of doen ze het maar 1 keer voor je?

Dat kan natuurlijk altijd, alleen zit hij helemaal in Leerdam en is het dus wel een opgave om er te komen.
                            En ik was er van de week nog en morgen ook weer, dus het had dan veel mooier uit gekomen.
                            Maar goed laat in de toekomst nog wel meer maken en aanpassen, dus dan moet het maar even in de hold.

En ik ga de 41mm PW op een carter gooien met bewerkte inlaat.
                            Want wil de ”max” er wel een beetje uit trekken zodat iedereen weet wat hij of zij voor die prijs en wat vijlen kan verwachten.
                            Want het is wel een leuke low budget kit waar best vaak vragen of interesse in word getoond.

@Martino
                            Ik heb al voor gepast en dat zit wel redelijk strak dus dat moet goed komen:thumb
                            Maar het is idd niet 22mm rond dat viel me wel op.

:whistle pfffew.. Anders zit je straks met 6 meter buis. Gelukkig dat het mooi past. :thumb

Lennaert
                            Sleutelbeheerder

Ja precies ook mijn intentie hoor gewoon een leuk winter blokje van maken voor hier in de stad kan er prima mee.

Citta-ciao
                              Donateur

Contactpunt carter set met krukas en berini kinitec carter met spoelen en krukas

LC setje

proma badsnake

arvid13690
                                Bijdrager

Laatste aanwinst een nieuwe laptop.

Lenovo p580.
                                  1000 gb hdd
                                  6 gb werkgeheugen.(geloof ik)

Met een heeeeel mooi geluid erin.
                                  Hier een filmpje.

Tis altied moar eem!
                                15 berichten aan het bekijken - 24,346 tot 24,360 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.