Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 24,136 tot 24,150 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Het hoort hier niet echt thuis, maar wat Florian zegt klopt wel aardig. Een pijp met een nauwe powerband en ook nog eens hoogtoerig. Hij verdient echt een grote cilinder en op een 41mm zal hij het niet heel best doen. Meer dan genoeg andere uitlaten die veel beter presteren.

Citta-ciao
      Donateur

Martino wat je zegt klopt, maar wil het gewoon is testen!, en het leuke is dat het een zeldzaam pijpje is!

Martino
        Moderator

Zeldsaam is hij zeker, dat zal wel komen door de prijs ;), maar dat mensen dan de zeldsaamheid ook aan de prestaties linken is wat mij betreft een beetje krom. Je zal hem zeker even onder je brommer moeten hangen, maar ik denk dat je al snel een ander pijpje er onder monteerd. Echter zij-inlaat met minimaal 46mm hoogtoerige cilinder is een must. Speedbuxy heeft wel een filmpje in zijn perso dacht ik waar hij dan wel tot leven komt.

Citta-ciao
          Donateur

Bedankt voor de info, maar persoonlijk denk ik dat de pijp nog niet echt heel goed getest is op verschillende cilinders(correct me if i am wrong)? Maar ik denk dat dit beter naar de mening en ervaring topic over de pijp verplaatst kan worden!

Edjuh
            Bijdrager

Mike was er wel over te spreken op zn 43mm polini met ik geloof speedengine. Dat is al jaren terug, verder hoor ik er niet veel over.`

Mooie pijp.

Batty rijd met de 42mm alu er ook niet slecht mee.

Anoniem

1 Jaar mn brommer, 7500km erop gezet. zonder me ooit in de steek te laten! 😀
                Kan niet zeggen dat ik bepaald rustig rijd! haha. dit weekend alweer 350km getourd! :thumb

+ 43mm Polini bewerkt voor de lol.

-uitlaatpoort héél lichtjes bewerkt.
                – 2 extra poorten bij de inlaat gemaakt, en overgenomen in de zuiger.
                – w poort bewerkt en geflowt. :D:D

Lastpak
                Bijdrager

ik heb geleerd dat voeding creëren prima is enkel kun je het pas optimaal benutten als je uitlaatpoort toch hoger en breder wordt.

blijft wel leuk om een beetje te experimenteren door met een dremel los te gaan op een cilinder:)

Anoniem

Lasogen + Ziekmelding op werk :boos:boos

Batty
                    Donateur

@ speedbuxy dat klopt en ik weeg 100 kg.:'(
                      Dus citta-ciao12 het is een super mooi pijpje dus mooie aanwinst.:thumb

erikbloemberg

Een nieuwe 41mm dr overgenomen van speedbuxy :thumb:thumb:thumb

Martino
                        Moderator

Een mooie DR is dat. Oude type zuiger en doosje, kom je nog maar heel zelden tegen.:thumb

Citta-ciao
                          Donateur

Uitlaat gestraalt+blanke lak

speedbuxy
                            Bijdrager

Dat word op passen met het hangen in de bochten naar rechts:lol
                              Maar staat wel erg vet onder de Citta:thumb

beunhaaz
                              Bijdrager

Die is uhmm… Hoe zeg je dat ook alweer? owjoah! FOCKING SEXY!

Florian
                                Moderator

Laatste aanwinsten

41 DR Nieuw:D

43mm Eurocilindro nieuw

15 berichten aan het bekijken - 24,136 tot 24,150 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.