Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 24,256 tot 24,270 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Geef mij maar gewoon 3 spakers hoor:pest:D

Martino
      Moderator

Ghehehe. Ik zit met smart te wachten op de pakketdienst die het pakket toch nog later afleverd. Alleen vreemd dat je 2 dozen gelijk verstuurd en dan niet tegelijk aan komen. Er is helaas ook geen track en trace en een verzekering voor afgelsoten. Had ik deze zending maar laten verzekeren. :pest

Ik had graag gezien dat de velgen hier in NL zouden rondrijden. Ik denk er nu aan om 1 setje van de hand te doen anders waren dit er 2 of 3 geweest.In ieder geval zien we dan weer wat mooi vespa spul hier in ons kikkerlandje.

speedbuxy
        Bijdrager

Er is altijd hoop, zo heb ik ooit schoenen uit china laten komen en daarvan was het adres label bij 1 van de dozen beschadigd waardoor alleen m,n achternaam nog net leesbaar was.
          Maar toch kwam die uiteindelijk 2 a 3 weken later dan het andere paar als nog gewoon aan:thumb

TNT blijkt een bepaalde probleem afdeling voor dit soort dingen te hebben en daar proberen ze er dan nog wat mee.
          En mijn niet veel voorkomende achternaam gaf al gauw een hit.
          (jou achternaam zit wat dat aan gaat ook wel goed:thumb)

Hopelijk heeft GLS deze ook? :'(

hansieb
          Moderator

Bel gls anders even. Die heeft trouwens wel track&ttace hoor. Beetje mazzel is het opeenvolgende nummer van het pakketje dat je al hebt.

Idd zoals een aantal al suggereren kan het pakketje nog bij sorteercentrum van gls liggen. Spul raakt niet zomaar zoek bij gls is mijn ervaring (rond de 200 pakketjes al via hun verstuurd)

Jonny10
            Bijdrager

Ik koop erg vaak dingen uit Hong Kong (Dealextreme of eBay). Het duurt altijd wel 2 weken, maar het komt wel altijd aan. Een paar maanden terug had ik een monoshock uit Italie gekocht via eBay. Na 5 weken kreeg ik een foto van de verkoper van het pakketje in zijn handen met een PostNL sticker erop. Die prutsers hadden het gewoon terug gestuurd!

Lijkt me niet dat het bij de douane ligt aangezien die andere ook door zijn gekomen. Ooit een keer iets naar Amerika gestuurd met “Definitly not drugs” op de verpakking geschreven. Duurde rustig 2 maanden voordat het aankwam :lol

speedbuxy
              Bijdrager

hansieb :
                Bel gls anders even.

Zou ik ook even doen, want ik weet nog wel dat de TNT mij toen ook belde dus als jezelf belt gaat het vast een stuk sneller en de bestelling status van het andere pakket is nu vers.
                Want hij moet nog ergens liggen.

El Citta
                Donateur

Prachtige velgen:thumb Hele mooie aanwinst en hoop dat die andere 2 setjes snel aankomen!!

Rizla
                  Donateur

Omdat ik een stukje van brug eraf moet flexen heb ik net dit zetje opgehaald.

zijn jullie bekend met dit merk? Is het een goed merk?

Docs
                    Donateur

Dremel is HET merk qua Dremels… Zij hebben dat spul bedacht 🙂

niek1992
                      Bijdrager

dremel is inderdaad kwalitatief erg goed spul. maar om mou een stuk van je brug er mee te gaan flexen? je gaat dan wel erg hard door je slijpschijfjes heen dan.

nejc93
                        Bijdrager

first run on the track with my new simonini-BIG BORE 86:D

Jelle
                          Moderator

@nejc93, where is the LIKE button 😉
                            Sounds great!

Lastpak
                            Bijdrager

incredible! where can we see more of this crazy bravo?

Edjuh
                              Bijdrager

That is one explosive machine!

Turbociao
                                Donateur

Vandaag een pakketje binnen gekregen 🙂

Nu nog op zoek naar de cilinder die bij deze 44mm slag krukas hoort.

15 berichten aan het bekijken - 24,256 tot 24,270 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.